printlogo


کد خبر: 237833تاریخ: 1400/9/2 00:00
مصاحبه و خبر

میثاقیان: تا آخر ایستاده‌ام
سرمربی پدیده خراسان شایعات مرتبط با اولتیماتوم به او برای دیدار با تراکتور را رد کرد. اکبر میثاقیان می‌گوید: «قطعاً تا پایان ایستاده‌ام و از حق و حقوق نماینده استان خراسان رضوی در لیگ برتر دفاع می‌کنم. تمام توان خود را روی پیشرفت و جبران نتایج اخیر گذاشته‌ام.» اتفاقاً او به آینده تیمش هم امیدوار است: «ما باید هم‌پیمان شویم و هیچ توجهی به حواشی نداشته باشیم. هرکسی کار خودش را بلد است و خدا را شکر با تجربه‌ای که در این سال‌ها به دست آورده‌ام، قطعاً امیدوار به آینده این تیم هستم. شما خواهید دید که این روزها سپری می‌شود و خاطرات تلخ اخیر با کسب نتایج خوب و صعود در جدول رده‌‌بندی به پایان می‌رسد و کام هواداران واقعی و اهالی دلسوز باطنی فوتبال که ما را حمایت می‌کنند و دلسوز این تیم هستند، شیرین می‌شود.»
 
 
 طیبی: امیدوارم باخت فصل قبل به پرسپولیس را جبران کنیم
محمد طیبی مدافع تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان از زمانی که به این تیم آمده، آنها گلی را دریافت نکرده‌اند: «خدا را شکر می‌کنم که در این دو بازی گل نخوردیم و من هم به‌عنوان یک بازیکن تلاش می‌کنم به تیمم کمک کنم. امسال تیم خوبی داریم و علیرضا منصوریان هم همیشه تلاش می‌کند تا به بازیکنان روحیه بدهد. همه نفرات تیم نیز برای گل زدن و گل نخوردن تلاش می‌کنند.» او انتظار دارد مشکلات مالی‌شان برطرف شود: «در آستانه هفته ششم هنوز پولی دریافت نکرده‌ایم، ولی مشکلات مالی در انگیزه ما تأثیر منفی نمی‌گذارد، چون نام صنعت‌نفت از هر چیزی برای‌مان مهم‌تر است. خوشبختانه شرایط فنی و روحی تیم خیلی خوب است و بچه‌ها با انگیزه بالایی تمرین می‌کنند. از طرفی اتحاد و همدلی در تیم موج می‌زند و من اطمینان دارم صنعت‌نفت لیگ امسال را با رتبه‌ای خوب به پایان خواهد رساند.» آنها فردا رودرروی پرسپولیس قرار می‌گیرند: «من دوست دارم بیشتر در مورد تیم خودمان حرف بزنم. پرسپولیس حریفی بزرگ و قابل احترام است، ولی ما می‌خواهیم در ورزشگاه آزادی به پیروزی برسیم و حریفی سرسخت برای آنها هستیم. فصل گذشته در ورزشگاه آزادی شکست خوردیم و امیدوارم آن باخت را جبران کنیم. این درست است که در ورزشگاه آزادی بازی می‌کنیم و قرار است هواداران هم در ورزشگاه باشند، ولی مطمئن باشید بازی خوبی را مقابل پرسپولیس انجام خواهیم داد و امیدوارم با امتیاز به آبادان برگردیم.»
 
 
بازیکنان نفت مسجدسلیمان پولدار می‌شوند
سرپرست باشگاه نفت مسجدسلیمان مدعی شده طی امروز و فردا بخشی از مطالبات بازیکنان این تیم پرداخت خواهد شد. ابوذر شجاعی می‌گوید: «روز یکشنبه گذشته همراه با فرماندار مسجدسلیمان و مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان در اردوی تیم حاضر شدیم. پیگیری‌هایی در سطح استان انجام شده و ان‌شاءالله امروز یا فردا درصدی از قرارداد اعضای تیم پرداخت می‌شود. بخشی از مبلغ واریزشده به حساب اداره کل ورزش و جوانان خوزستان به بازیکنان داده می‌شود.» او درباره شرایط ورزشگاه شهید بهنام محمدی برای ورود هواداران اینطور می‌گوید: «گیت‌های ورزشگاه در ورودی ورزشگاه قرار دارد اما باید نرم‌افزار فروش بلیت را به‌روزرسانی کنیم. امکانات داخلی ورزشگاه هم مشکلی ندارد و از سازمان لیگ تقاضا داریم اجازه ورود تماشاگران نفت را به ورزشگاه بدهد. مشکلی برای میزبانی از تماشاگران نداریم و منتظر نظر سازمان لیگ فوتبال هستیم.»
 
 
در آستانه بازی  گل گهر  با استقلال
فروزان، تبریزی و مصلح خط خوردند
تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان دیروز و امروز تمرینات خود را جهت آمادگی پیش از دیدار با استقلال تهران در ورزشگاه شهید سلیمانی سیرجان دنبال می‌کند. نوید عاشوری پس از سه جلسه فیزیوتراپی از امروز به تمرینات گروهی اضافه می‌شود. محسن فروزان و مهران گلزاری به‌دلیل انضباطی و مرتضی تبریزی و شایان مصلح به‌دلیل عملکرد فنی در تمرینات، در تهران زیر نظر مربی بدنساز حضور دارند. این نفرات پس از شرکت در جلسه کمیته انضباطی و پس از بازی با استقلال تهران به تیم اضافه خواهند شد.
 
 
معامله کالا به کالا در فوتبال ایران
فروش سهمیه در ازای شش کامیون روغن نباتی
وقتی نقدینگی نیست چه اصرار به تیمداری است. گفته می‌شود یکی از تیم‌های لیگ دویی امتیازش را در ازای دریافت شش کامیون روغن نباتی واگذار کرده است. پس از چند ماه بالاخره این انتقال صورت گرفت و طی آن امتیاز لیگ دوی باشگاه علم و ادب در رشته فوتبال به باشگاه بعثت کرمانشاه واگذار شد و تیم تبریزی هم بر اساس توافق صورت‌گرفته با استفاده از امتیاز بعثت در لیگ دسته سه حضور خواهد داشت. این تعویض امتیاز اما برای کرمانشاهی‌ها اصولاً باید هزینه مالی هم در پی می‌داشت که نحوه پرداخت آن بسیار جالب بود. بر اساس اطلاعات دریافتی از منابع آگاه، تعویض امتیاز صورت‌گرفته در ازای شش کامیون روغن نباتی اهدایی از سوی کرمانشاهی‌ها به باشگاه علم و ادب تبریز صورت گرفته تا به این ترتیب معامله در شرایط کالا به کالا انجام بگیرد.

Page Generated in 0.0049 sec