printlogo


کد خبر: 237854تاریخ: 1400/9/2 00:00
75 دقیقه عرق‌ریزی در ورزشگاه کاظمی
یحیی سختگیر شد

 
پرسپولیس روزهای خوبی را پشت سر نگذاشته و امتیازات مناسبی را جمع‌آوری نکرده‌ است. با این حال دیگر مدعیان به حدی فرصت‌سوزی کرده‌اند که برای پرسپولیس هنوز عرصه بازگشت، باز است. 
به همین دلیل تمرینات اخیر سرخ‌ها با حرارت و انگیزه بیشتری در حال پیگیری است و یحیی در تلاش است تیمش را به کورس بازگرداند. 
در تمرین اخیر پرسپولیس، گل‌محمدی صحبت‌هایی پیرامون بازگشت تیمش به کورس کرد و با تأکید بر برخی موارد تمرینات را آغاز کرد. 
این تمرین ابتدا با  گرم کردن بدن‌ها زیر نظر مربی بدنساز تیم شروع شد و در ادامه، آقا وسط در قالب سه گروه به اجرا در آمد. در قسمت بعدی، پاسکاری تحت فشار و حفظ توپ در دستور کار قرار گرفت و شوتزنی به سمت دروازه نیز انجام شد. 
در پایان هم فوتبال درون تیمی زیر نظر کادر فنی انجام و نکات لازم از سوی کادر فنی به بازیکنان منتقل شد. در این تمرین که 75 دقیقه به طول انجامید، کادر فنی به بازیکنان اصرار داشت که نکات فنی و تاکتیکی را به صورت صحیح و کامل انجام دهند.
 در این بخش که با سختگیری یحیی گل محمدی همراه بود، بازیکنان با تمرکز بالا تمرینات مربوط به خود را انجام دادند. 
در این تمرین سید جلال حسینی، مرد با تجربه سرخ‌ها به دلیل مصدومیت، اختصاصی و زیر نظر کادر پزشکی کار کرد ولی سیامک نعمتی  در تمرینات گروهی حاضر بود و در کنار سایر بازیکنان به تمرین پرداخت. 
پرسپولیس امروز نیز یک جلسه تمرین در برنامه دارد و بعد از آن به اردوی پیش از  دیدار با صنعت‌نفت آبادان در هفته ششم لیگ برتر که چهارشنبه در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود، می‌رود.
سرخ‌ها برای بازگشت به کورس قهرمانی نیاز مبرم به امتیاز بازی با صنعت نفت آبادان دارند و باید فرصت‌سوزی‌ها را به پایان برسانند.
 گل‌محمدی در تمرین دیروز به این موضوع نیز اشاره کرده است.

Page Generated in 0.0052 sec