printlogo


کد خبر: 237819تاریخ: 1400/9/2 00:00
لژیونرها

ستاره ایرانی درمان خود را تکمیل می‌کند
مصدومیت کشاله، دلیل نیمکت‌نشینی جهانبخش
علیرضا جهانبخش در بازی فاینورد مقابل زوله روی نیمکت نشست و از دقیقه 68 وارد زمین شد. جهانبخش که قبل از بازی‌های تیم ملی برابر لبنان و سوریه و پس از دیدار با یونیون برلین، در کشاله پای راست خود احساس درد کرد، با همین مصدومیت برای تیم ملی به میدان رفت و این آسیب دیدگی دوباره تشدید شد. در یک هفته اخیر علیرضا روی پای مصدوم خود کار کرد و به همین دلیل سرمربی فاینورد هم ریسک نکرد و ستاره ایرانی خود را از اوسط نیمه دوم به زمین فرستاد. جهانبخش در همین مدت کوتاه هم بازی خوبی ارائه داد اما با درمان آسیب‌دیدگی کشاله، او می‌تواند در بازی‌های آینده از ابتدا برای تیمش به میدان برود.
 
 
تساوی گوریسا با دلفی
در یکی از بازی‌های هفته شانزدهم لیگ یک کرواسی، تیم گوریسا در دومین حضور ثابت و پیاپی یونس دلفی در ترکیب و خط حمله خود، در ورزشگاه رادنیک مقابل تیم رده پنجمی لکوموتیو زاگرب قرار گرفت. یاران دلفی که در مسابقه اخیرشان مقابل اسلاون بلوپو به برتری رسیده بودند، در دیداری نزدیک و با وجود اینکه با دو گل از لکوموتیو زاگرب پیش افتادند، در نهایت به کسب یک امتیاز بسنده کردند. 
گوریسا با تساوی ۲ -۲ در مسابقه خانگی مقابل لکوموتیو زاگرب ۲۲ امتیازی شد و به خاطر تفاضل گل کمتر نسبت به حریف خود در رتبه ششم جدول لیگ یک کرواسی ماند. 
یونس دلفی، مهاجم جوان ایرانی گوریسا مقابل لکوموتیو زاگرب حضور ۴۵ دقیقه‌ای در زمین داشت، در ابتدای نیمه دوم تعویض شد و دهمین بازی خود در فصل 2022-2021 لیگ یک کرواسی را انجام داد.
 
 
ادامه ناکامی‌های دنیزلی در ترکیه
شکست آلتای بدون نادری
در ادامه مسابقات هفته سیزدهم سوپر لیگ ترکیه، تیم فوتبال آلتای اسپور در حالی که محمد نادری را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت، در بورنووا استادیوم به مصاف تیم رده دهمی آدانا دمیراسپور رفت. 
یاران نادری که در پنج مسابقه اخیرشان از شرایط خوب ابتدای فصل فاصله گرفته و 4 شکست و تنها یک مساوی داشتند، این بار هم نتوانستند این روند ناکامی را مقابل آدانا دمیراسپور قطع کنند و باخت سنگین دیگری را در خانه متحمل شدند. 
تیم فوتبال آلتای اسپور که هدایت آن را مصطفی دنیزلی برعهده دارد، در این مسابقه با نتیجه ۳ بر یک مغلوب آدانا دمیراسپور شد تا ۱۶ امتیازی بماند و نتواند از رده یازدهم جدول سوپر لیگ ترکیه بالا برود. 
محمد نادری، مدافع چپ ایرانی آلتای اسپور که پس از ۱۰ حضور ثابت و پیاپی در ترکیب این تیم در دیدار مقابل ینی مالاتیا اسپور مصدوم و تعویض شد، برای سومین مسابقه پیاپی نتوانست مقابل آدانا دمیراسپور به میدان برود.
 
 
نه رضاییان بازی کرد، نه اسماعیلی
دوئل سرخابی‌ها انجام نشد
در چارچوب دیدارهای هفته ششم جام اوریدو (ستارگان) قطر، تیم فوتبال العربی در حالی که فرشید اسماعیلی را جزو نفرات ذخیره داشت، در ورزشگاه سعود بن عبدالرحمن مقابل السیلیه‌ای قرار گرفت که رامین رضاییان را در فهرست بازیکنان خود نمی‌دید. یاران رضاییان که در 4 مسابقه اخیرشان در جام ستارگان قطر یک پیروزی، 2 مساوی و یک شکست داشتند، توانستند به دومین برد متوالی در این رقابت‌ها دست یابند و العربی را مغلوب کنند.
 العربی که پیش از این در جام اوریدو شکستی متحمل نشده بود، با نتیجه ۳ بر یک در بازی مقابل السیلیه شکست خورد تا صدر جدول گروه B این رقابت‌ها را از دست بدهد و یاران رضاییان با ۸ امتیاز به رتبه اول برسند.
فرشید اسماعیلی، هافبک ایرانی العربی برخلاف رقابت‌های اخیرشان در لیگ ستارگان قطر که در چهار مسابقه به میدان رفته بود، مقابل السیلیه تا پایان نیمکت‌نشین بود و نتوانست دومین بازی خود را در جام اوریدو انجام بدهد.
 رامین رضاییان نیز که هفته گذشته در دیدار جام ستارگان مقابل قطر اس.سی در حضور یک نیمه‌ای خود یک گل به ثمر رسانده و یک پاس گل داده بود، در فهرست تیمش برابر العربی قرار نداشت.

Page Generated in 0.0048 sec