printlogo


کد خبر: 237935تاریخ: 1400/9/3 00:00
خطیبی: نباید گول صدرنشینی را بخوریم

آلومینیوم تا هفته پنجم نمایش خیلی خوبی داشته و صدرنشین غیرمنتظره لیگ برتر است. با این حال رسول خطیبی در آستانه بازی تیمش مقابل هوادار به بازیکنانش هشدار داد که نباید فریب این صدرنشینی را بخورند.
خطیبی در نشست خبری گفت: «یک بازی سخت مقابل تیمی با انگیزه که تازه به لیگ برتر آمده، داریم. آنها تیم قابل احترامی هستند. هوادار در بازی‌های قبلی نشان داده تیم زهرداری است. ممکن است در نتیجه‌گیری به آنچه که می‌خواستند نرسیده باشند اما می‌دانیم قطعاً برای هر دو تیم بازی سختی خواهد بود.»
سرمربی آلومینیوم اضافه کرد: «امیدوارم برنامه‌هایی که داریم را در زمین پیاده کنیم و به هدفمان برسیم. آرزو می‌کنم بازی خیلی خوبی برگزار شود. دوست دارم تیمم از لحاظ کیفیت فنی و فوتبالی خوب کار کند. ان‌شاءالله نتیجه هم به نفع ما بشود. ما در صدر جدول هستیم ولی این تیم‌ها در جدول بالا و پایین می‌شوند و نباید گول این صدرنشینی را بخوریم. باید با تمام وجود برویم و نشان بدهیم لیاقت کارهایی که در این مدت انجام دادیم را داریم.»
خطیبی در خصوص غایبان تیمش گفت: «محروم نداریم ولی یکی دو بازیکن ما مصدوم هستند. خدا را شکر بازیکنانی داریم که بتوانند جایگزین آنها شوند. مشکل خاصی در این مورد نداریم.»
او در مورد اینکه بازی با هوادار به نوعی نبرد دو سرمربی استقلالی است هم گفت: «تقریباً 70-60 درصد نیمکت‌ها و سرمربیان هم‌نسل هستند. خیلی خوشحالم که نسل ما در مربیگری خوب کار می‌کند. آرزو می‌کنم تمام مربیانی که از نسل ما بودند خوب کار کنند و آن نسل دهه 70 و 80 در عرصه مربیگری هم موفق باشد. همکار، دوست و همبازی قدیمی هستیم. ان‌شاءالله این بار هم یک بازی جدی و دوستانه برگزار شود.»
 

Page Generated in 0.0055 sec