printlogo


کد خبر: 236669تاریخ: 1400/8/8 00:00
مصاحبه و خبر

ثبت قرارداد میثاقیان و دستیارش با پدیده
 اکبر میثاقیان، سرمربی تیم فوتبال پدیده مشهد برای حضور در رأس هدایت این تیم، قراردادش را در هیأت فوتبال استان خراسان رضوی ثبت کرد. همچنین قرارداد امجد شکوه مقام به‌عنوان دستیار اکبر میثاقیان، در هیأت فوتبال استان خراسان رضوی به ثبت رسید. این اتفاق در حالی رخ داد که یکی دو روز قبل از آن رضا مهاجری هم با ادعای داشتن قرارداد با این تیم به همراه دستیارانش در تمرین حاضر شده بود.
 
 
اسلامی: نباید به پرسپولیس می‌باختیم
 عبدالکریم اسلامی، مهاجم تیم فوتبال نساجی درباره شکست تیمش مقابل پرسپولیس می‌گوید: «واقعاً نباید بازی را می‌باختیم و حداقل حق ما مساوی بود. نیمه اول خیلی خوب بازی کردیم و تا قبل از گل پرسپولیس روی مسابقه سوار بودیم. شاید گل دومی که پرسپولیس زد روی بی‌تجربگی ما اتفاق افتاد اما به هر حال ما همه یک تیم هستیم و رفته‌رفته نقاط ضعف‌مان برطرف می‌شود.» او با اشاره به گلی که زد، این‌طور می‌گوید: «خدا لطف کرد و زحمات بچه‌ها بود که آن گل را به ثمر رساندم. این نخستین گلم به پرسپولیس بود و کاش با امتیاز برای نساجی توأم می‌شد.» اما  او جایگاه نساجی در پایان فصل را این‌گونه پیش‌بینی می‌کند: «ما به فکر ارائه بازی‌های خوب و پله‌پله جلو رفتن هستیم. از الان نمی‌توانیم بگوییم سهمیه آسیا می‌گیریم یا برای کجای جدول برنامه ریخته‌ایم. فصل گذشته فصل سختی داشتیم و در اواخر کار را گرفتیم. امسال هم می‌خواهیم اتفاقات فصل گذشته رخ ندهد و با حضور بازیکنانی مثل شجاعی شخصیت و انگیزه بالایی برای مسابقات داریم.»
 
 
فیروزی: منصوریان پیگیر حضور در تمرینات است
 علی فیروزی، مدیر تیم فوتبال صنعت نفت آبادان درباره ادامه بیماری علیرضا منصوریان و دوری از تمرینات این تیم می‌گوید: «چاره‌ای نداریم جز اینکه مثل قبل تمرینات را بدون سرمربی ادامه دهیم تا به خواست خدا وضعیت منصوریان بهتر شده و به تمرینات برگردد. این مربی خودش هم به شدت پیگیر است و برای بازگشت به تمرینات لحظه شماری می‌کند. همیشه تیم ما از ابتدای فصل نتایج خوبی می‌گرفت اما در انتها با نتایج بد و گرفتاری‌هایی که برایش پیش می‌آمد در وضعیت بدی قرار می‌گرفت. امسال بر عکس شده است و تیم‌مان خوب نتیجه نگرفته است. امیدوارم در هفته‌های آینده بتوانیم این دو شکست را جبران کنیم و برخلاف فصول قبل در انتهای فصل همه از شرایط راضی باشیم.» او با اشاره به شکست تیمش مقابل تراکتور این‌طور می‌گوید: «در بازی با تراکتور حق‌مان شکست نبود؛ سه پنالتی روی بازیکنان ما رخ داد که کارشناسان هم تأیید کردند اما نتوانستیم از این بازی امتیاز بگیریم و این شکست اتفاق بدی برای ما بود. سه اشتباه بچگانه باعث شد سه گل دریافت کنیم. وضعیت تیم ما به این شکل نمی‌ماند و شرایط بهتر می‌شود. صنعت نفت مشکلاتی داشت و ساعاتی قبل از شروع بازی هفته اول پنجره باز شد و کارت بازیکنان را صادر کردیم. از این رو در ادامه با هماهنگی بیشتر بهتر می‌شویم. ما منتظر تعطیلات پیش رو هستیم تا با برگزاری یک اردوی خوب یا تمرینات بهتر شرایط را بهبود بخشیم. این به معنی آن نیست که توجهی به دو بازی پیش رو نداریم. بلکه در این دو بازی هم با قدرت به میدان می‌رویم و خواهان پیروزی هستیم. باید در این هفته‌ها امتیاز بگیریم تا این دو شکست ابتدای فصل را جبران کنیم اما معتقدم این تعطیلات می‌تواند به نفع تیم ما باشد.»
 
 
ورزشگاه قزوین برای میزبانی لیگ یک تأیید شد
 مسئول برگزاری مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور، ورزشگاه خانگی شمس آذر را برای میزبانی در مسابقات تأیید کرد. صبح دیروز عباس اعلایی مقدم، رئیس اداره کل ورزش و جوانان استان، فریبرز محمودزاده نماینده فدراسیون و مسئول برگزاری مسابقات لیگ دسته اول، داود پوراسمعیل، مدیرعامل شمس آذر، مصیب چگینی، سرپرست تیم و حسین باجیوند، رئیس هیأت فوتبال استان قزوین، از ورزشگاه خانگی شمس آذر بازدید کردند. محمودزاده طی بازدید میدانی از ورزشگاه 15 هزار نفری سردار آزادگان، وضعیت آن را برای میزبانی از تیم‌های لیگ یکی کاملاً مطلوب ارزیابی کرد.

Page Generated in 0.0054 sec