printlogo


کد خبر: 236033تاریخ: 1400/7/21 00:00
احتمال انتقال دوباره زمین تمرین آبی‌ها
استقلال در زمین صنایع دفاع هم به مشکل خورد!

 
روزی که مصطفی آجورلو، مدیرعامل باشگاه استقلال شد، عده‌ای بر این باور بودند که دیگر مشکلات قدیمی گریبان این باشگاه را نخواهد گرفت و آقای مدیر به واسطه روابطی که دارد می‌تواند برخی از مشکلات را از میان بردارد و لااقل استقلال دیگر با مشکل محل تمرین مواجه نشود اما این مشکلات همچنان پابرجا است و مدیریت جدید باشگاه استقلال هنوز نتوانسته به طور قطعی مشکل زمین تمرین را حل کند.
در حالی که در بدو ورود آجورلو به باشگاه استقلال، بازیکنان و مربیان برای انجام تمرینات به ورزشگاه انقلاب تهران منتقل شدند، خیلی زود با اعتراض بازیکنان، ورزشگاه خیریه عمل تهران محل جدید تمرینات استقلال شد. حضور استقلالی‌ها در این ورزشگاه نیز که در محله پونک تهران قرار دارد دوام آن‌چنانی نداشت و بعد از چند روز تمرین گفته شد که بازیکنان و اعضای کادر فنی باید به ورزشگاه صنایع دفاع بروند.
 این ورزشگاه در میدان نوبنیاد تهران قرار دارد و جزو قدیمی‌ترین ابنیه ورزشی دریک منطقه نظامی تهران است اما به دلیل اینکه اغلب بازیکنان و مربیان استقلال در مناطق نزدیک به این ورزشگاه اقامت دارند بسیاری با حضور در ورزشگاه صنایع دفاع موافق بودند و انتقال به این نقطه تهران را به فال نیک گرفتند. باشگاه استقلال نیز تأکید کرده بود که تا آخر سال با این مجموعه قرارداد منعقد کرده و تمرینات در صنایع دفاع برگزار می‌شود.
صبح دیروز اما ناگهان از اردوی استقلال خبر رسید که مسئولان ورزشگاه صنایع دفاع با حضور بازیکنان در زمین چمن مخالفت کرده‌اند و بازیکنان به سالن مجاز زمین تمرین خود منتقل شدند. پیامد آن نیز خبر رسید که احتمالاً انجام تمرین در این ورزشگاه منتفی خواهد شد و استقلالی‌ها احتمالاً به ورزشگاه آرارات تهران که در منطقه ونک قرار دارد خواهند رفت!
این جابه‌جایی‌ها و نامشخص بودن محل تمرین استقلال نه تنها لطمه به شأن و شخصیت این باشگاه می‌زند بلکه نشان می‌دهد که مدیران کنونی نیز نتوانسته‌اند کاری از پیش ببرند و در راستای بهبود اوضاع تمرینی این تیم قدم محکمی بردارند. البته گفته شده ورزشگاه ناصر حجازی به زودی زیر کشت خواهد رفت تا استقلال برای انجام تمرینات در ورزشگاه خودش آماده شود اما بعید است با روندی که در پیش گرفته شده تمرین در ورزشگاه ناصر حجازی به این زودی به سرانجام برسد و استقلالی‌ها بتوانند در این ورزشگاه به آماده‌سازی خود ادامه دهند.

Page Generated in 0.0055 sec