printlogo


کد خبر: 236398تاریخ: 1400/7/29 00:00
نساجی امسال شگفتی‌ساز لیگ می‌شود
اسلامی: بازی کنار آقا مسعود قوت قلب بزرگی برای ما است

مصاحبه
ناصرقراگزلو     
 
کریم اسلامی، مهاجم باتجربه تیم نساجی در دیدار افتتاحیه لیگ برتر بیست و یکم موفق شد تک گل پیروزی‌بخش و سه امتیازی تیمش را مقابل تیم تازه صعود کرده فجر سپاسی به ثمر برساند. دیداری که در ورزشگاه شهدای ساری برگزار شد. به بهانه گلزنی  دقایقی با کریم اسلامی همکلام شدیم.
 
لیگ را با پیروزی آغاز کردید.
خدا را شکر که توانستم با گلزنی وظیفه‌ام را به خوبی انجام دهم. بازی با فجر هم دیدار سختی بود و من تیم فجر را تیم خوبی ارزیابی کردم. 
دیداری که در آن البته زمین اجازه نداد کیفیت فنی خودمان را به خوبی ارائه دهیم. همیشه بازی‌های اول لیگ به دلیل آنکه تیم‌ها از یکدیگر شناخت خوبی ندارند بازی‌های سخت و پرفشاری می‌شود اما با این وجود ما باز هم نمایش خوبی ارائه داده و نتیجه خوبی در نخستین گام کسب کردیم. 
بازی یک‌جورهایی یک گله بود و موقعیت زیادی در این دیدار خلق نشد و من هم با فرصت‌طلبی روی یک ریباند موفق شدم توپ را وارد دروازه حریف کنم.
یعنی پیروزی حق‌تان بود؟
بله برد مقابل فجر حق تیم ما بود چون بیشتر مالک توپ و میدان بودیم و فرصت‌هایمان هم بیشتر از حریف بود و مستحق پیروزی در نخستین گام بودیم که به آن رسیدیم.
فصل قبل هم مثل امسال با پیروزی آغاز کردید.
دقیقاً به نکته خوبی اشاه کردید چون فصل قبل هم ما در شروع لیگ موفق شدیم تیم آلومینیوم اراک را با نتیجه سه بر صفر شکست دهیم. می‌شود گفت با پیروزی که کسب کردیم تاریخ برای نساجی دوباره تکرار شد.
به وضعیت زمین بازی اشاره کردید...
باور کنید چمن نبود و فقط یکسری علف‌های هرز بود که در زمین روییده بود در حالی که چمن‌ها همیشه بذر چمن دارند و شرایط‌شان به گونه‌ای است که می‌توان از آن استفاده کرد. تیم ما قبل از شروع فصل در زمین‌های چمن خوب، دیدارها و نمایش خیلی خوبی را ارائه داده بود اما زمین چمن ورزشگاه ساری به دلیل مشکلاتی که داشت اصلاً اجازه نداد ما کیفیت خوبی را ارائه دهیم اما به هر حال سه امتیاز و کسب آن در نخستین بازی ارزش زیادی داشت که خدا را شکر به آن رسیدیم.
فجر در پایان فصل چندم می‌شود؟
به نظرم نساجی می‌تواند در لیگ بیست‌ویکم شگفتی‌ساز شده و سهمیه کسب کند. تیم ما تیم خیلی خوب و با پتانسیلی است به همین دلیل هم می‌توانیم شگفتی‌ساز شویم چون توانایی‌اش را داریم.
حضور مسعود شجاعی چه تأثیری در نساجی دارد؟
آقا مسعود سه دوره در جام جهانی بازی کرده و حضور در کنار چنین بازیکنی به بازیکن انگیزه و انرژی می‌دهد و حضورش حکم مربی را در زمین دارد و قوت قلبی برای تیم ما محسوب می‌شود که سعی خواهیم کرد از تجربه آقا مسعود نهایت بهره را ببریم.
در ورزشگاه ساری هم از حضور تماشاگر محروم بودید؟
متأسفانه حیف شد که تماشاگر نداشتیم. در زمین شهید وطنی که فعلاً نمی‌توانیم بازی کنیم و در ساری هم تماشاگر نداریم. به همین دلیل با این اوصاف هیچ فرقی ندارد که بازی‌هایمان را در تهران برگزار کنیم چون از دو عامل بسیار حیاتی برای بازی‌های خانگی‌مان محروم هستیم و حداقل با این شرایط می‌توانیم در تهران در زمین‌های بهتر بازی‌های خوب و با کیفیت‌تری را ارائه دهیم.
تیم فجر بعد از حدود ده سال به لیگ برتر بازگشت به نظرت آنها چهره یک تیم لیگ برتری را داشتند؟
بله، فجر تیم خوبی بود و واقعاً چهره تیم خوب و منسجم لیگ برتری را داشت خصوصاً اینکه مدافعان وسط و قلدر و با کیفیتی داشت.
از عملکردت راضی هستی؟
زیاد نه، چون شرایط ده بازی آخر فصل قبلم را نداشتم. 
در واقع دو ماه پیش دچار کرونای شدید و درگیری ریه شدم که این مسأله خیلی روی من تأثیر منفی گذاشت و یک ماه مرا از میادین دور کرد اما از یک ماه پیش که برگشتم تمام سعی و تلاشم را انجام دادم که بهترین باشم و هر چه سریع‌تر خودم را به فرم مطلوب برسانم.

Page Generated in 0.0048 sec