printlogo


کد خبر: 237852تاریخ: 1400/9/2 00:00
برای دیدن هواداران لحظه شماری می‌کنیم
عبدی: گل‌هایم برای پرسپولیس دو رقمی می‌شود

گفت و گو
ناصرقراگزلو     
 
مهدی عبدی، مهاجم پرسپولیس که دو گل در هفته‌های ابتدایی برای تیمش به ثمر رسانده بود، درباره شرایط پرسپولیس برای دیدار مقابل صنعت نفت آبادان حرف‌هایی می‌زند که قابل توجه است. بازیکن پرسپولیس با وجود قرار داشتن تیمش در رده هفتم جدول اختلاف امتیاز تیمشان با صدر را قابل جبران می‌داند و معتقد است شرایط پرسپولیس با بازگشت هوادارانش دوباره ایده‌آل خواهد شد. عبدی نوید روزهای خوشی را برای تیمش می‌دهد و بر این باور است که سرخ‌ها می‌توانند دوباره صاحب جام قهرمانی شوند.
 
بعد از اینکه دو برد در هفته‌های ابتدایی کسب کردید چرا در ادامه نتوانستید به پیروزی‌هایتان ادامه دهید؟
تیم ما در دو بازی ابتدایی خیلی خوب بود و در فاز نتیجه‌گیری هم موفق عمل کرد. و در ادامه هم بازی‌های خوبی را ارائه دادیم اما تلاشمان در ادامه منجر به پیروزی نشد. با وجود این من نسبت به توانایی تیممان و ظرفیت کادر فنی‌مان اطمینان دارم و در بازی با صنعت نفت باز نوار پیروزی‌هایمان دوباره آغاز خواهد شد و به قولی تیممان برمی‌گردد.
هواداران تیمتان هم بعد از حدود دو سال به بازی‌ها باز می‌گردند، در این رابطه چه صحبتی داری؟
مانند هوادارانمان که برای حضور در ورزشگاه مشتاق بودند، ما هم برای حضور هوادارانمان در ورزشگاه لحظه‌شماری می‌کردیم و واقعاً از این موضوع خیلی خوشحال و خرسندیم که دوباره با حضور هوادارانمان در ورزشگاه با انرژی مثبتی که انها به ما می‌دهند قادر هستیم با قدرت‌تر بازی کنیم و حریفان را تحت فشار قرار داده و به هدفمان برسیم.
اما هواداران پرسپولیس به دلیل نوسانی که پرسپولیس در نتایجش داشته و کمی از قدرت فصل قبلش فاصله داشته نسبت به کسب نتایج خوب و تکرار قهرمانی نگرانند؟
هر سال شرایط قهرمانی سخت‌تر می‌شود. در سال‌های قبل هم پیش آمده که در یکی دو بازی یا حتی بیشتر مشکلاتی داشته باشیم اما حتماً شرایط تیم ما بهتر خواهد شد و من قول می‌دهم با بازگشت هواداران باز هم پرسپولیس اوج خواهد گرفت و به نوعی حضور هوادارانمان در ورزشگاه و بازگشت آنها که اصلی‌ترین پشتوانه ما هستند، ما را به سمت و سوی قهرمانی خواهد برد و ان‌شاءا... با بازگشت هوادارانمان به ورزشگاه در بازی‌مان مقابل صنعت نفت آبادان جشن کامبک می‌گیریم و حرکت‌مان را به سوی صدر جدول و قهرمانی ششم آغاز خواهیم کرد. فقط در این راه سخت از هوادارانمان می‌خواهم ما را حمایت کنند چون بزرگترین حامی‌مان آنها هستند و وقتی آنها را پشت سر و کنار خودمان ببینیم باز هم قادریم کارهای بزرگی انجام بدهیم. فقط از آنها می‌خواهم صبورتر باشند چون ما تیمی هستیم که پنج دوره متوالی قهرمان لیگ شده‌ایم و این طبیعی است که تیم‌های دیگر مقابل ما با دو برابر توانشان ظاهر می‌شوند و نمایش بهتری را ارائه می‌دهند و درصدند که به نوعی مانع قهرمانی تیممان شوند اما ما هم برنامه‌های خودمان را داریم و با قدرت کار خودمان را دنبال می‌کنیم و هیچ چیزی نمی‌تواند مانع عزم و اراده ما برای تکرار موفقیت شود.
چرا دو گل در هفته‌های ابتدایی زدی اما در ادامه نتوانستی در گلزنی موفق باشی؟
در دو بازی اخیرمان کمتر بازی کردم و فرصت چندانی نداشتم اما تابع نظر کادر فنی هستم و ان‌شاءا... در بازی با صنعت نفت اگر بازی به من برسد سعی می‌کنم در گلزنی برای تیمم مفید واقع شوم و اطمینان داشته باشید که مأموریتم را به شکل عالی انجام می‌دهم.
برای شادی گل احتمالی‌ات هم در بازی مقابل صنعت نفت که هوادارانتان هم حضور دارند، فکری داری؟
فعلاً برنامه خاصی در ذهنم نیست اما اطمینان داشته باشید هر برنامه‌ای هم برای بعد از گلزنی‌ام داشته باشم آن را تقدیم هوادارانمان و شادی‌ام را با آنها تقسیم خواهم کرد.
فصل قبل 9 گل زدی و پشت سر احمد نوراللهی بهترین گلزن پرسپولیس بودی. برای لیگ بیست‌ویکم چه تعداد گل را از تو شاهد خواهیم بود؟
مسلماً هر مهاجمی سعی می‌کند برای تیمش بیشترین راندمان را داشته باشد و در کنار مفید بودن در کار تیمی در فاز گلزنی هم بیشترین گل را بزند و حتی آقای گل شود اما چیزی که قطعی می‌توانم از جانب خودم بگویم به این مسأله باز می‌گردد که ان‌شاءا... امسال آمار گل‌هایم دو رقمی خواهد شد.
امسال تیم‌های دیگر خصوصاً بقیه مدعیان تا بن‌دندان مسلح شده‌اند و بازیکنان زیادی را به خدمت گرفته‌اند، نگران تقویت زیاد آنها در کنار پنجره بسته پرسپولیس نیستی؟
حواس تیم ما فقط به خودمان است و به تیم‌های دیگر کاری نداریم. ان‌شاءا... پنجره باشگاه ما هم باز می‌شود و شرایط‌مان بهتر می‌شود اما با صرفنظر از این نکته، همفکری و همدلی و اتحاد خوبی در تیم ما وجود دارد و با همین فاکتورهای مثبتی که در تیممان داریم حتماً در ادامه شرایط بهتر خواهد شد.
در خصوص تیم صنعت نفت به لحاظ فنی چه صحبتی داری؟
صنعت نفت تیم خوب و ریشه‌داری است اما کادر فنی ما شناخت کاملی از این تیم دارند و نقاط قوت و ضعف این تیم را برای ما به خوبی آنالیز و گوشزد کرده‌اند. از همین رو ما خوب می‌دانیم که چگونه بازی کنیم و به پیروزی برسیم. در حضور هوادارانمان هم به چیزی جز برد فکر نمی‌کنیم و قطعاً به پیروزی می‌رسیم و خودمان را به صدر جدول نزدیک‌تر خواهیم کرد.
در بازی‌تان مقابل مس رفسنجان هم با وجود آنکه در دقایق پایانی به بازی آمدی شوت خوبی زدی که با دقت بیشتر می‌توانست حتی تبدیل به گل شود؟
تیم ما در بازی مقابل مس رفسنجان تیم برتر میدان بود و بازی خیلی خوبی را ارائه داد و فرصت‌های گل بیشتر و مالکیت بیشتری نسبت به تیم میزبان داشت اما با وجود بازی بهتر و خلق فرصت‌های بیشتر با بدشانسی از حق‌مان که پیروزی بود محروم ماندیم و به ناچار به یک امتیاز رسیدیم. در آن صحنه هم خودم شوت خوبی زدم اما از بدشانسی ضربه‌ام تبدیل به گل نشد و راهی به دروازه پیدا نکرد.
 

Page Generated in 0.0055 sec