printlogo


کد خبر: 236018تاریخ: 1400/7/21 00:00
بازگشت به تمرین‌های بارسلونا
پنج خان آگوئرو

سرخیو آگوئرو از دوشنبه به تمرین‌های بارسلونا برگشته و برای اینکه نخستین بازی‌اش را برای این تیم انجام دهد، روزشماری می‌کند. او خیلی مشتاق بود که در تیم باشگاهی هم با لیونل مسی همبازی شود اما ستاره هموطنش به پاریس رفت و خودش هم مصدوم شد. حالا او با پنج چالش روبه‌رو است.
 
گل‌زنی
کاتالان‌ها از نبود یک تمام کننده کاربلد به شدت رنج برده‌اند، چیزی که آگوئرو در تمام این سال‌ها بوده و او می‌تواند کمک کند کمی از بار گل‌زنی از روی دوش ممفیس دپای برداشته شود.
 
اثبات توانایی
مهاجم آرژانتینی در فصل آخرش در منچسترسیتی با سختی‌های زیادی مواجه شد و در 20 بازی تنها شش گل و یک پاس گل به نامش ثبت شد. آیا در 33 سالگی هنوز هم می‌تواند در زمره مهاجمان طراز اول قرار بگیرد؟ او با رفتن به فوتبال انگلیس به دستاوردهای زیادی رسید و حالا به دنبال موفقیت‌های بیشتری است.
 
افزایش گزینه‌های کومان
مربی هلندی، آنتوان گریزمان و لیونل مسی را از دست داد در حالی که آنسو فاتی به تازگی از مصدومیت شدیدش برگشته. ممفیس دپای و لوک دیونگ در خط حمله بازی کرده‌اند اما آگوئرو می‌تواند به کومان گزینه‌ها و استراتژی‌های جدید بدهد.
 
بازگشت به اوج
426 گل و 141 پاس گل برای ایندپندینته، اتلتیکومادرید، منچسترسیتی و آرژانتین. این آمار آگوئرو است. آماری فوق‌العاده و بارسلونا امیدوار است که او در نوکمپ دوباره اوج بگیرد و بدرخشد.
 
فراموش کردن ضربه مسی
این دو دوستان خیلی خوبی هستند و یکی از دلایل آمدن آگوئرو به بارسلونا این بود که کنار لئو بازی کند. این اتفاق نیفتاد. آگوئرو درباره رفتنش به بارسلونا گفت: «به ایجنتم گفتم برایم پول اهمیتی ندارد، اما این انتقال را جور کند.» همه هواداران بارسلونا امیدوارند او حس خوب خودش را دوباره به دست آورد و بازیکنی کلیدی برای کاتالان‌ها شود.
منبع: اسپورت
 

Page Generated in 0.0046 sec