printlogo


کد خبر: 236665تاریخ: 1400/8/8 00:00
سوژه

امیدوارم تماشاگران زودتر به ورزشگاه‌ها برگردند
نویدکیا: «هوادار» برای هر تیمی مشکل‌ساز خواهد بود
سپاهان در دو بازی نخست لیگ بیست و یکم به دو برد پرگل رسید و نشان داد که مدعی جدی قهرمانی است. تیم اصفهانی امروز میزبان هوادار تازه‌وارد است و همه انتظار دارند که در این بازی خانگی به سه امتیاز راحت برسد، با این حال نویدکیا چنین عقیده‌ای ندارد و تأکید دارد که بازی سختی در انتظار شاگردانش خواهد بود.
سرمربی سپاهان در نشست خبری پیش از بازی امشب تیمش گفت: «قطعاً بازی بسیار سختی پیش رو خواهیم داشت. تیم هوادار را در دو هفته اول آنالیز کردیم و فکر می‌کنم کل لیگ را با نوع فوتبالی که انجام می‌دهند، شگفت‌زده کرده‌اند. نوع بازی و سبک بازی این تیم نشان می‌دهد که ایده‌ها و دیدگاه‌های بزرگی دارند و می‌خواهند مقتدر باشند. میزان مالکیت توپ و نوع بازی‌شان برای حمله و دفاع نشان می‌دهد که تیم بسیار خوبی هستند و آقای عنایتی با این تیم بسیار خوب کار کرده است.»
نویدکیا ادامه داد: «آنها لیگ یک را با قدرت به اتمام رساندند و همان تیم را تقویت کردند. قطعاً برای هر تیمی می‌توانند مشکل‌ساز باشند و مطمئنیم بازی سختی خواهیم داشت. برای اینکه بتوانیم امتیاز بگیریم، باید تلاش زیادی کنیم و با تمرکز بالا سعی کنیم نقاط قوت هوادار را پوشش دهیم تا بتوانیم امتیاز کامل را در این بازی کسب کنیم.»
سرمربی سپاهان گفت: «می‌دانیم هوادار می‌تواند ما را تحت فشار بگذارد اما هیچ تأثیری در بازی ما نخواهد داشت و ما سعی می‌کنیم خیلی خوب از فشار خارج شویم. فوتبال حرفه‌ای همین است و تیم‌ها باید همیشه با ساختار خودشان بازی کنند. باید هوشمندانه بازی کنیم و پاس‌های خوب به هم بدهیم تا فضاها را در اختیار بگیریم. امیدوارم بتوانیم بازی خوبی انجام دهیم.»
او اضافه کرد: «هیچ تیمی کامل نیست و هر تیمی اگر چهار نقطه قوت دارد، قطعاً چهار نقطه ضعف هم دارد. هوادار یا سپاهان فرقی ندارد اما باید سعی کنیم نقاط قوت‌شان را پوشش دهیم و از نقاط ضعف‌شان استفاده کنیم. هوادار هم به همین صورت است اما روز مسابقه بسیار تعیین کننده است که بازیکنان از نظر روحی و روانی به چه شکل هستند. امیدوارم با صحبت‌هایی که انجام می‌دهیم بازی خوبی ارائه‌ دهیم.»
سرمربی سپاهان درباره غایبان تیمش گفت: «پورقاز مصدومیت جزئی داشت که برطرف شده و مصدوم خاصی نداریم. داود رجبی هم کمی مشکل داشت اما از هفته دیگر با تیم کار می‌کند.»
نویدکیا درباره احتمال بازگشت هواداران به ورزشگاه هم گفت: «ورزش بدون هوادار لذتی ندارد و همه دلشان می‌خواهد که هواداران باشند. به مناسبت روز سپاهان خانم‌ها در ورزشگاه حضور داشتند (جمعه) و این اتفاق بسیار خوبی بود چون هوادار با بردهای تیم‌شان خوشحال و با باخت‌ها غمگین می‌شوند و این موضوع به جذابیت فوتبال اضافه می‌کند. امیدوارم مردم هر چه زودتر بتوانند بیایند و از فوتبال لذت ببرند.»
 
 
علیزاده: آرزو دارم هیچ بازیکنی در این زمین بازی نکند  
علیرضا علیزاده هافبک دفاعی تیم فوتبال گل‌گهر درباره مقایسه تیم این فصل با فصل گذشته‌اش می‌گوید: «پارسال یکسری اتفاقات افتاد و دو سه عامل به تیم ضربه زد که بهتر است در موردشان در همین حد صحبت شود، ولی امسال تیم فوق‌العاده یکدستی جمع شده و کلی تلاش و کار تاکتیکی روی تیم انجام گرفته است. در ترکیه چند بازی دوستانه داشتیم که سنگین بودند و فشار زیادی به تیم وارد شد. نسبت به پارسال تغییرات نفراتی زیادی نداشتیم ولی از لحاظ فنی خیلی بهتر شده‌ایم. بازیکنان جدید هم به خوبی با تیم هماهنگ شده‌اند و امیدوارم در بازی‌های آینده هم بتوانند همین روند را ادامه بدهند و به تیم کمک کنند.» او با اشاره به کیفیت زمین بازی تیمش در هفته دوم مقابل فجرسپاسی این‌طور می‌گوید: «به خدا قسم واقعاً آرزو می‌کنم هیچ فوتبالیستی در آن زمین بازی نکند. برای فجری‌ها هم بازی کردن در این زمین ضرر دارد. چند بازیکن ما هنوز نتوانسته‌اند پس از بازی در زمین حافظیه تمرین کنند. شرایط زمین را خوشبختانه ناظر بازی هم دید. هر تیم بیشتر از دو پاس نمی‌توانست بدهد. اگر حرف از فوتبال حرفه‌ای می‌زنیم باید حداقل کمی به این مسائل هم توجه داشته باشیم. اگر قرار است چمن طبیعی این باشد، در زمین چمن مصنوعی بازی کنیم خیلی بهتر است. بازی سختی بود. ما سه چهار موقعیت خیلی خوب داشتیم. شرایط زمین به گونه‌ای بود که بازی را می‌برد به سمتی که هر لحظه تیمی گل بزند. خدا را شکر قسمت ما شد. البته تیم فجر هم تیم خوبی است و شک نکنید یقه خیلی از تیم‌ها را می‌گیرد.» دو بازی بعدی آنها مقابل نساجی و پرسپولیس است و علیزاده در این باره می‌گوید: «واقعاً این بازی‌ها سخت هستند. آنها تیم‌های خوب و منسجمی هستند. هر دو تیم هم مثل ما خیلی زود تمرینات‌شان را شروع کرده‌اند و آمادگی خوبی دارند. امیدوارم بتوانیم این روند را ادامه بدهیم و مثل پارسال نشود که خوب شروع کنیم و بعد نتایج بدی بگیریم.» علیزاده می‌گوید آنها امسال دنبال کسب سهمیه آسیایی هستند: 
«گل گهر هم امسال بازیکنان فوق‌العاده‌ای دارد و هم سال قبل این شرایط را داشت. پارسال کمترین حق‌مان کسب سهمیه آسیایی بود ولی امسال می‌خواهیم هر طور شده این کار را انجام دهیم تا دل مردم سیرجان هم شاد شود. متأسفانه پارسال یک مقدار از نظر ذهنیتی حتی به رتبه چهارم پنجم هم راضی بودیم ولی امسال می‌خواهیم جبران کنیم.»
 

 


Page Generated in 0.0058 sec