printlogo


کد خبر: 236382تاریخ: 1400/7/29 00:00
آغاز فصل جدید NBA
لبران جیمز با باخت شروع کرد

 سه کوارتر برای سوپراستار‌های تیم لس‌آنجلس لیکرز یعنی لبران جیمز و آنتونی دیویس مقابل تیم میهمان، استفن کاری و یارانش در تیم گلدن استیت وریرز خوب پیش رفت اما همین بازی برای ستاره جدیدشان راسل وست‌بروک که اتفاقاً اهل خود لس‌آنجلس هم هست، اصلاً خوب نبود؛ درست مثل نتیجه نهایی که اصلاً برای جیمز و یارانش دلپذیر 
نبود.
کاری که دو بار جایزه MVP (ارزشمندترین بازیکن فصل) را از آن خودش کرده است، در این بازی 21 امتیاز گرفت، 10 ریباند داشت و 10 پاس گل هم داد تا بهترین بازیکن تیم میهمان باشد و به تیمش کمک کند با وجود 10 امتیاز عقب بودن از میزبان، بازی را در نهایت با نتیجه 121 به 114 
ببرد.
لیکرز هرچقدر در سه کوارتر اول خوب بازی کرد، در کوارتر چهارم ضعیف نشان داد و در اواسط آخرین کوارتر بود که برتری‌اش را از دست داد و از گلدن استیت عقب افتاد. این در حالی بود که ستاره سرشناس این تیم، لبران جیمز 34 امتیاز گرفت و 11 امتیاز به ثبت رساند. دیگر ستاره این تیم دیویس هم آمارش تنها به اندازه یک امتیاز از جیمز کمتر بود.
 فرانک فوگل سرمربی لیکرز بعد از باخت تیمش در اولین بازی فصل گفت: «این دو نفر فوق‌العاده و تماشایی بازی کردند. اگر آنها به همین شیوه در بازی‌های بعدی هم کار کنند، ما فصل خوبی خواهیم داشت. البته از نظر دفاعی هنوز ضعف‌هایی داریم که باید برطرف شوند.
 تیم ما هنوز بازیکنانی دارد که با یکدیگر کاملاً آشنا و هماهنگ نیستند پس هرچه از شروع فصل بگذرد، اوضاع تیم بهتر می‌شود.»
 برخلاف جیمز و دیویس، وست‌بروک در اولین بازی‌اش برای لیکرز تنها 8 امتیاز گرفت که حاصل 4 پرتاب موفق از 13 تلاشش برای انداختن توپ در سبد بود. فوگل درباره او هم گفت: «در مورد وست‌بروک زمان هماهنگی با سایر اعضای تیم طولانی‌تر خواهد بود.» جیمز هم در پایان بازی سعی کرد که به هم‌تیمی جدیدش به خاطر شروع ضعیفی که داشت دلداری بدهد. او گفت: «من به راس گفتم به خانه برود و یک فیلم کمدی تماشا کند. به او گفتم برو خنده روی لبانت بنشان. اینقدر به خودت سخت نگیر!»
 

Page Generated in 0.0057 sec