printlogo


کد خبر: 237908تاریخ: 1400/9/3 00:00
مصاحبه

احمدی: به سپاهان باج نمی‌دهیم 
میلاد احمدی مهاجم فجرسپاسی موفق شد روی یک ضربه برگشتی، تک‌گل باارزش و سه‌امتیازی تیمش را مقابل تیم پیکان در خانه حریف به ثمر برساند. او می‌گوید: «بازی خیلی سختی بود و ما به‌خوبی به این نکته اشراف داشتیم که باید مقابل تیم صدرنشین لیگ بازی کنیم؛ تیمی یکدست و دونده که نتایج خوبی در هفته‌های ابتدایی کسب کرده و در صدر ایستاده بود. مربیان ما اما شناخت کافی از تیم پیکان داشتند و نقاط ضعف و قوت این تیم را به شکل کاملی برای ما تشریح کرده بودند، از همین‌رو با آگاهی کامل به مصاف آنها رفتیم و می‌دانستیم چطور باید به پیکان ضربه بزنیم. خدا را شکر روی یک فرصت‌طلبی توانستیم گل اول را در نیمه اول بزنیم و به شکل خوبی از گل‌مان هم حفاظت کردیم، هرچند می‌توانستیم گل‌های بیشتری را هم به ثمر برسانیم.» او در مورد بازی امروزشان با سپاهان می‌گوید: « درست است که سپاهان در ترکیبش حتی روی نیمکتش بازیکنان اسم و رسم‌دار و شناخته‌شده‌ای دارد و یکی از مدعیان اصلی قهرمانی است، اما ما با تیم یکدستی که داریم به هیچ تیمی حتی سپاهان هم باج نخواهیم داد و همانطور که یقه پیکان و استقلال را گرفتیم و به آنها باج ندادیم قطعاً به سپاهان هم باج نخواهیم داد.» احمدی درباره هدف فجر در لیگ بیست‌و‌یکم می‌افزاید: «می‌خواهیم پدیده لیگ بیست‌و‌یکم باشیم؛ تیمی که همه از آن با احترام یاد کنند؛ کاری که فکر می‌کنم بتوانیم از عهده‌اش برآییم و خودمان را بیشتر در لیگ مطرح سازیم. قطعاً با کادر فنی و بازیکنان خیلی خوبی که داریم قادریم باز هم حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشیم.»
 
 
بختیاری: ترسی از پرسپولیس نداریم
محمد بختیاری مدافع میانی تیم صنعت‌نفت آبادان از انگیزه‌های بالای تیمش برای بازی مقابل پرسپولیس حتی با حضور تماشاگران میزبان می‌گوید: «بازی دشواری را مقابل قهرمان پنج سال اخیر فوتبال ایران داریم. از سوی دیگر خیلی خوب می‌دانیم تیم میزبان چند هفته‌ای است نتایج خوبی نگرفته و به‌نوعی تحت فشار است و می‌خواهد به هر شکل ممکن از بحران خارج شود، اما با وجود این موارد ما هم برای این دیدار مهم خیلی سخت در چند روز اخیر تمرین کردیم و فقط برای کسب امتیاز رودرروی تیم پرسپولیس قرار می‌گیریم.» این بازی با حضور تماشاگران است: « حضور تماشاگران ما را نگران نمی‌کند و اتفاقاً معتقدیم حضور هواداران فوتبال جذابیت و هیجان بازی را بیشتر می‌سازد و به ما هم انگیره و روحیه بیشتری برای ارائه بازی بهتر و روان‌تر می‌دهد. امیدوارم بستر مناسب برای حضور هواداران در ورزشگاه‌های دیگر بخصوص آبادان هم فراهم شود تا ما بتوانیم بیشتر از حضور هواداران‌مان که عاشق صنعت‌نفت هستند بهره‌مند شویم.» اما نظر او درباره عملکرد ضعیف پرسپولیس در هفته‌های اخیر: «ما به هیچ وجه حریف‌مان را دست‌کم نمی‌گیریم چون می‌دانیم آنها فقط سه امتیاز تا صدر فاصله دارند و دو بازی اخیرشان را خیلی مبنای بازی‌مان با این تیم قرار نمی‌دهیم. فراز و فرود برای هر تیمی وجود دارد اما هر بازی شرایط خاص خودش را دارد و ما می‌دانیم نتیجه هر بازی فقط با توجه به شرایط آن تیم‌ها در روز بازی رقم می‌خورد، از همین‌رو سعی می‌کنیم بهترین بازی‌مان را در روز دیدار مقابل پرسپولیس ارائه دهیم. ما از هیچ تیمی نمی‌ترسیم و اتفاقاً مقابل تیم‌های بزرگ و مدعی انگیزه بیشتری برای برد و پیروزی و کسب امتیاز داریم.»
 
 
مرزبان: باید به شیراز برویم، ببریم و برگردیم
علیرضا مرزبان مربی تیم فوتبال سپاهان درباره توقف تیمش مقابل تراکتور می‌گوید: «نباید از واژه بدشانسی استفاده کنیم. گاهی اوقات و در بعضی از بازی‌های مهم باید خودمان همت کنیم و نتیجه لازم را به دست بیاوریم. ما در این بازی کیفیت فوتبالی خوبی داشتیم و شانس‌های گلزنی مناسبی را هم به دست آوردیم که متأسفانه به هدر رفتند. با این حال مسأله خوشحال‌کننده برای ما کیفیت فنی بازیکنان‌مان بود و آنها توانستند نمایش خوبی از خود ارائه کنند. بازیکنان ما بالای 11 کیلومتر در این بازی دویدند و از لحاظ تاکتیکی هم نمایش خوبی داشتند.» او با اشاره به بازی امروز تیمش مقابل فجر اینطور می‌گوید: «ما باید به شیراز برویم، بازی را ببریم و به اصفهان برگردیم. ما نباید دنبال بهانه و ناله و زاری باشیم. بدون شک بازیکنان فجرسپاسی هم دوست دارند در زمینی مناسب فوتبال بازی کنند اما تمرکز ما باید فقط روی مسائل تاکتیکی خودمان باشد تا بتوانیم در این بازی برنده از زمین بیرون بیاییم.»
 

Page Generated in 0.0055 sec