printlogo


کد خبر: 237881تاریخ: 1400/9/3 00:00
طنزیم
گلر ده هزار دلاری

هومن جعفری

سؤال ساده‌ای که این روزها فکر من را مشغول خودش کرده این است که باشگاه پرسپولیس فصلی ششصدهزار دلار به رادوشویچ می‌دهد که از چهل متری چنین گل‌هایی بخورد؟ نمی‌شود بروند با صد هزار دلار گلری بیاورند که اینطوری گل بخورد؟ به نظرم اگر گلر ده هزار دلاری هم می‌آوردند، می‌توانست همچین گلی را دریافت کند! یعنی پانصد و نود هزار دلار زیادی خودشان را بدهکار می‌کنند! به قیمت حساب کنید اینقدر نمی‌ارزد!
*
بابا این آلمانی‌ها رسماً دیوانه‌اند. بخوانید:
«سرمربی تیم فوتبال وردربرمن که به جعل کارت تزریق واکسن کرونا متهم شده است، برای جلوگیری از تشدید آشفتگی وضعیت این باشگاه از سمت خود استعفا کرد.
مارکوس آنفانگ سرمربی تیم فوتبال وردربرمن و دستیارش فلورین یانگ در پی افشای سندسازی‌شان برای بهره‌مند شدن از خدمات و امکانات منحصر به شهروندان دارای کارت واکسن کرونا از سمت خود استعفا کردند.
باشگاه وردربرمن روز گذشته اعلام کرده بود که سرمربی تیم و دستیارش از سوی مقامات محلی تحت بازجویی قرار گرفته‌اند تا صحت و سقم اتهامات نسبت داده شده به آنها بررسی شود.»
متوجه شدید؟ طرف کارت واکسن جعل کرده، ناچارش کردند استعفا بدهد! حالا ته سوءاستفاده طرف چه بوده؟ استفاده از مترو و کافی شاپ!
دیوانه‌اید بابا! دیوانه! ما در لیگ خودمان مربیانی داریم که در موردشان هیچی نمی‌نویسم که طرفدارانشان شیشه‌های روزنامه را نیاورند پایین!
 

Page Generated in 0.0055 sec