printlogo


کد خبر: 236075تاریخ: 1400/7/22 00:00
بازیکنان پرسپولیس: یک کار ناتمام داریم

وحید امیری: بعد از ۱۰ روز به اردو برگشتیم و قطعاً می‌دانیم کار سختی پیش رو داریم. با توجه به اطلاعاتی که گرفتم متوجه شدم خدا را شکر تمرینات خوبی را بازیکنان پشت سر گذاشتند و امیدوارم یک نتیجه در خور نام پرسپولیس مقابل الهلال کسب شود. همیشه پرسپولیس مدعی بوده و در این شکی نیست. کار مقابل الهلال در عربستان و مقابل هوادارانشان سخت است ولی ما هم پرسپولیس هستیم و یک کار ناتمام داریم که می‌رویم آن را به پایان برسانیم. امیدوارم بازی خوبی باشد و با پیروزی تیم ما همراه باشد.
امید عالیشاه: با اینکه بازی رسمی نداشتیم و این موضوع به ضرر ما خواهد بود، حریف اما در لیگ خودشان بازی‌های زیادی داشته است. ما البته یک بازی مناسب با سپاهان پشت سر گذاشتیم. فکر کنم شرایط تیم رو به راه باشد و با دعای خیر مردم یک اتفاق تاریخی را رقم بزنیم. از همان ابتدا هم مشخص بود که تمام بازیکنان مصدوم آنها خواهند رسید. فاصله زیادی از زمان اعلام مصدومان حریف بود و یک ماه پیش این بحث‌ها بود. با این حال به نظرم تیمی که به دنبال کسب نتیجه است باید در زمین بجنگد و این حرف‌ها نباید تأثیری داشته باشد. شرایط تکنیکی و تاکتیکی را باید به بهترین نحو در این بازی دنبال کنیم و امیدوارم روز بازی با الهلال، روز تیم ما باشد. 
علی شجاعی: خیلی دوست داشتم در کنار تیم حاضر باشم و بتوانم انرژی مثبت بدهم. اگر بدنم برسد و شرایطم ایده‌آل باشد به زودی به تیم اضافه خواهم شد. شرایط ما خوب بود و البته چند بازیکن ما در تیم ملی حضور داشتند. چند بازی تدارکاتی هم داشتیم و خصوصاً سپاهان در این زمینه همکاری خوبی با ما داشت و دیدار مناسبی با آنها داشتیم که به تیم کمک خواهد کرد. امیدوارم به نتیجه خوبی در این بازی دست پیدا کنیم و پرچم ایران را بالا نگه داریم. خدا را شکر که پرسپولیس طی چند سال اخیر توانسته عملکرد خوبی داشته باشد. تنها تیمی بوده که با حضور در مراحل بالاتر دل مردم را شاد کند. وظیفه سختی است که تنها نماینده ایران باشید. ما دو بار به فینال آسیا رسیدیم و آسیا یک جام به ما بدهکار است و امیدوارم امسال با تمام قوا حاضر شویم و نتیجه بگیریم.

Page Generated in 0.0053 sec