printlogo


کد خبر: 236074تاریخ: 1400/7/22 00:00
این مسابقه یک جنگ نابرابر است
سیدجلال: در عربستان باید منتظر هر چیزی باشیم

سیدجلال حسینی کاپیتان پرسپولیس درباره بازی با الهلال گفت: «بازی مهمی است و امیدوارم دست پر برگردیم. قهرمانی در آسیا سخت است. تمام تلاشمان را می‌کنیم. در این چند سال تلاش کردیم که نشد. مسابقات آسیایی سخت است. این مسابقه هم یک جنگ نابرابر است. دو بار تا فینال رسیدیم و امیدوارم این بار هم برسیم.»
کاپیتان پرسپولیس درباره بازگشت تمام مصدومان الهلال به شرایط بازی گفت: «این حرف‌ها الکی است. این تیم‌ها خودشان را آماده می‌کنند. فدراسیون و باشگاه‌هایشان هم هماهنگ هستند و با تمام قدرت می‌آیند. آنها میزبان هستند و در شرایط سختی بازی داریم. امیدوارم بچه‌های ما درک کنند. بعد از بازی با استقلال تاجیکستان، تمرکزمان روی بازی با الهلال و بازی نیمه نهایی بود. خیلی از برنامه‌ریزی ما طبق این بازی بود. امیدوارم چیزهایی که کار کردیم را انجام بدهیم.»
سیدجلال در پاسخ به این سؤال که آیا از سوی مسئولان رده بالای ورزش و فدراسیون فوتبال حمایت‌های لازم از پرسپولیس صورت گرفته، گفت: «متأسفانه بازی‌های لیگ تعطیل بود. هیچ کس را ندیدیم. تمرکزها روی بازی تیم ملی بود. بازی تدارکاتی خیلی خوب است و باید از سپاهان هم تشکر کرد. همان بازی بود که انجام دادیم و امیدوارم این مسابقه به ما کمک کند.»
حسینی درباره میزبانی  سعودی‌ها و اینکه احتمالاً همه کار می‌کنند تا صعود کنند هم گفت: «باید آماده همه شرایط آنجا باشیم. میزبان هستند و قدرت زیادی در این کارها دارند. باید آمادگی همه چیز را داشته باشیم.»
کاپیتان پرسپولیس درباره تعریف و تمجیدهایی که شجاع و کنعانی‌زادگان از او کرده بودند هم گفت:  «هر دو نفر جزو بهترین مدافعان ما هستند و الان هم می‌بینید که  در تیم ملی فیکس هستند. فقط می‌توانم بگویم دلم برایشان تنگ شده.»

Page Generated in 0.0056 sec