printlogo


کد خبر: 237903تاریخ: 1400/9/3 00:00
توپ و تور

مصدومیت سید جدی است
مچ پای دردسرساز
باشگاه فنرباغچه ترکیه اعلام کرد بازیکن ایرانی این تیم از ناحیه استخوان پا دچار شکستگی شده است.
در هفته نهم رقابت‌های لیگ والیبال ترکیه تیم‌های فنرباغچه و قزل‌تپه اسپور مقابل هم قرار گرفتند که این مسابقه با نتیجه ٣ بر یک به سود یاران سیدمحمد موسوی در تیم فنرباغچه خاتمه پیدا کرد.
موسوی در ست نخست این مسابقه دچارمصدومیت شد و زمین مسابقه را ترک کرد. مصدومیتی که گویا جدی است و مدت قابل توجهی این بازیکن را دور از میادین خواهد گذاشت.
باشگاه فنرباغچه در این خصوص اعلام کرد که در نتیجه معاینات و آزمایشات انجام شده روی موسوی پس از مسابقه، شکستگی در استخوان مچ پای راست تشخیص داده شد و درمان او آغاز شده است.موسوی طی سال‌های گذشته بارها و بارها از همین ناحیه دچار مصدومیت شده بود و این بار دیگر کار به شکستگی رسیده و مشکلی جدی برای او به همراه آورده است.
 
 
رقابت‌های والیبال ساحلی قهرمانی آسیا
یک برد و یک باخت برای نمایندگان ایران
تیم‌ ملی والیبال ساحلی الف ایران در نخستین روز رقابت‌های قهرمانی مردان آسیا موفق به شکست فیلیپین شد.
رقابت‌های والیبال ساحلی قهرمانی مردان آسیا از روز گذشته به میزبانی پوکت آغاز شد و به مدت پنج روز ادامه خواهد داشت. در این رقابت‌ها ۲۳ تیم شرکت دارند که در مرحله گروهی در هشت گروه (هفت گروه سه‌تیمی و یک گروه دوتیمی) به مصاف یکدیگر می‌روند.
در نخستین روز این رقابت‌ها هفت مسابقه برگزار شد و دو نماینده ایران به مصاف حریفان خود رفتند.
در گروه G، تیم ملی ایران یک (عبدالحامد میرزاعلی- علیرضا آقاجانی) با فیلیپین دو بازی کرد و ۲ بر یک این تیم را شکست داد.
ملی‌پوشان ساحلی در ست نخست ۲۱ بر ۱۹ نتیجه را به حریف فیلیپینی واگذار کردند اما در ست‌های دوم و سوم با امتیازهای ۲۱ بر ۱۷ و ۱۵ بر ۸ این تیم را شکست دادند و به نخستین پیروزی خود در این رقابت‌ها دست یافتند.
در گروه A نیز تیم ایران سه (سینا شوکتی- مجتبی آرو) با تایلند یک روبه‌رو شده و دو بر صفر با امتیازهای ۲۱ بر ۱۶ و ۲۱ بر ۱۷ مغلوب میزبان این رقابت‌ها شد.
در نخستین روز این رقابت‌ها تیم ایران دو (بهمن سالمی- ابوالحسن خاکی‌زاده) استراحت داشت و این تیم از ساعت ۱۱ و ۳۰ دقیقه امروز به مصاف استرالیا دو می‌رود.
در دومین روز این رقابت‌ها همچنین تیم میرزاعلی و آقاجانی با تایلند دو بازی دارد و تیم سوم ایران (سینا شوکتی- مجتبی آرو) استراحت خواهد داشت.
در دیگر مسابقات روز نخست تیم‌های قطر، استرالیا، ژاپن و استرالیا برابر حریفان خود به پیروزی رسیدند.
 
 
برنامه هفته نهم لیگ برتر والیبال
جدال حساس پیکان و ارومیه در تهران
هفته نهم لیگ برتر والیبال مردان چهارشنبه، ۳ آذر با انجام هفت دیدار به میزبانی تهران، سیرجان، یزد، گنبد، رامسر، تهران، گرگان و رفسنجان پیگیری می‌شود.در این هفته پیمان اکبری با تیم پیکان به مصاف تیم سابق خود می‌رود و میزبان شهرداری ارومیه است. نماینده ارومیه با هفت برد و ۲۰ امتیاز در جایگاه دوم جدول رده‌بندی قرار دارد و پیکان هم با پنج برد و ۱۵ امتیاز سوم است.
سپاهان اصفهان هم به عنوان صدرنشین لیگ برتر میهمان هورسان رامسر است و به نظر می‌رسد در مقابل حریف خود که با دو برد و ۹ امتیاز در جایگاه دوازدهم قرار دارد، کار سختی پیش رو نخواهد داشت.
 
برنامه هفته نهم لیگ برتر والیبال:
فولاد سیرجان ایرانیان – شهرداری ورامین
شهداب یزد – سایپا تهران
شهرداری گنبد – لبنیات هراز آمل
هورسان رامسر – فولاد مبارکه سپاهان اصفهان
پیکان تهران – شهرداری ارومیه
 پاس گرگان – آذرباتری ارومیه
مس رفسنجان – راه‌یاب ملل مریوان
 

 


Page Generated in 0.0063 sec