printlogo


کد خبر: 237877تاریخ: 1400/9/3 00:00
اتلتیکومادرید- میلان، ساعت 23:30
غول‌های از نفس افتاده

 اتلتیکومادرید و میلان، دو غول فوتبال اروپا که در رقابت‌های قاره‌ای انتظارات را برآورده نکرده‌اند، امشب در واندا متروپولیتانو با هم روبه‌رو می‌شوند. تیم دیگو سیمئونه از چهار بازی چهار امتیاز گرفته و سوم است، شاگردان استفانو پیولی هم با یک امتیاز از 12 امتیاز ممکن در قعر جدول گروه B قرار دارند.
قهرمانی اروپا و اضافه کردنش به فتح لالیگا در فصل قبل رویای روخی بلانکو بود اما داستان این تیم در لیگ قهرمانان شاید خیلی زودتر از حد تصور به پایان برسد. اتلتیکو در آخرین بازی خود در این رقابت‌ها در 21 دقیقه ابتدایی بازی در آنفیلد دو گل خورد تا کار صعودش سخت شود. این تیم در هفته اخیر لالیگا با گل دقیقه 87 فلیپه توانست تیم رویاپرداز اوساسونا را شکست دهد اما این دومین پیروزی‌اش در هفت بازی اخیر در رقابت‌های مختلف بود و این یعنی اتلتیکو در اوج نیست. این تیم در شش بازی آخرش در اروپا نیز تنها یک برد داشته که پیروزی دراماتیک سن‌سیرو –با گل دقیقه 84 آنتوان گریزمان و پنالتی دقیقه 97 لوییس سوارس- بود؛ نتیجه‌ای که میلان در بازی امشب به دنبال جبرانش است. میلان پیولی افت کرده و این هفته در برابر فیورنتینا نخستین شکست لیگ ایتالیا را متحمل شد. روسونری 3 بر صفر از بنفش‌ها عقب افتاد و اگرچه زلاتان با دو گل تیمش را امیدوار به بازگشت کرد اما در نهایت 4 بر 3 باختند. میلان بعد از سه باخت در دور رفت، مقابل پورتو نخستین بار امتیاز گرفت اما کار بسیار سختی برای صعود دارد چون در بازی آخر میزبان لیورپول است که با 12 امتیاز از چهار بازی صدرنشینی‌اش قطعی شده اما اگر میلان امشب برای نخستین بار بعد از هشت سال در یک بازی خارج از خانه لیگ قهرمانان به پیروزی برسد، امیدش برای دومی را حفظ می‌کند.
آنتوان گریزمان در دسترس است چون فرجام‌خواهی درباره دومین جلسه محرومیتش پذیرفته شده اما فلیپه به خاطر اخراج در آنفیلد محروم است. لوییس سوارس این هفته در لالیگا 25 دقیقه بیشتر بازی نکرد اما در ترکیب اصلی خواهد بود. کایران تریپیر با مصدومیت شانه درگیر است و نمی‌رسد، ژوائو فلیکس هم وضعیت مبهمی دارد.سیپرین تاتاروسانو در غیاب مایک مانیان مصدوم از دروازه میلان محافظت می‌کند، علاوه بر این فرانسوی، فیکایو توموری، آنته ربیچ، داویده کالابریا و سامو کاستیخو در بخش درمان باشگاه هستند. پیولی نگرانی از مصدومیت جدی لیائو بعد از باخت به فیورنتینا را رد کرده اما راده کرونیچ آماده بازی به جای او است، اولیویه ژیرو هم شاید در ترکیب اصلی باشد تا زلاتان ابراهیموویچ 40 ساله کمی استراحت کند.
 
‌ترکیب احتمالی
اتلتیکومادرید: اوبلاک؛ ساویچ، خیمنس، ارموسو؛ یورنته، دی پائول، کوکه، لمار، کاراسکو؛ گریزمان، سوارس
میلان: تاتاروسانو؛ کالولو، کیائر، رومانیولی، هرناندس؛ کسیه، بن ناصر؛ سالماکرز، دیاز، لیائو؛ ژیرو
 

 


Page Generated in 0.0057 sec