printlogo


کد خبر: 236652تاریخ: 1400/8/8 00:00
ابراهیمی همچنان بیرون، دهقانی روی نیمکت
رونمایی از علی نعمتی با شماره 6

ایران ورزشی– از بین بازیکنان تازه‌وارد پرسپولیس، رضا اسدی تنها بازیکن ترکیب اصلی است که اتفاقاً مقابل نساجی هم نمایش مثبتی ارائه داد و 11 نبرد هوایی موفق داشت و از سایت آنالیز یازده نمره 7/9 گرفت. در این بازی حامد پاکدل دیگر بازیکن تازه‌وارد سرخ‌ها باز هم به‌عنوان یار تعویضی به میدان رفت اما این بار فرصت زیادی نداشت و گل هم نزد.
اما مقابل نساجی بالاخره فرصت رونمایی از علی نعمتی، مدافع میانی این فصل سرخ‌ها هم رسید. نعمتی با شماره 6 دقیقه 89 به بازی رفت تا در لحظاتی که تیمش تحت فشار بود مقابل بازی مستقیم نساجی ایستادگی کند و به حریف فضا ندهد که موفق هم بود.
رضا دهقانی، وینگر سپاهانی پرسپولیس هم فرصت این را داشت تا بعد از رفع مصدومیتش به فهرست پرسپولیس برسد اما شرایط بازی به کادر فنی اجازه نداد تا این بازیکن اصفهانی را به زمین بفرستد.
در عین حال علیرضا ابرهیمی با وجود عذرخواهی‌اش در فضای مجازی و حقیقی در فهرست بازی با نساجی هم نبود. البته پرسپولیس بازیکن زیر20 سال ندارد و مجبور است فقط 7 بازیکن را در فهرست ذخیره‌ها قرار دهد که این مسأله کار کادر فنی را سخت می‌کند.
گفتنی است در بازی با نساجی غیر از ابراهیمی، کمال کامیابی‌‎نیا و علی شجاعی هم در فهرست نبودند و با بازگشت مهدی‌خانی کار کادر فنی برای انتخاب 18 نفر نهایی سخت‌تر خواهد شد چرا که هم کمال آماده‌تر می‌شود هم تنبیه ابراهیمی تمام شده و هم شجاعی به شرایط بازی رسیده است.

Page Generated in 0.0059 sec