printlogo


کد خبر: 236658تاریخ: 1400/8/8 00:00
لژیونرها

صعود زوریا با دبل مهاجم ایرانی
زاهدی: گل دوم من مهم‌تر و زیباتر بود
در یکی از بازی‌های مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال اوکراین، تیم زوریا لوهانسک در حالی که برخلاف دیدارهای گذشته‌اش اللهیار صیادمنش را در ترکیب و فهرست مسابقه نداشت و شهاب زاهدی را روی نیمکت می‌دید، به مصاف رخ‌لویو رفت. 
بازی در شرایطی با تساوی بدون گل در ۹۰ دقیقه به پایان رسید که شهاب زاهدی از دقیقه ۶۲ به ترکیب زوریا لوهانسک اضافه شد و حضور این مهاجم ایرانی در ترکیب سرنوشت مسابقه را برای تیمش تغییر داد. زاهدی که انگیزه زیادی برای خودنمایی در حضور تعویضی مقابل رخ‌لویو داشت، در دقیقه ۱۰۰ موفق شد گل اول بازی را برای زوریا لوهانسک به ثمر برساند و تیمش را پیش بیندازد.
این مهاجم ایرانی که در دیدار اخیرشان در لیگ برتر اوکراین پاس تک‌گل تیمش را به اللهیار صیادمنش داده بود، در دقیقه ۱۱۰ گل دوم خود و زوریا لوهانسک را وارد دروازه رخ‌لویو کرد تا منجر به برتری تیمش شود. 
زوریا لوهانسک در شبی که شهاب زاهدی درخشید و دو گل به ثمر رساند و یک کارت زرد گرفت، به برتری ۲ بر صفر در بازی ۱۲۰ دقیقه‌ای مقابل رخ‌لویو دست یافت تا به جمع هشت تیم نهایی جام حذفی اوکراین صعود کند. 
مهاجم ایرانی تیم زوریا لوهانسک بعد از پایان بازی گفت: «اکنون هر بازی برای ما سخت‌تر می‌‌شود، زیرا تیمی هستیم که می‌توانیم به نتیجه مورد نظرمان برسیم. به همین دلیل حریفان با تاکتیک خاص خود رودرروی ما قرار می‌گیرند. 
فصل گذشته به فینال جام حذفی رسیدیم. (زوریا لوهانسک در فینال یک بر صفر از دیناموکیف شکست خورد) اکنون هم می‌خواهیم این کار را تکرار کنیم و به فینال راه یابیم. 2 گلی که زدم نتیجه کار تیمی بود و من باید تلاش دیگران را به گل تبدیل می‌کردم.
 خوشحالم که گل‌های من باعث کمک به تیم و صعود به مرحله بعدی جام حذفی اوکراین شد. گل نخست کمی به ما اجازه نفس کشیدن داد اما نتیجه‌ اطمینان‌بخشی بود. گل دوم من مهم‌تر و زیباتر بود.»
 
 
در انتظار اولین بازی ثابت در لیگ پرتغال
اعتماد به محبی در پست شماره 10
در لیگ کاپ پرتغال محمد محبی برای اولین بار در ترکیب سانتاکلارا برابر پورتو به میدان رفت و در پست شماره 10 ارائه‌گر بازی خوبی برای سانتاکلارا بود و در پایان پیروزی 3بریک تیمش را جشن گرفت. 
او روی دو گل تیمش در این بازی تأثیر غیرمستقیم داشت. سانتاکلارا در 9 هفته سپری شده از لیگ برتر تنها 6 امتیاز به دست آورده و در رده هفدهم جدول رده‌بندی قرار دارد و این بدین معنی است که اصلاً عملکرد خوبی نداشته. این تیم در هفته دهم 9 آبان باید به مصاف تیم بلننسه برود و محمد محبی امیدوار است با توجه به نمایشی که در بازی با پورتو داشت در این بازی اولین حضور در ترکیب ثابت سانتاکلارا در لیگ برتر را تجربه کند. 
با توجه به اینکه محمد محبی در بازی با پورتو به عنوان هافبک پشت مهاجم در پست 10 بازی کرد، اگر در بازی با بلننسه هم در ترکیب ثابت تیم قرار بگیرد بازی در این پست را تجربه خواهد کرد که برای او تازگی خواهد داشت. 
به این خاطر که او در ایران در پست وینگر بازی می‌کرد.
 
 
صعود بنفیکا تقریباً قطعی شد
دبل طیبی در لیگ قهرمانان اروپا
در چارچوب دیدارهای هفته دوم فصل 2022-2021 رقابت‌های فوتسال لیگ قهرمانان اروپا، بنفیکای پرتغال در حالی که حسین طیبی را مثل بازی قبل در اختیار داشت، مقابل یکاترینبورگ روسیه قرار گرفت. 
یاران طیبی که در نخستین مسابقه خود در گروه نخست لیگ قهرمانان اروپا به برتری مقابل هاله‌گوییک بلژیک رسیده بودند، این بار هم توانستند دومین پیروزی خود در این رقابت‌ها را برابر یکاترینبورگ جشن بگیرند. 
طیبی در روز برتری 5 بر یک مقابل تیم روسی توانست 2 گل به ثمر برساند و نقش ویژه‌ای در پیروزی تیمش ایفا 
کند. 
تیم فوتسال بنفیکا با کسب پیروزی مقابل یکاترینبورگ روسیه ۶ امتیازی شد و در صدر جدول گروه A لیگ قهرمانان اروپا قرار گرفت تا صعودش به مرحله حذفی را تقریباً قطعی کند.

Page Generated in 0.0055 sec