printlogo


کد خبر: 236063تاریخ: 1400/7/22 00:00
خبر کوتاه

 برای حضور در دیویس کاپ
شاهقلی به ترکیب تیم ملی تنیس اضافه شد
ترکیب جدید تیم ملی تنیس برای حضور در مسابقات دیویس کاپ اعلام شد. در حالی که فدراسیون تنیس مدتی پیش ترکیب تیم ملی اعزامی به دیویس کاپ را اعلام نمود، تغییری در ترکیب در آستانه اعزام تیم ایجاد کرد. بر همین اساس، انوشا شاهقلی، حمیدرضا نداف، امیرحسین بادی، سامیار الیاسی، سینا مقیمی و علی یزدانی به عنوان نفرات نهایی تیم ملی تنیس کشورمان انتخاب و معرفی شدند.
در آخرین مرحله از اردوی تیم ملی تنیس در جزیره کیش؛ انوشا شاهقلی، حسام یزدی، علی یزدانی، سامیار الیاسی، سینا مقیمی، ‌مهرشاد قفقازی، امیرحسین بادی و حمیدرضا نداف حضور داشتند که در پایان از زحمات حسام یزدی و مهرشاد قفقازی تقدیر شد.
مسابقات گروه ۴ آسیا و اقیانوسیه از ۲۶ مهر تا یکم آبان برگزار می‌شود.
 
 
 برگزاری انتخابی تیم ملی غواصی پس از 4 سال 
 رئیس کمیته غواصی فدراسیون نجات غریق و غواصی از برگزاری مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی پس از چهار سال خبر داد.
امیرحسین فروغ درباره علت عدم حضور غواصان در مسابقات جهانی غواصی آزاد به میزبانی ترکیه، گفت: «قرار بود بعد از برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی دو نفر غواص به مسابقات جهانی غواصی آزاد در ترکیه اعزام کنیم که متأسفانه به دلیل کرونا چون کلیه مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی در سطح کشور لغو شد، جزیره کیش نیز با وجود چند بار نامه‌نگاری امکان برگزاری مسابقات را نداشت. بنابراین هیچ ملاکی برای گزینش و اعزام ورزشکاران به ترکیه نداشتیم.»
او گفت: «چهار سال است که در غواصی مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی برگزار نشده و تیم ملی غواصی نداریم.
 امسال به دنبال آن هستیم که برای اولین بار رقابت‌های انتخابی را برگزار کنیم تا زودتر با تشکیل تیم ملی و اعلام رکورد غواصان به فدراسیون جهانی برای شرکت در رویدادهای آینده با چنین مشکلی مواجه نشویم.»

Page Generated in 0.0049 sec