printlogo


کد خبر: 237832تاریخ: 1400/9/2 00:00
چهار، شماره شانس من است
عقیل کعبی: اولِ اسم پسرم را نشان دادم

مصاحبه
ناصرقراگزلو     
 
عقیل کعبی مدافع خوزستانی تیم مس رفسنجان که گل زیبایی به پرسپولیس از روی ضربه ایستگاهی زد معتقد است شرایط ضربه او به‌گونه‌ای بوده که مهارش برای هر دروازه‌بان دیگری سخت بوده است. کعبی در رابطه با شرایط بازی حساس‌شان در سرچشمه مقابل پرسپولیس و صحنه‌های بحث برانگیز بازی با ما صحبت کرد و به سؤالات ما پاسخ داد.
 
از بازی با پرسپولیس شروع کنیم.
 بازی خوب و جانداری را از دو تیم شاهد بودیم و به اعتقاد من هر دو تیم برای برد بازی خیلی خوب و تهاجمی را ارائه دادند، اما با این وجود تیم ما مستحق پیروزی بود و به اعتقادم بدشانس بودیم که سه امتیاز از چنگ‌مان پرید چون موقعیت‌های خطرناک بیشتری روی دروازه تیم میهمان خلق کردیم و دوبار هم توپ را به تیرک دروازه پرسپولیس زدیم که از بدشانسی‌مان آن بخت‌های گلزنی تبدیل به گل نشد وگرنه حتماً می‌توانستیم سه امتیاز را بگیریم. در هر صورت فکر می‌کنم همه دیدند سه امتیاز حق‌مان بود اما همیشه در فوتبال تیمی که بهتر است و بیشتر هم موقعیت خطرناک خلق می‌کند برنده نیست و گاهی اوقات بدشانسی مانع پیروزی تیمی که بهتر بازی کرده می‌شود.
گل قشنگی زدی.
 گلی که زدم نتیجه زحمات بچه‌های تیم بود و ما در تمرینات‌مان زیاد روی ضربات ایستگاهی کار می‌کنیم بخصوص من و آذرباد که بیشتر از بقیه هم‌تیمی‌هایم روی ضربات کاشته کار می‌کنیم و گلی که زدم هم تمرین شده بود. اگر به گلر پرسپولیس نگاه کنید دروازه‌بان پرسپولیس به سمت چپ خودش گام برداشت و بعد برگشت به سمت راست. من فکر می‌کنم توپ کات برداشت و مهارش را برای دروازه‌بان پرسپولیس خیلی سخت کرد. من فکر می‌کنم مهار چنین توپ‌هایی برای هر دروازه‌بانی خیلی سخت باشد. شدت توپ خیلی زیاد بود و تغییر جهت توپ در ادامه موجب شد دروازه‌بان پرسپولیس نتواند به گل برسد.
شادی گل خاصی داشتی.
 خیلی‌ها گفتند خوشحالی گل زیادی داشتی چون حریف پرسپولیس بود، اما باور کنید خوشحالی‌ام به این خاطر بود که تیم ما در شرایط خوبی نبود و طبیعی است که گل زدن خوشحالی دارد. در هر بازی هم ما برای برد به میدان می‌رویم و همیشه برای برد به میدان می‌رویم و بازی نبوده که حتی برای مساوی هم به میدان برویم. تیم خوبی داریم و ان‌شاءالله جایگاه خوبی را کسب خواهیم کرد. شادی‌ام دومنظوره بود هم M نشان دادم هم چهار، چون چهار شماره شانس من است و شروع نام پسرم هم با M شروع می‌شود به همین دلیل اینگونه شادی کردم.
قبلاً به پرسپولیس گل زده بودی؟
 با چند تیم مختلف مقابل پرسپولیس بازی کرده بودم اما تاکنون به این تیم گل نزده بودم و اولین گلم را با پیراهن مس رفسنجان به ثمر رساندم، البته قبلاً مقابل پرسپولیس پاس گل داده بودم اما گلی نزده بودم.
به پنالتی پرسپولیس هم معترض بودید.
 در خصوص داوری من حرفی ندارم و به نظرم داور در مجموع بد کار نکرد و قضاوت خوبی ارائه داد، صحنه پنالتی را هم من واقعاً ندیدم به همین دلیل نمی‌توانم در خصوص آن صحنه قضاوتی داشته باشم.
البته پرسپولیسی‌ها هم به ارتفاع زیاد شهر سرچشمه از سطح دریا اعتراض داشتند.
 ارتفاع آنجا طوری نیست که تیم خیلی اذیت شود و شاید در 10 دقیقه اول تیمی به‌لحاظ تنفسی با مشکل مواجه شود اما بعد از آن، شرایط تنفسی عادی می‌شود.
سرمربی پرسپولیس گفته تیم‌تان مقابل پرسپولیس با دوبرابر توانش جنگیده؛ در این خصوص چه پاسخی داری؟
 احترام زیادی برای آقایحیی قائلم اما واقعاً حقیقت این است که ما در همه بازی‌های‌مان با تمام وجود می‌جنگیم و ذره‌ای برای تیم‌مان کم نمی‌گذاریم اما متأسفانه بدشانسی مانع نتیجه‌گیری مطلوب‌مان شده است. در بازی مقابل پرسپولیس هم بدشانسی موجب بردمان نشد وگرنه من فکر می‌کنم پیروزی با دو، سه گل اختلاف حق‌مان بود که حاصل نشد و به دست نیامد.
این بازی تماشاگر هم داشت.
 واقعاً دل‌مان برای تماشاگران تنگ شده و امیدوارم شرایطی فراهم شود که ما بتوانیم بیشتر شاهد حضور تماشاگران باشیم چون فوتبال بدون تماشاگر روح ندارد و ان‌شاءالله از این به بعد ما بتوانیم شاهد حضور بیشتر تماشاگران در بازی‌ها باشیم تا بازی‌های لیگ مهیج‌تر و جذاب‌تر دنبال شود.

Page Generated in 0.0059 sec