printlogo


کد خبر: 236071تاریخ: 1400/7/22 00:00
مصاحبه

دلگیر نیستم، همیشه اولویت برای ما تیم ملی است
گل‌محمدی: بازی با الهلال فینال زودرس آسیاست
یحیی گل‌محمدی درباره بازی با الهلال گفت: «در مرحله‌ای قرار داریم که تیم‌های بزرگ آسیا حضور دارند. فکر می‌کنم بازی ما با الهلال فینال زودهنگام آسیاست و قرعه‌ای که به آن برخورد کردیم، سخت‌ترین قرعه ممکن بود. به هر حال در طول زمانی که داشتیم تمرینات خوبی برگزار کردیم و خدا را شکر توانستیم از این زمان به خوبی استفاده کنیم. هر چند مشکلاتی مثل نبود بازیکنان ملی‌پوش داشتیم که قطعاً روی هماهنگی تیم تأثیر خواهد داشت، اما به حدی انگیزه داریم که بازی‌های خوبی انجام دهیم. البته از لحاظ امکانات و مسائل دیگر جنگ نابرابر است، ولی بازیکنان ایرانی همیشه استعداد و غیرت خودشان را نشان دادند و فکر می‌کنم بازی خوب خواهد بود و نتیجه خوبی هم به دست بیاوریم.»
سرمربی پرسپولیس در مورد رد درخواستش از سوی اسکوچیچ هم گفت: «ما چنین درخواستی داشتیم. این بازیکنان در بازی با امارات حضور نداشتند و در بازی با کره هم بازی نکردند. این احساس را داشتیم که اگر به بازی دوستانه بیایند هم می‌توانند برای تیم ملی مثمرثمر باشند و هم برای پرسپولیس خوب خواهد بود. به هر حال اگر بازیکن در شرایط بازی باشد هم برای تیم ملی خوب است و هم ما. این اتفاق نیفتاد و ما هم دلگیر نیستیم. همیشه اولویت برای ما تیم ملی بوده است و دوست داریم تیم ایران همیشه موفق باشد.»
گل‌محمدی در پاسخ به اینکه آیا پرسپولیس هم می‌تواند مثل کشتی‌گیران و تیم ملی مردم را خوشحال کند، گفت: «انگیزه ما واقعاً زیاد است. ضمن اینکه موفقیت‌های تیم‌های کشتی آزاد و فرنگی هم شور و شوق زیادی به مردم و ورزش‌دوستان داده است. از آن طرف هم موفقیت‌های تیم ملی خیلی مهم بود. همه ما از این موفقیت‌ها خوشحالیم. در شرایطی که دلخوشی مردم، فوتبال و ورزش است، این شادی‌ها می‌تواند به نشاط اجتماعی کمک کند. فکر می‌کنم فقط ورزشکاران می‌توانند این شرایط را برای مردم ایجاد کنند. ما هم بخش کوچکی از این مردم هستیم و امیدواریم بتوانیم دل آنها را شاد کنیم.»
 
 
اتفاقاً خوب است که همه بازیکنان‌شان باشند
مطهری: دو هفته پیش گفتم الهلالی‌ها بلوف می‌زنند
حمید مطهری درباره شرایط  پرسپولیس قبل از سفر به عربستان گفت: «خدا را شکر برای این بازی آماده هستیم و ان‌شاءالله با دست پر برگردیم. شرایط‌مان خوب است و همه چیز روی روال است. باید ۳ بازیکن ملی‌پوش هم بیایند و ببینیم شرایط آنها به چه شکل است و ان‌شاءالله آنها هم با آمادگی کامل ما را همراهی خواهند کرد.»
وی ادامه داد: «هنوز با ملی‌پوشان صحبتی نداشته‌ایم. باید به تیم اضافه شوند و ببینیم چه شرایطی را دنبال می‌کنند و ان‌شاءالله مشکلی نخواهد بود. همه تلاش‌مان را کردیم و در نهایت تعهد وظایف‌مان را انجام می‌دهیم و امیدوار هستیم که با دست پر برگردیم.»
مربی پرسپولیس درباره بازگشت مصدومان الهلال گفت: «۲ هفته پیش صحبت کردیم و گفتیم که این بلوفی است که عربستانی‌ها می‌زنند و این بازی است که آشنا هستیم با آن و می‌دانستیم که این اتفاق خواهد افتاد. اتفاقاً خوب است که با تیم کامل خودشان در این بازی حاضر خواهند شد.»
 

 


Page Generated in 0.0054 sec