printlogo


کد خبر: 237842تاریخ: 1400/9/2 00:00
سوژه

تصمیم جدید مجیدی: مرادی در اختیار باشگاه 
بابک مرادی هم از لیست استقلال کنار گذاشته شد! دیوار رسانه‌ها کوتاه است، هرگاه قرار باشد باشگاهی ماجرایی را مخفی کند و از طریق رسانه‌ها منتشر شود، مدعی می‌شود که رسانه‌ها اخبار کذب را منتشر می‌کنند و هیچ اتفاقی در اصل نیفتاده است! همین چند روز پیش رسانه‌ها ماجرای اختلاف فرهاد مجیدی و بابک مرادی را منتشر کردند اما باشگاه استقلال سعی کرد این اتفاق را به نحوی لاپوشانی کند و اینطور جلوه دادند که بابک مرادی به دلیل سرماخوردگی در تمرین حاضر نشده است اما در چنین مواقعی تا چند روز می‌توان اختلاف طرفین را پنهان کرد. وقتی سرمربی بازیکنش را قبول ندارد، ربطی به اخبار کذب ندارد و باشگاه به دور از هرگونه لاپوشانی بهتر است که علاقه‌مندان را با واقعیت روبه‌رو کند. هنوز چند روزی از ماجرای اختلاف بابک مرادی و فرهاد مجیدی نگذشته بود که فرهاد تصمیم گرفت از باشگاه استقلال بخواهد تکلیف مرادی ناراضی را روشن کند. حالا بابک مرادی باید منتظر تصمیم نهایی باشگاه استقلال باشد. این برای نخستین‌بار نیست که فرهاد عذر بازیکن استقلال را می‌خواهد، قبل از اینکه مجیدی با مرادی مشکل پیدا کند، احمد موسوی را در اختیار باشگاه استقلال قرار داد تا برای او تصمیم بگیرند، هرچند که موسوی سعی کرد با حضور در تمرینات صورت ماجرا را طور دیگر عوض کند اما بعد از گذشت چند روز موسوی در لیست مازاد استقلال قرار گرفت و از این تیم جدا شد. حالا نوبت به مرادی رسیده تا مشمول غضب فرهاد شود و از استقلال کنار گذاشته شود. فعلاً آجورلو اختیار تام را به مجیدی داده است و به قول خودش از آقای مربی حمایت می‌کند تا بهانه‌ای باقی نماند. تا اینجای کار بابک مرادی هم مثل احمد موسوی از استقلال کنار گذاشته شد و شاید این بازیکن هم باید به دنبال تیم جدید باشد. بابک مرادی با رویای رسیدن به محبوبیت پا به تیم استقلال گذاشت اما این بازیکن نتوانسته تاکنون رضایت مجیدی را جلب کند و به یک نیروی مازاد تبدیل شده است. استقلال در هفته ششم باید به مصاف تیم گل‌گهر برود و در این بازی هم خبری از حضور بازیکن مورد غضب مجیدی نیست. این مسأله می‌تواند آخرین اتمام حجت مجیدی با این بازیکن باشد. باید دید باشگاه استقلال خبر کنار گذاشتن بابک مرادی توسط مجیدی را چطور اعلام می‌کند و در نهایت تکلیف این بازیکن جوان چه می‌شود.
 
 
پیشکسوتان استقلال کولاک کردند
خبرنگاران با 7 گل بدرقه شدند
تیم فوتبال پیشکسوتان استقلال دیروز در چارچوب مسابقات چهارجانبه یادبود مرحوم منصور پورحیدری و مرحوم غلامحسین مظلومی، موفق شد ۷ بر ۲ تیم خبرنگاران مجری را شکست دهد. در این بازی بهمن طهماسبی ۳ گل، مهدی صالح‌پور ۲ گل و شاهین خیری ۲ گل به ثمر رساندند. تیم استقلال ساعت ۱۲ روز چهارشنبه برابر تیم هما در بازی فینال به میدان می‌رود. بازیکنان پیشکسوتان استقلال در این بازی، هادی زرین ساعد، رضا حسن‌زاده، مصطفی اردستانی، علی چینی، حمید سرآبادانی، رضا عزیزی، علیرضا اکبرپور، یدالله اکبری، شاهین خیری، افشین حاجی‌پور، علی موسوی، بهمن طهماسبی، ادموند اختر، سیروس دین‌محمدی و مهدی صالح‌پور بودند و هدایت این تیم را محمد نوری بر عهده دارد.
 
 
در رده جوانان اتفاق افتاد
دربی بدون گل با درخشش آبی‌ها
تیم فوتبال رده جوانان استقلال دیروز در چارچوب هفته نهم رقابت‌های لیگ پایه در ورزشگاه درفشی‌فر میهمان تیم پرسپولیس بود و در نهایت به تساوی بدون گل برابر این تیم رضایت داد. در این بازی آبی‌پوشان بازی بهتری را نسبت به میزبان خود ارائه دادند و چند فرصت خوب برای گل زدن به دست آوردند که از آنها استفاده نکردند. فصل پیش پایه‌های استقلال خوب کار کردند و در اکثر رده‌ها به قهرمانی رسیدند. استقلالی‌ها امیدوارند در فصل جاری نیز بتوانند درخشش فصل پیش را تکرار کنند. استقلال در رده بزرگسالان در فصل جاری خوب کار کرده است و جزو صدرنشین‌های لیگ برتر است. استقلالی‌ها فصل بیست و یکم را قصد دارند با قهرمانی به پایان برسانند.

 


Page Generated in 0.0060 sec