printlogo


کد خبر: 236619تاریخ: 1400/8/8 00:00
تاتنهام – منچستر یونایتد؛ ساعت 20:00
پــس از تحقیـــر

منچستر یونایتد امیدوار است که از بند شکست تحقیرآمیز خانگی مقابل لیورپول رهایی یابد. آنها به شمال لندن می‌روند تا با تیم تاتنهام هاتسپر بازی کنند.
یونایتد در برابر لیورپول در اولد ترافورد با نتیجه پنج بر صفر شکست خورد. تاتنهام هم در همان روز در خانه وستهم یک بر صفر باخت. آنها پیش از آن هم در لیگ کنفرانس اروپا برابر ویتسه با همین نتیجه باخته بودند.
تاتنهام البته چهارشنبه در جام اتحادیه مقابل برنلی با نتیجه یک بر صفر پیروز شد و به مرحله یک‌چهارم نهایی این رقابت‌ها رسید.
این باشگاه لندنی شروع عجیبی داشته است. آنها در 9 بازی لیگ، 5 برد و 4 باخت داشته‌اند و 15 امتیاز کسب کرده‌اند و در رده ششم هستند. تاتنهام نتوانسته استمرار داشته باشد اما بردهای مهمی برابر استون ویلا و نیوکاسل به دست آورده است.
تیم نونو اسپیریتو سانتو در 9 بازی لیگ تنها 9 گل زده است و هری کین تنها یکی از این گل‌ها را به ثمر رسانده است. این تیم در پنج بازی اخیر خود مقابل منچستر یونایتد در لیگ، تنها یک برد داشته است. آنها فصل گذشته در خانه مقابل یونایتد با نتیجه سه بر یک شکست خوردند.
شکست هفته پیش من‌یونایتد برابر لیورپول باعث شد فشار بر اوله گونار سولشر افزایش یابد اما به نظر می‌رسد که او مقابل تاتنهام هم هدایت تیم را به عهده خواهد داشت. این مربی 48ساله گفته که باخت برابر لیورپول، تاریک‌ترین روز دوران مربیگری او را رقم زد.
یونایتد البته در لیگ قهرمانان در گروهش صدرنشین است اما آنها در چهار بازی اخیر خود در لیگ، سه شکست را تجربه کرده‌اند و تنها یک امتیاز به دست آورده‌اند. به همین دلیل است که در رده هفتم جدول قرار دارند.
قهرمان 20 دوره لیگ انگلیس از 9 بازی خود در لیگ تنها 14 امتیاز کسب کرده و 15 گل هم دریافت کرده است. رکورد شکست‌ناپذیری من‌یونایتد در خانه رقیبان در لیگ مقابل لستر سیتی به پایان رسید اما آنها در 58 بازی لیگ برتری مقابل تاتنهام، 36 بار پیروز شده‌اند و تنها 10 بار باخته‌اند.
تاتنهام در این بازی رایان سسنیون را به دلیل مصدومیت بلندمدت همسترینگ در اختیار ندارد. برایان گیل هم غایب خواهد بود. او برابر برنلی در جام اتحادیه دچار آسیب از ناحیه عضله ران شد.
اما نونو دغدغه دیگری در زمینه مصدومیت بازیکنانش ندارد. این مربی شاید تصمیم بگیرد همان تیمی را به میدان بفرستد که برابر وستهم بازی کرد. کین و سون هیونگ-مین در خط حمله بازی خواهند کرد و لوکاس مورا و تانگوی اندومبله هم در ترکیب حضور می‌یابند. اولیور اسکیپ هم در خط میانی هست.
جیووانی لوسلسو و استیون برخواین سخت در تلاش هستند تا به ترکیب برسند، ولی نونو شاید حاضر به استفاده از سیستم چرخشی نشود.
من‌یونایتد پل پوگبا را به دلیل اخراج مقابل لیورپول در اختیار ندارد اما رافائل واران برگشته است. او دچار مشکل کشاله ران شده بود ولی حالا در تمرینات حضور یافته است.
آنتونی مارسیال و آماد دیالو امیدوارند که در ترکیب حضور داشته باشند. این دو بازیکن به مصدومیت خود غلبه کرده‌اند.
سولشر بعید است که تغییرات زیادی نسبت به بازی با لیورپول در ترکیب خود بدهد اما نمانیا ماتیچ در خط میانی حضور می‌یابد و جیدون سانچو هم شاید در سمت راست به میدان برود. میسون گرین‌وود هم از ترکیب کنار گذاشته می‌شود.
ادینسون کاوانی و جسی لینگارد هم گزینه‌های تعویضی سولشر هستند اما بسیار بعید است که با وجود شایعات اخیر، برونو فرناندس و کریستیانو رونالدو از ترکیب کنار گذاشته شوند.

Page Generated in 0.0058 sec