printlogo


کد خبر: 236650تاریخ: 1400/8/8 00:00
هیچ تیمی نمی‌تواند از حالا ادعای قهرمانی داشته باشد
ترابی: من هم دوست دارم برای تیم ملی بازی کنم

مهدی ترابی که در دو بازی ابتدایی فصل لیگ برتر تا حدودی به شرایط آرمانی‌اش نزدیک شده درباره شرایط خودش و تیمش با تسنیم صحبت کرده که حرف‌هایش را می‌خوانید:
 
باخت به الهلال با سه گل: طبیعتاً نه تنها من، بلکه دیگر بازیکنان هم چنین تصوری نداشتند، ولی واقعاً بازی بسیار سختی را پشت سر گذاشتیم.
 آنها از شرایط میزبانی بهره می‌بردند و دیدید که هواداران زیادی هم به ورزشگاه آمده بودند و در ضمن ما در شرایط مسابقه قرار نداشتیم. البته من دنبال بهانه آوردن نیستم و هیچ وقت دوست ندارم وقتی شکست می‌خوریم دنبال توجیه باشم.
 
 نمایش ضعیف مقابل الهلال: بله، ما روز بدی را پشت سر گذاشتیم، ولی دیگر آن بازی تمام شده و باید به آینده فکر کنیم.
 
 شایعه انتقاد شدید یحیی از بازیکنان بعد از باخت به الهلال: من فقط می‌توانم بگویم که بعد از باخت اتفاق عجیبی رخ نداد و همه چیز نرمال بود. تنها مسأله‌ای که وجود داشت نگرانی تمامی اعضای تیم بود. 
در غیر این صورت اتفاق دیگری رخ نداد و ما دوست نداریم زیاد به شایعات توجه کنیم.
 نمایش انفرادی ضعیف مقابل الهلال: طبیعتاً من از عملکردم راضی نبودم و نمایش خوبی نداشتم اما دوست دارم در آینده بازی‌های خوبی انجام داده و بهترین عملکرد را برای پرسپولیس داشته باشم.
 ناکامی باشگاه‌های ایرانی در لیگ قهرمانان: ما نمی‌توانیم از لحاظ امکانات و ظرفیت مالی خودمان را با آنها قیاس کنیم. معمولاً تیم‌های عربی یا تیم‌های شرق آسیا بازیکنان گرانقیمت خارجی را به خدمت می‌گیرند که برای جذب آنها هزینه‌های هنگفتی انجام می‌دهند. 
من فکر می‌کنم اگر تیم‌های ایرانی هم بازیکن خارجی باکیفیت بگیرند قطعاً می‌توانند با آنها رقابت کنند.
 
 شروع خوب در لیگ: خدا را شکر که شروع خوبی در لیگ داشتیم. به هر حال توقعات از پرسپولیس بالاست و هواداران انتظار دارند که بتوانیم بهترین نتایج را بگیریم. هدف ما هم چیزی جز این نیست که آنها را خوشحال کنیم.
 
 بازگشت به شرایط طبیعی بعد از باخت به الهلال: در فوتبال برد و باخت مربوط به همان مسابقه است و مهم‌ترین مسأله این بود که بتوانیم باخت مقابل الهلال را فراموش کنیم. 
خوشبختانه تیم خیلی خوب خودش را جمع و جور کرد و کادر فنی هم به بازیکنان گوشزد کرده بود که شرایط لیگ برتر متفاوت است و باید بازی‌ها را با اقتدار شروع کنیم که خوشبختانه این اتفاق افتاد و فولاد را شکست دادیم.
 
 شانس قهرمانی پرسپولیس در لیگ: فوتبال قابل پیش‌بینی نیست و هیچ تیمی نمی‌تواند از حالا ادعای قهرمان شدن داشته باشد، چون مسیری سخت و طولانی در پیش است و مشخص نیست چه اتفاقاتی رقم می‌خورد. 
با این حال هدف ما چیزی جز کسب ششمین قهرمانی پیاپی نیست و تلاش می‌کنیم تا این عنوان را به دست بیاوریم. 
ما می‌دانیم که قهرمان شدن در لیگ چقدر برای هواداران پرسپولیس مهم است و مطمئناً برای خوشحالی آنها نهایت تلاش‌مان را به کار می‌گیریم.
 
 اصلی‌ترین رقیب پرسپولیس: نمی‌توانم از یک تیم نام ببرم. امسال چهار پنج تیم دنبال قهرمانی هستند.
 
نیمکت‌نشینی در تیم ملی: برای من موفقیت تیم ملی مهم است، چون وقتی نتیجه می‌گیریم مردم خوشحال می‌شوند و این موضوع ارزش زیادی دارد. من هم دوست دارم برای تیم ملی کشورم بازی کنم، ولی تصمیم سرمربی هم مهم است. آقای اسکوچیچ نفر اول کادر فنی است و او تصمیم می‌گیرد از چه نفراتی استفاده کند. 
با این حال من هم تلاش می‌کنم تا نظر سرمربی تیم ملی را تغییر بدهم و برای تیم ملی کشورم بازی کنم.

Page Generated in 0.0064 sec