printlogo


کد خبر: 236380تاریخ: 1400/7/29 00:00
کلوپ مصاحبه را ترک کرد
من را احمق فرض کرده‌ای؟

 یورگن کلوپ مصاحبه با یک خبرنگار اسپانیایی را با عصبانیت ترک کرد. این خبرنگار به مربی لیورپول گفت، او بابت اینکه دیه‌گو سیمئونه حاضر نشده با او دست بدهد، خشمگین است و به دلیل این حرف بود که کلوپ مصاحبه را نیمه تمام گذاشت و رفت.
بعد از بازی لیورپول و اتلتیکو، کلوپ رفت که با سیمئونه دست بدهد اما مربی اتلتیکو مادرید این حرکت او را نادیده گرفت و مستقیم به سمت تونل رفت. در این بازی دراماتیک، لیورپول توانست اتلتیکو مادرید را با نتیجه سه بر دو شکست دهد.
این کار سیمئونه به کلوپ برخورد، ولی او در هر حال با بازیکنان و کادر فنی اتلتیکو دست داد.
پس از آن، یک خبرنگار گفت که او از این بابت ناراحت شده است. کلوپ گفت اصلاً این‌طور نیست: «چرا من عصبانی باشم؟ چرا من را احمق فرض کرده‌ای و از این سؤالات می‌پرسی؟ من اصلاً عصبانی نبودم. نگاه کن. من می‌توانم تصور کنم که تو می‌خواهی از این اتفاق، ماجرا بسازی اما من می‌خواستم با او دست بدهم و او نخواست. می‌توانم کار او را در آن لحظه درک کنم. او احساساتی شده بود، من احساساتی بودم و تو آدم خوبی نیستی چون می‌خواهی داستان بسازی. تو گفتی من عصبانی هستم. من عصبانی بودم؟ نه، ولی حالا از این سؤال تو عصبانی هستم.»
وقتی خبرنگار گفت که حرفش جدی بوده، کلوپ گفت: «بله، بله!» و محل مصاحبه را ترک کرد.
سیمئونه هم پس از بازی گفت: «این‌طور نیست که همیشه بعد از بازی با مربی تیم رقیب دست بدهم. من این کارها را دوست ندارم. این کار سالمی برای مربی برنده یا بازنده نیست. من قضیه را این‌طور می‌بینم اما حالا، وقتی که او را ببینم، بدون هیچ مشکلی با او احوال‌پرسی خواهم کرد.»
کلوپ روز دوشنبه و پیش از بازی گفته بود که سبک بازی اتلتیکو مادرید را نمی‌پسندد. او همچنین پس از شکست مقابل اتلتیکو مادرید در سال 2020 گفته بود که اتلتیکو فوتبال درستی بازی نمی‌کند.
کلوپ حالا گفته که حرف‌های آن‌ زمانش احساساتی بوده است: «آیا من سبک بازی اتلتیکو را دوست دارم؟ نه خیلی. من سبک متفاوتی از فوتبال را می‌پسندم. قرار نیست که من این سبک بازی را بپسندم. فقط کافی است که آن سبک بازی موفقیت‌آمیز باشد اما در روزگار بسیار سخت باشگاه‌های فوتبال، آنها با خریدهایشان کاری عالی انجام داده‌اند، تیم خوبی دارند و به نظرم دوباره در لالیگا قهرمان خواهند شد.»
سیمئونه هم در نشست خبری پیش از بازی حاضر نشده بود به حرف‌های کلوپ در سال 2020 واکنش نشان دهد. برخی می‌گویند اینکه سیمئونه حاضر نشده با کلوپ دست بدهد به دلیل حرف‌های او در سال 2020 بوده است.
کلوپ در نشست خبری بعد از بازی گفت: «واکنش سیمئونه بی‌تردید درست نبود. اینکه من به سمت تونل دستم را تکان دادم هم خیلی خوب نبود اما دفعه بعد که او را ببینم، بی‌تردید با او دست خواهم داد. او عصبانی بود اما نه از دست من، بلکه از بازی.»
 

Page Generated in 0.0054 sec