printlogo


کد خبر: 236656تاریخ: 1400/8/8 00:00
خبر

نامه برای تبلیغات محیطی
باشگاه پرسپولیس برای در اختیار گرفتن تبلیغات محیطی بازی‌های خانگی به سازمان لیگ نامه زده و به صورت رسمی خواستار تحقق این موضوع شده است.
پس از نامه رسمی باشگاه استقلال، باشگاه‌های تراکتور، پیکان، فولاد خوزستان، گل‌گهر سیرجان، مس رفسنجان، ذوب‌آهن اصفهان و نساجی قائمشهر با ارسال نامه رسمی یا مصاحبه این حق را از سازمان لیگ مطالبه کردند و حالا باشگاه پرسپولیس به این جمع اضافه و خواهان گرفتن حق تبلیغات محیطی شده است.
هیأت رئیسه سازمان لیگ در این باره جلساتی برگزار کرده و قرار است با ادامه این جلسات تکلیف این موضوع را مشخص کند.
 
 
قبل از AL پول می‌دهند؟
قرار بود باشگاه قبل از بازی با تیم اراکی درصد دیگری از پول‌های بازیکنان را بدهد اما مبلغ دو میلیارد و دویست میلیون تومان از پولی که برای پرداخت به تیم تهیه شده بود، توسط شرکت هواپیمایی که سال‌هاست از این باشگاه طلب دارد بلوکه شد تا دست باشگاه برای پرداختی به اعضای تیم بسته شود. با این حال مسئولان این باشگاه در تلاشند تا قبل از بازی روز دوشنبه پیش رو این مبلغ را تهیه کنند تا میزان پرداختی‌های خود به تیم را افزایش دهند.
 
 
فردا آخرین مهلت حرفه‌ای‌سازی
باشگاه پرسپولیس هنوز نتوانسته مجوز حرفه‌ای ورود به فصل بعدی لیگ قهرمانان آسیا را دریافت کند. در این خصوص باشگاه یکی دو ماهی است تلاش کرده تا مدارک لازم را در این خصوص به ‌ای اف سی بدهد اما بعد از عدم تأیید در کمیته بدوی دوباره روز پنجشنبه جلسه‌ای در این خصوص برگزار شده و حالا همه منتظر اعلام این نتیجه هستند. گفتنی است اگر تا فردا پرسپولیس نتواند این مجوز را بگیرد قادر به حضور در مسابقات فصل 2022 لیگ قهرمانان آسیا نخواهد بود.

Page Generated in 0.0050 sec