printlogo


کد خبر: 236073تاریخ: 1400/7/22 00:00
مطمئن باشید الهلال بیشتر از ما می‌ترسد
نعمتی: فرق نمی‌کند کدام بازیکنان الهلال در زمین باشند

سیامک نعمتی درباره وضعیت تیمش پیش از سفر به عربستان برای جدال با الهلال گفت: «خوشبختانه همه آماده هستند و شرایط هم خوب است. فکر کنم این سری بتوانیم بار دیگر در فینال حاضر شویم.»
وی درباره شرایط تیمش برابر حریف و مقابل تماشاگران آنها گفت: «مطمئناً سخت خواهد بود. ما از قبل البته برابر هواداران زیاد بازی کردیم و عادت داریم. در تاجیکستان هم حریف هواداران زیادی داشت و به نظرم انگیزه ما چند برابر خواهد شد. ان‌شاءالله آنجا همه بچه‌ها بدرخشند و بتوانیم در فینال حاضر شویم و این بار قهرمانی را به دست بیاوریم.»
نعمتی درباره اینکه حریف از بازیکنان ستاره و گرانقیمتی سود می‌برد و این موضوع آنها را نگران نخواهد کرد، اینطور گفت: «ما هم پرسپولیس هستیم و برند بزرگی به حساب می‌آییم. مطمئن باشید که آنها بیشتر از ما می‌ترسند. ما نگاه به قرارداد آنها نمی‌کنیم. آنها پول دارند و خرج می‌کنند اما ما پرسپولیس هستیم و ان‌شاءالله می‌توانیم شکست‌شان دهیم.»
بازیکن پرسپولیس درباره بازگشت مصدومان حریف نیز گفت: «ما اصلاً از قبل به این موضوع توجه نمی‌کردیم. مسلماً یکی دو روز قبل از بازی ترکیب مشخص خواهد شد و اینکه چه نفراتی را در اختیار خواهند داشت. ما توجهی به این موضوع نکردیم و اگر هم باشند برای ما فرقی نخواهد داشت و ما بازی خودمان را خواهیم کرد. هر بازیکنی برابر ما باشد فرقی نخواهد کرد و سعی می‌کنیم بهترین بازی خودمان را داشته باشیم و به نتیجه برسیم.»
نعمتی درباره تقابل احتمالی‌اش با یاسر الشهرانی گفت: «ما چند بازی آنها را دیده‌ایم و ان‌شاءالله بهترین روز پرسپولیس و همه بچه‌ها باشد و دل هواداران را شاد کنیم و این قهرمانی برای تیم ما خیلی نیاز است.»

Page Generated in 0.0056 sec