printlogo


کد خبر: 237846تاریخ: 1400/9/2 00:00
مهاجم فرانسوی 160 هزار دلار پول گرفت
پرداختی قابل توجه استقلال به ژستد

بدهی‌های سنگین به بازیکنان خارجی همواره در ادوار گذشته برای این باشگاه چالش‌هایی را به وجود می‌آورد و حتی ماجرا به میانجی‌گری فیفا و دادگاه عالی ورزش نیز کشیده می‌شد که هرگز صورت خوشی برای باشگاه استقلال نداشت.
 این ماجرا در سال‌های اخیر نیز تداوم داشته و همین حالا باشگاه استقلال با یک بدهی قابل توجه به شیخ دیاباته مواجه است. طبق آخرین صحبت‌هایی که مدیرعامل باشگاه استقلال داشته باید به این بازیکن 180 هزار دلار پول پرداخت شود و در عین حال پادووانی نیز از استقلال شکایت کرده و خواستار غرامت نقص عضو شده است. 
به اینها باید بدهی چشمگیر استراماچونی را هم افزود که به زودی رأی نهایی این پرونده نیز صادر خواهد شد. همین بحران‌های مالی باشگاه استقلال در مواجهه با خارجی‌ها است که مدیران کنونی را بر آن داشته تا اجازه ندهند بدهی به بازیکنان خارجی روی هم تلنبار شود.
 به همین دلیل است که اخیراً از سوی باشگاه استقلال مبلغ 160 هزار دلار به ژستد پرداخت شده است. 
گفته می‌شود مبلغ توافقی این بازیکن با استقلال 400 هزار دلار است که اگر چنین عددی را به عنوان دستمزد نهایی مهاجم فرانسوی در نظر بگیریم، باشگاه استقلال تا کنون مبلغ قابل توجهی به این بازیکن پرداخته است. البته پرداختی فقط به ژستد ختم نمی‌شود و سران باشگاه استقلال 50 هزار دلار نیز به یامگا پرداخته‌اند تا این بازیکن نیز از دریافت حقوق خود بی‌نصیب نباشد. 
بدون شک اگر مدیران استقلال این روند را ادامه دهند، دغدغه‌ای بابت بدهی دوباره به خارجی‌ها وجود نخواهد داشت. آجورلو قول داده در فصل جاری اسپانسرهای استقلال مبالغ بیشتری را هم به استقلال پرداخت کنند تا مشکلات مالی فروکش کند و استقلال بتواند از عهده تعهدات خود به خوبی خارج شود.
 

Page Generated in 0.0033 sec