printlogo


کد خبر: 236636تاریخ: 1400/8/8 00:00
4 شکست برای ایران در بوکس قهرمانی جهان
امید هنوز زنده است!

مسابقات بوکس امروز وارد ششمین روز خود می‌شود اما تیم ملی بوکس از 10 بوکسور خود در این رقابت‌ها 4 نفر را به دلیل شکست مقابل رقبا در همان دور نخست از دست داد.
رقابت‌های بوکس قهرمانی جهان در صربستان در حالی دور اول خود را پشت سر گذاشت که تیم ایران با 4 شکست تقریباً نیمی از تیم خود را از دست داده اما با این ‌حال هنوز نگاه‌ها به سوی ستاره‌های این تیم است که بتوانند به مدال برسند. مهم‌ترین شکست هم نصیب سجاد محمد‌پور شد؛ بوکسور با‌تجربه تیم ملی که در دور نخست به قرعه حریف کوبایی برخورد کرد و مقابل «گارسیا کابایرو» از کوبا به دلیل آسیب‌دیدگی بازنده اعلام شد و از دور رقابت‌ها کنار رفت. فرهاد مرادی در ۷۱ کیلوگرم و علی جمالی در ۸۶ کیلوگرم و پوریا امیری در وزن 125 کیلوگرم قبل از سجاد محمدپور از دور رقابت‌ها کنار رفتند.
تیم ایران حالا تقریباً نصف شده و از 10 نماینده‌ای که راهی قهرمانی جهان شده، شش نفر باقی مانده اما هنوز این امید وجود دارد که از این جمع حداقل یک نفر به جمع 4 نفر برتر برسد و این طلسم ناکامی را بشکند.
 اگر چه این کار بسیار سخت و دشوار است اما می‌توان همچنان به آن امیدوار ماند. هنوز بوکسورهای پرامید ایران یعنی دانیال شه‌بخش، شاهین موسوی و میثم قشلاقی در جدول حضور دارند و می‌توان به مدال‌آوری آنها امید داشت.
اگر چه اردوی این تیم هنوز اندکی درگیر حاشیه سفر امید احمدی‌صفا از مسابقات کیک بوکسینگ در ایتالیا به آلمان است و همه نگران اینکه امید احمدی‌صفا را از دست داده‌اند اما با این‌ حال هنوز امید کسب مدال در تیم زنده است و در تلاش هستند تا با شکستن طلسم بی‌مدالی در رقابت‌های قهرمانی جهان یک گام بلند بردارند.

Page Generated in 0.0055 sec