printlogo


کد خبر: 236070تاریخ: 1400/7/22 00:00
سوژه

استقلال از صنایع دفاع دوباره به خیریه عمل رفت
آقای آجورلو مشکل زمین تمرین حل نشد!
باز هم دیروز استقلالی‌ها دچار سردرگمی شدند! دلیل این سردرگمی هم کاملاً واضح بود هیچ کس نمی‌دانست برای تمرین کجا باید برود. پیش از این مسئولان استقلال گفته بودند از این پس این تیم در زمین صنایع دفاع قرار است تمرینات خود را پیگیری کند، اما نکته اینجا بود که مسئولان زمین صنایع دفاع اجازه تمرین به استقلالی‌ها را ندادند و در نهایت ظهر روز گذشته مشخص شد استقلال باید در زمین خیریه عمل تمرین کند.
 روزهای اولی که آجورلو مدیرعامل استقلال شد نخستین وعده‌ای که داد، این بود: «مشکل زمین تمرین را حل می‌کنم.» اما انگار این معضل قرار نیست اصلاً حل شود و همچنان تیم بزرگ استقلال یک مکان ثابت برای تمرین ندارد!
 استقلالی‌ها دیروز بعد از کلی سردرگمی متوجه شدند که باید به زمین خیریه عمل بروند و این اتفاق باعث شد دوباره صحبت‌های آقای مدیر در ذهن تداعی شود. آن جمله که گفته بود مشکل زمین تمرین را حل می‌کنیم!
باید توجه داشت که  تیم استقلال باید روز بیست و هفتم مهرماه در نخستین بازی لیگ برتر به مصاف تیم تازه‌وارد هوادار برود. در بازی با هوادار حتماً عیار استقلالی‌ها تا حدی مشخص می‌شود و روشن می‌شود که چه نقاط ضعف و قوتی وجود دارد. اما در آستانه این بازی استقلال با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کند و نتوانسته مانند پیش‌فصل لیگ گذشته تمرینات مناسبی را سپری کند.  تیمی که تا به این لحظه یک زمین تمرینی ثابت ندارد و هر روز باید نگران فراهم کردن زمین تمرین باشد، بازیکنان مدنظر خود را نیز به طور قطع جذب نکرده، مشخص هم نیست خارجی‌های جدید چطور بازیکنانی باشند و شاکله تیمش را نیز از دست داده قطعاً با این وضعیتی که برای زمین تمرینش به وجود آمده هوادارانش را بیش از پیش نگران می‌کند. در این شرایط چطور می‌تواند بدون نگرانی وارد لیگ برتر شود و برای قهرمانی بجنگد؟ استقلال چند سالی است که به دلیل مشکلات عدیده نتوانسته قهرمان شود و هواداران این تیم تشنه قهرمانی هستند و در بدو ورود آجورلو به عنوان مدیرعامل امیدوار بودند که ضعف‌های مدیریتی قبلی برطرف شود اما تا حال استقلال با همان مشکلات قبلی به کار خود ادامه می‌دهد و هیچ گونه تغییر کلی نداشته است.
 
 
بعد از موسوی چند بازیکن دیگر هم می‌روند
خادم‌پور قرضی جدا می‌شود؟
فرهاد مجیدی برای تکمیل لیست استقلال احتمالاً ناچار است به جز احمد موسوی نام دیگر بازیکنان را هم در فهرست مازاد خود قرار دهد. در همین راستا و بعد از جدایی سید احمد موسوی که در پست دفاع راست بازی می‌کرد، گفته می‌شود که سینا خادم‌پور مدافع- هافبک جوان استقلالی‌ها که سال‌های زیادی است در این تیم حضور دارد نیز از استقلال جدا خواهد شد. رفتن خادم‌پور از استقلال که جزو سرمایه‌های این باشگاه محسوب می‌شود البته خبر خوشی برای استقلال نیست و شاید فردا روزی دوباره مربیان استقلال حسرت داشتن چنین بازیکنی را بخورند اما به هر حال استقلال در پست دفاع آنقدر گزینه جذب کرده که بعید است در فصل آتی نیز باز هم به این بازیکن جوان و آینده‌دار بازی برسد و شاید هم برای خادم‌پور تصمیم عاقلانه‌تری باشد که از استقلال جدا شده و به تیم دیگری برود تا در تیم جدید بتواند برای استقلال بازی کند. 
گفته می‌شود سینا خادم‌پور پیشنهادی از نفت مسجدسلیمان دریافت کرده و در صحبت با فرهاد مجیدی خواهان جدایی شده و قصد دارد فوتبالش را در تیم دیگری دنبال کند. خادم‌پور فعلاً در تمرینات استقلال حضور دارد اما خودش خواهان جدایی است و منتظر مانده تا مسئولان باشگاه و فرهاد مجیدی درباره‌اش تصمیم بگیرند. خادم‌پور با استقلال قرارداد دارد و این احتمال می‌رود که باشگاه استقلال به صورت قرضی او را به تیم دیگری بدهد. البته برای خالی کردن لیست استقلال خادم‌پور خودش پیشقدم شده و پیشنهاد از نفت مسجد‌سلیمان نیز مزید بر علت است تا این جوان خوش‌آتیه راه دیگری را در پیش بگیرد اما ممکن است سرمربی استقلال در روزهای آتی به جهت جذب بازیکنان خارجی جدید که نام‌شان از سوی برخی رسانه‌های نزدیک به سرمربی استقلال مطرح شده، نام چند بازیکن دیگر را هم در فهرست جدا شده‌ها قرار دهد. به هر حال باید دید که مجیدی چه راهی را می‌رود و آیا با جدایی خادم‌پور موافقت کرده و در ادامه چند بازیکن دیگر را هم در لیست خروج قرار می‌دهد یا خیر؟!

 


Page Generated in 0.0070 sec