printlogo


کد خبر: 236655تاریخ: 1400/8/8 00:00
دو بازی، دو برد در نیمه مربیان
یحیی و کادرش به استقبال روز مربی رفتند

ایران ورزشی – امروز (30 اکتبر) روز جهانی مربی است. کادر فنی پرسپولیس در فصل گذشته و فصل قبل‌تر از آن موفق‌ترین کادر ایرانی بوده و در رأس آن یحیی گل‌محمدی عملکرد قابل قبولی از خود بر جا گذاشته که دو قهرمانی لیگ، یک فینال آسیا و دو سوپرجام حکایت از این موفقیت دارد.
اما آنچه فعلاً در مورد کادرفنی پرسپولیس قابل توجه به نظر می‌رسد پیروزی در دو بازی ابتدایی فصل در نیمه مربیان است. پرسپولیس در نیمه نخست بازی با فولاد متأثر از شرایط فنی و روانی باخت به الهلال اصلاً فرم خوبی نداشت اما بعد از صحبت‌های کادر فنی و تغییرات آنها، در نیمه دوم شرایط متفاوتی در بازی و نتیجه رقم زد و یک پیروزی خارج از خانه شیرین به دست آورد.
در بازی با نساجی هم با اینکه پرسپولس در نیمه نخست به گل برتری رسید اما کادر فنی از کیفیت فنی تیمش رضایت نداشت. در شروع نیمه دوم پرسپولیس با گل دریافتی شوکه شد اما دوباره با تغییراتی که یحیی و مطهری در تیم‌شان ایجاد کردند برنده از زمین خارج شدند تا با این خودنمایی فنی به استقبال روز مربی بروند.
این اتفاق در حالی رخ داد که هم در دو فصل اخیر لیگ قهرمانان هم در یک و نیم فصل گذشته لیگ برتر، پرسپولیس با هدایت این کادر فنی بارها در نیمه دوم شرایط و نتیجه بازی را تغییر داده تا حرف و حدیثی درباره اعتبار فنی گل‌محمدی و همکارانش باقی نماند.

Page Generated in 0.0040 sec