printlogo


کد خبر: 237936تاریخ: 1400/9/3 00:00
عنایتی: امیدوارم داوران ما را لیگ یکی نبینند

 رضا عنایتی در آستانه بازی تیمش مقابل آلومینیوم صدرنشین از داوران خواست که هوادار را به چشم یک تیم لیگ یکی نبینند. او معتقد است که داوران نسبت به این تیم تازه‌وارد نامهربان هستند. عنایتی در نشست خبری گفت: «بازی بسیار سختی را مقابل تیم منسجمی که در چند هفته گذشته بسیار خوب کار کرده، داریم. یک تیم با کلاس هستند و فوتبال خوبی را ارائه می‌دهند. مطمئن هستیم که باید برای امتیاز گرفتن تمام توانمان را به کار بگیریم.»
سرمربی هوادار اضافه کرد: «شرایط خوبی در جدول نداریم. در دیدارهای گذشته نباید بازی را واگذار می‌کردیم. بازیکنان ما تجربه لیگ برتر ندارند و در موقعیت‌های حساس مقداری شرایط‌مان تغییر می‌کند و به همین خاطر بازی را واگذار کردیم. ان‌شاءالله از این بازی با تمام توان کار می‌کنیم تا نتایج را تغییر بدهیم. مطمئنم با تلاش این بازیکنان که در 5 هفته گذشته تجربه خوبی را به دست آوردند، از این بازی می‌توانیم شرایط بهتری پیدا کنیم و امتیازات را جمع‌آوری کنیم که به هدف ماندن در لیگ برتر برسیم. بارها گفته‌ام این اتفاق برای این مجموعه می‌افتد. تلاش می‌کنیم نتایج خوبی بگیریم.»
عنایتی گفت: «تمام کارشناسان در مورد تیم ما صحبت می‌کنند اما وقتی نتیجه نگیرید شاید زحمات دیده نشود. تلاشمان را می‌کنیم که در کنار خوب بازی کردن نتیجه هم بگیریم. باید کارهایی که در تمرین انجام می‌دهیم را به بازی بیاوریم. امیدوارم این کار با نتیجه همراه باشد تا شرایط‌مان در جدول هم بهتر شود.»
 عنایتی در مورد سوت‌های اشتباه به زیان تیمش در بازی با فولاد گفت: «کلاً عادت ندارم در مورد داوری صحبت کنم اما وقتی حقی از تیمی ضایع می‌شود باید بیشتر دقت کنند. واقعاً انتظار بیشتری از داوری دارم. مخصوصاً در دو سه بازی گذشته که اتفاقاتی افتاد. نمی‌دانم دوستان چه نگاهی به تیم ما دارند؟ فکر می‌کنند ما هنوز تیم لیگ یکی هستیم و در لیگ یک سوت می‌زنند. وقتی بازیکن فولاد به حق اخراج شد، چند صحنه خیلی بحث‌برانگیز بود که می‌توانست شرایط و نتیجه بازی را تغییر بدهد. اگر داوران پوئنی را به حق به تیمی می‌دهند، به دنبال جبران آن نباشند.»
 

Page Generated in 0.0061 sec