printlogo


کد خبر: 237814تاریخ: 1400/9/2 00:00
ویارئال-منچستریونایتد، ساعت 21:15
زیردریایی زرد، شیاطین سرخ را غرق می‌کند؟

 صبح یکشنبه حکم اخراج اوله گونار سولشر از مربیگری منچستریونایتد صادر شد و مایکل کریک در بازی امشب لیگ قهرمانان مقابل ویارئال هدایت تیم را برعهده دارد. منچستریونایتد با پیروزی مقابل زیردریایی زرد یک بازی مانده به پایان مرحله گروهی از صعود به دور حذفی مطمئن می‌شود اما اگر شکست بخورد جایگاهش در گروه F به خطر می‌افتد.
ویارئال به دنبال آن است که از فشار موجود روی شیاطین سرخ به نفع خودش استفاده کند، این تیم اگر به پیروزی برسد به مرحله حذفی می‌رود در صورتی که آتالانتا، یانگ بویز را نبرد. تیم اونای امری در حال حاضر با هفت امتیاز و برابر با میهمان امشبش در رده دوم گروه قرار دارد در حالی که نماینده ایتالیا در این گروه پنج امتیازی است.
ویارئال در سه بازی آخرش شکست نخورده، با 2 گل در لیگ قهرمانان تیم سوئیسی گروه را برده و بعد از پیروزی بر ختافه با سلتاویگو مساوی کرده، این دو بازی قبل و بعد از تعطیلات بازی‌های ملی بود. تیم امری بازی‌های فوق‌العاده سختی در پیش دارد، در لیگ باید با بارسلونا و سویا روبه‌رو شود ضمن اینکه بازی آخرش در لیگ قهرمانان در زمین آتالانتا می‌تواند تعیین‌کننده باشد. این تیم در بازی رفت در اولدترافورد هم عالی بود اما تنها 2 بر یک شکست خورد هرچند با دو برد مقابل یانگ بویز جایگاه مناسبی در گروه به دست آورد.
مربی نروژی منچستریونایتد از باخت 4 بر یک برابر واتفورد جان سالم به در نبرد و فعلاً کریک مربی تیم است که می‌خواهد تا پایان فصل مربی موقت داشته باشد. فرم دارنده 20 قهرمانی انگلیس در لیگ برتر افتضاح بوده و از هفت بازی آخرش پنج تا را باخته. با 12 امتیاز اختلاف نسبت به چلسی صدرنشین هیچ امیدی برای قهرمانی ندارند و هدف خود را کسب سهمیه لیگ قهرمانان قرار داده‌اند.
یونایتد نخستین بازی مرحله گروهی را به یانگ بویز باخت اما در سه بازی با ویارئال و آتالانتا با گل‌های دیرهنگام خود هفت امتیاز گرفت تا به صدر جدول گروه برود. یونایتد با یک تساوی هم صعود می‌کند اگر یانگ بویز، آتالانتا را متوقف کند و در آستانه سفر یکشنبه شب به زمین چلسی بیش از هر چیز به روحیه نیاز دارند.
 
اخبار تیمی
ویارئال مهاجم کلیدی‌اش جرارد مورنو را به خاطر مصدومیت همسترینگ در اختیار ندارد و سرژ اوریه نمی‌تواند در لیگ قهرمانان برای این تیم بازی کند. انتظار می‌رود امری نسبت به بازی سلتا تغییراتی در تیمش ایجاد کند و یرمی پینو و فرانسیس کوکلن به ترکیب اصلی بیایند. تیم میزبان همچنین نگران شرایط بدنی آرنوت دانخوما و اتین کاپوئه است هرچند احتمالاً هر دو که نتوانستند مقابل سلتا بازی کنند، به این دیدار می‌رسند.
برای منچستریونایتد هم پل پوگبا و رافائل واران به دلیل مصدومیت و میسون گرینوود به دلیل ابتلا به ویروس کرونا نمی‌توانند بازی کنند. بعید است ادینسون کاوانی به خوبی از آسیب‌دیدگی تاندون رها شود و لوک شاو که در باخت مقابل واتفورد تا حدی بیهوش شد، شاید جای خود را در دفاع چپ به دیوگو دالوت بدهد. ممکن است کریک در ترکیب تیم نسبت به بازی قبلی تغییراتی بدهد از جمله آمدن دونی فان دبیک به ترکیب و حضور اریک بایی در دفاع مقابل تیم سابقش چون این بازیکن ساحل عاجی مقابل چلسی که هری مگوایر محروم است، بیشتر به کار می‌آید.
 
ترکیب احتمالی
ویارئال: رولی؛ فویت، آلبیول، تورس، پدراسا؛ پارخو، کاپوئه، کوکلن؛ پینو، دیا، دانخوما
منچستریونایتد: دخئا؛ فان بیساکا، بایی، مگوایر، دالوت؛ فان دبیک، فرد؛ سانچو، فرناندز، رشفورد؛ رونالدو
 

Page Generated in 0.0048 sec