printlogo


کد خبر: 236379تاریخ: 1400/7/29 00:00
خبر

تأیید صلاحیت ۵ کاندیدای تکواندو
رقابت ساعی و پولادگر برای ریاست
کمیسیون تطبیق احراز شرایط داوطلبان پست ریاست فدراسیون تکواندو پس از تشکیل جلسه و بررسی مدارک داوطلبان، نفرات واجد شرایط را معرفی کرد.مجمع انتخاباتی فدراسیون تکواندو به منظور انتخاب رئیس و اعضای هیأت رئیسه دی ماه سال ۱۴۰۰ برگزار می‌شود. ثبت نام برای حضور در انتخابات روز شنبه ۲۴ مهرماه به پایان رسید و شهرام اربابی، علی باوقار، علی‌محمد بسحاق، عباس پورسلان، سید‌محمد پولادگر، محسن تهرانی، محمد جمشیدی، حسین حسین‌زاده، سیروس رضایی، هادی ساعی، محسن سترگی، جمشید سهرابی، آرش فرهادیان، وحید فرهنگ و پیوند گلزار برای حضور نام نویسی کردند. روز گذشته نیز عباس پورسلان، محسن سترگی و آرش فرهادیان با ارسال نامه‌ای به دبیر مجمع از حضور در انتخابات انصراف دادند. کمیسیون تطبیق احراز شرایط داوطلبان پست ریاست فدراسیون تکواندو پس از تشکیل جلسه و بررسی مدارک، پولادگر، ساعی، رضایی، حسین‌زاده و جمشیدی را به عنوان حائزین شرایط مدیریتی تأیید کرد. طبق ماده ۱۱ دستورالعمل شرایط اختصاصی نامزدهای دارای پست‌های هیأت رئیسه فدراسیون تکواندو، داوطلبانی که صلاحیت مدیریت آنها در کمیسیون رد شده است، حداکثر پنج روز پس از اعلام دبیر فرصت دارند نسبت به اعتراض مکتوب به دبیر مجمع و درخواست رسیدگی در شورای تجدید نظر اقدام نمایند.براساس ماده ۱۰ دستورالعمل، لیست نفرات تأیید شده مدیریتی برای طی مراحل قانونی مرتبط با اجزای بندهای «الف» و «ج»، بند «یک» ماده ۲۲ اساسنامه به مراجع ذیصلاح ارسال می‌شود.
 
 
تجلیل دانشگاه آزاد از المپیکی‌ها و کشتی‌گیران مدال‌آور
دانشگاه آزاد اسلامی روز گذشته در مراسمی از مدال‌آوران المپیک، پارالمپیک و کشتی‌گیران تجلیل کرد.مراسم تجلیل از ورزشکاران المپیک، پارالمپیک و کشتی‌گیران مدال‌آور جهانی روز گذشته توسط دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.مهدی علی‌نژاد معاون حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش، محمود خسروی‌وفا رئیس کمیته پارالمپیک، سیدرضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک، کیکاووس سعیدی دبیر کل کمیته، علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی، علی دادگر سرپرست فدراسیون تیراندازی، علی مرادی رئیس فدراسیون وزنه‌برداری و محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد در مراسم تجلیل حضور داشتند.طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد در این مراسم تأکید داشت: «دانشگاه آزاد اسلامی و ورزش پیوند نزدیکی با هم دارند. در این مراسم تجلیل به مدال‌آوران جوایز نقدی اهدا شد. دکتر سجادی وزیر ورزش و دکتر صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک از اعضای هیأت علمی دانشگاه هستند. هویت ما با افتخارآفرینی و بالارفتن پرچم کشورمان معنا پیدا می‌کند و اثرگذاری آن از ۱۰۰ کلاس بالاتر است. سر کلاس، دانش می‌دهد و صحنه ورزش، باور را ایجاد می‌کند. ورزش در خلق دانش اجتماعی و انتقال آن به دانشجو حرف اول را می‌زند. اگر جوانان باهمت نباشد، توانمند نمی‌شود. رفتارسازی یک فرهنگ است و فرهنگ آن از جریان‌سازی، نمادسازی و گفت‌وگو سازی ایجاد می‌‌شود و قهرمانان در کانون این فرهنگ‌سازی هستند که باید قدر خود را بدانند. دانشگاه به ورزش به عنوان بار حاشیه‌ای نگاه نمی‌کند و نگاه متنی دارد و ما به حضور قهرمانان در محیط دانشگاه نیاز داریم. نباید فقط در اوج به یاد ورزشکار باشیم و دانشگاه به دنبال فضایی است که در دوران پسااوج نیز در خدمت ورزشکاران باشد و برای این دوران نیز به فکر تجربه این قهرمانان است.»
 
 
ویزای دختران جودوکار ناشنوا نرسید
رئیس انجمن جودو ناشنوایان از عدم اعزام بانوان جودوکار ناشنوا به مسابقات جهانی فرانسه به دلیل عدم صدور ویزا از سوی سفارت فرانسه خبر داد.محمدرضا لویی مقدم رئیس انجمن جودوی ناشنوایان در این خصوص می‌گوید: «مسابقات جهانی جودوی ناشنوایان از پنجم تا هشتم آبان در فرانسه برگزار می‌شود که برای شرکت در این مسابقات قرار بود دو نفر از بانوان جودوکار ناشنوا نیز برای اولین بار همراه تیم مردان عازم فرانسه شوند که به دلیل عدم صدور ویزا از سوی سفارت فرانسه متأسفانه بانوان به این مسابقات اعزام نمی‌شوند. تیم بانوان مدت ۵ ماه است که در اردوی آمادگی به‌سر می‌برد و انتظار داشتیم با اعزام به این مسابقات و کسب تجربه، شرایط حضور آنها در المپیک ناشنوایان فراهم شود.»

Page Generated in 0.0059 sec