printlogo


کد خبر: 236021تاریخ: 1400/7/21 00:00
امید

مهدوی‌کیا کاپیتان امید را مشخص کرد
تیم امید در اولین بازی دوستانه خود پیش از حضور در بازی‌های مقدماتی قهرمانی زیر 23 سال آسیا موفق شد تیم خوشه طلایی را با نتیجه دو بر یک شکست دهد.
در این بازی محمد سلطانی‌مهر هافبک دفاعی تیم ذوب‌آهن بازوبند کاپیتانی تیم امید را بر بازو بست. نکته جالب اینکه محمد سلطانی‌مهر در جام ملت‌های جوانان در سال 2016 و جام جهانی جوانان در سال 2017 یکی از بازیکنان تیم ملی جوانان بود و با گذشت 5 سال از رقابت‌های جام جهانی شرایط سنی او به گونه‌ای است که می‌تواند در ترکیب تیم امید به میدان برود.
 جام جهانی جوانان در رده سنی زیر 20 سال برگزار می‌شود و این نشان می‌دهد او زمانی که برای تیم ملی جوانان به میدان می‌رفته زیر 18 سال بوده که اکنون بعد از گذشت 5 سال از جام جهانی جوانان در کره جنوبی می‌تواند برای تیم زیر 23 سال ایران بازی کند.
محمد سلطانی‌مهر در حال حاضر پیراهن باشگاه ذوب‌آهن را بر تن دارد. او پیش از این در لیگ برتر عضو باشگاه سایپا بود.
 
 
تیم امید بدون بازی تدارکاتی بین‌المللی در شهر دوشنبه
با اعلام مهدی مهدوی‌کیا سرمربی تیم امید این تیم بدون انجام بازی تدارکاتی بین‌المللی برای حضور در بازی‌های مقدماتی قهرمانی زیر 23 سال آسیا راهی شهر دوشنبه خواهد شد.
تیم امید روز گذشته در اولین بازی تدارکاتی خود تیم دسته اولی خوشه طلایی را با نتیجه دو بر یک شکست داد و تا پیش از اعزام به شهر دوشنبه یک بازی تدارکاتی دیگر هم انجام خواهد داد که این دیدار هم با یک تیم داخلی خواهد بود. فدراسیون فوتبال در تلاش برای تدارک بازی دوستانه بین‌المللی برای تیم امید بود که در نهایت این موضوع محقق نشد.تیم امید بر اساس برنامه اعلام شده از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا باید در روزهای 6،3 و 9 آبان در شهر دوشنبه به مصاف تیم‌های نپال، لبنان و تاجیکستان برود. قرار است اردوی نهایی تیم امید بعد از برگزاری هفته نخست لیگ یک که روزهای 24 و 25 مهر خواهد بود تشکیل شود و تیم امید بعد از یکی دو روز تمرین در کمپ تیم‌های ملی با نفرات نهایی عازم شهر دوشنبه شود.
گفتنی است مرحله مقدماتی قهرمانی زیر 23 سال آسیا آبان‌ماه در 11 گروه برگزار می‌شود که تیم‌های اول به همراه 4 تیم برتر دوم به دور نهایی صعود می‌کنند. دور نهایی با حضور 16 تیم سال 2022 در تاشکند برگزار می‌شود و از هم اکنون حضور ازبکستان در این بازی‌ها قطعی است.

 


Page Generated in 0.0048 sec