printlogo


کد خبر: 236032تاریخ: 1400/7/21 00:00
خبر

 دوشغله بودن نوشادی در استقلال!
بهزاد نوشادی از سوی فدراسیون فوتبال مأمور شده تمرینات بدن‌سازی تیم ملی فوتبال زنان را هم زیر نظر بگیرد. این مربی با تجربه درعین حال نیز در باشگاه استقلال حضور دارد و اقدامات لازم را در خصوص آماده نگه داشتن بدن‌های بازیکنان استقلال انجام می‌دهد. وضعیت کنونی نوشادی بی‌شباهت به مهرداد خانبان و کریم باقری نیست که هم در پرسپولیس مربیگری می‌کنند و هم در تیم ملی. باید دید که نتیجه این دوگانگی چه خواهد بود و آیا نوشادی می‌تواند از پس دو مأموریت بزرگی که به عهده‌اش محول شده برآید یا خیر؟!
 
 
پین بازیکنان خارجی را تأیید می‌کند
گابریل پین، مربی ایتالیایی استقلال در جذب بازیکنان خارجی جدید بسیار تأثیرگذار است و در این راه کمک حال مجیدی بوده است. بعد از اینکه مدیران باشگاه استقلال در مذاکراتی که با فوتاکس مجارستانی و یک بازیکن کامرونی داشتند، لیست تازه‌ای از بازیکنان جدید در اختیار مدیریت قرار گرفته تا در روزهای آتی برای جذب بازیکنان مورد نظر اقدام شود. گفته می‌شود کار جذب دو بازیکن خارجی به استقلال تقریباً قطعی است و به زودی این بازیکنان برای عقد قرارداد با استقلال به ایران خواهند آمد. البته با توجه به دیونی که باشگاه استقلال به بازیکنان خارجی سابق خود دارد، بدیهی است که عقد قرارداد جدید باید با وسواس بسیاری انجام شود.
 
 
استقلال-تیم ملی دانشجویان کجا برگزار می‌شود؟
قبل از اینکه استقلالی‌ها مقابل پیکان قرار بگیرند و خود را در یک بازی تدارکاتی محک بزنند، از قول مجیدی گفته شد که چندان از تعداد برگزاری بازی‌های تدارکاتی راضی نیست و به دنبال برگزاری بازی‌های تدارکاتی بیشتر است. در همین راستا اما قرار است پنجشنبه استقلال مقابل تیم ملی دانشجویان ایران قرار بگیرد و در یک بازی تدارکاتی دیگر محک خورده تا شاید قدری از نگرانی مجیدی کاسته شود. طبق رایزنی‌هایی که با فرشاد کرمی، سرمربی تیم ملی دانشجویان شده، این بازی قطعی است اما مسأله‌ای که وجود دارد این است که آیا استقلال می‌تواند طبق برنامه قبلی این بازی را در زمین ورزشگاه صنایع دفاع برگزار کند یا خیر؟! با توجه به اتفاقاتی که روز گذشته رخ داد احتمال دارد با ادامه تمرینات استقلال در ورزشگاه صنایع دفاع موافقت نشود. البته گفته شده مدیران استقلال به سرعت یک زمین تمرین جدید را انتخاب خواهند کرد تا شاید این بحران به طور مقطعی از میان برود.
 
 
اسماعیلی در العربی 88 می‌پوشد
جدایی فرشید اسماعیلی از استقلال، خط میانی این تیم را برای فصل بیست و یکم دچار تغییراتی خواهد کرد و مشخص نیست که کدام بازیکن بتواند همان وظایفی که این بازیکن در استقلال انجام می‌داد را دوباره تکرار کند. اسماعیلی بازیکنی بود که سرعت انتقال قابل توجهی از خط میانی به خط حمله داشت و علاوه براینکه خودش در گل‌زنی موفق بود، در انتقال توپ به مهاجمان نیز عملکرد مطلوبی داشت. جدایی اسماعیلی حالا نگاه‌ها را متوجه وضعیت این بازیکن در باشگاه جدیدش العربی قطر کرده است. جالب است بدانید که اسماعیلی در باشگاه جدید شماره 88 به تن می‌کند و این شماره بی‌شباهت به شماره‌ای نیست که او در استقلال به تن داشت. اسماعیلی در سال‌های اخیر با شماره 8 در ترکیب استقلال دیده می‌شد. شماره‌ای که پیش‌تر به تن مجتبی جباری بود.
 
 
غیبت جلالی مقابل هوادار قطعی است
ابوالفضل جلالی در شرایطی به استقلال ملحق شده که با مصدومیت مواجه است. این بازیکن از ناحیه عضله زیرشکم مصدومیت دارد و این روزها دوران نقاهت را سپری می‌کند. جلالی به طور قطع به هفته‌های آغازین نخواهد رسید و مقابل تیم هوادار غایب خواهد بود. طبق برآوردی که پزشکان استقلال کرده‌اند، این بازیکن که فصل پیش برای سایپا بازی می‌کرد، تا هفته پنجم قادر به بازی برای استقلال نیست و باید به تمرینات خود تا آن زمان ادامه دهد. قرار است پیش از آنکه جلالی در ترکیب استقلال قرار بگیرد، وضعیتش به دقت مورد بررسی قرار گرفته و بعد مجوز حضورش در میادین صادر شود.

 


Page Generated in 0.0059 sec