printlogo


کد خبر: 236383تاریخ: 1400/7/29 00:00
خبر

کمال شاید 15 دقیقه
از بین بازیکنان مصدوم پرسپولیس که مدتی است در تمرینات حضور دارند کمال کامیابی‌نیا در لیست بازی با فولاد قرار خواهد گرفت. گفته می‌شود این بازیکن شرایط بازی صددرصدی ندارد ولی شاید 15 دقیقه بازی کند که البته این مسأله به شرایط مسابقه بستگی دارد و اگر کار گره بخورد بعید است فعلاً کمال را در زمین ببینیم. از سوی دیگر علی شجاعی هم که مدتی است علاوه بر تمرین اختصاص در تمرینات گروهی هم حاضر می‌شود کمی از کمال عقب‌تر است. او هم شرایطش بهتر شده اما مشخص نیست در لیست باشد.
 
 
دهقانی و مهدی‌خانی خارج از لیست
رضا دهقانی و مهدی مهدی‌خانی دو بازیکن مصدوم پرسپولیس برای اولین بازی فصل تازه لیگ برتر هستند. مهدی‌خانی که قبل از بازی با استقلال تاجیکستان از ناحیه دست دچار شکستگی شد تازه تمرینات اختصاصی‌اش را آغاز کرده. رضا دهقانی وینگر این فصل سرخ ها هم که قبل از بازی با الهلال از ناحیه کشاله درد داشت بعد از انجام فیزیوتراپی قرار است تمرینات اختصاصی‌اش را آغاز کند و قطعاً در این بازی در لیست نخواهد بود.
 
 
اسدی طلبکار شد
در شکایت رضا اسدی (هافبک سابق تراکتور و بازیکن فعلی پرسپولیس) از باشگاه تراکتور به دلیل مطالبه وجه به مبلغ سیزده میلیارد ریال، تراکتور به پرداخت هشت میلیارد و دویست و دوازده میلیون و پانصد هزار ریال در حق اسدی و همچنین پرداخت هزینه دادرسی محکوم شد. البته با شرایط مالی که تراکتور دارد مشخص نیست اسدی کی به پولش برسد.
 
 
شریفی دعوت نشد
در حالی که  گفته می‌شد احتمالاً بعد از بازی پرسپولیس مقابل الهلال محمد شریفی هافبک دفاعی سرخ‌ها به اردوی تیم امید دعوت خواهد شد اما نام هافبک بوشهری و نیمکت‌نشین سرخ‌ها در لیست تازه مهدوی‌کیا دیده نمی‌شود. این در حالی است که چهار بازیکن از استقلال به تیم امید دعوت شده‌اند.
 
 
دلیل حضور کلانی
گفته می‌شود مصاحبه‌ای به نقل از حسین کلانی منتشر شده بود که جنبه تخریب گل‌محمدی و تیم پرسپولیس را داشت. با آگاهی از این مسأله، کلانی به تمرین سرخ‌ها رفت و از آنها حمایت کرد تا حرف و حدیثی ایجاد نشود. کلانی در زمان سفر تیم به عربستان هم تیم را بدرقه کرد.

Page Generated in 0.0056 sec