printlogo


کد خبر: 235997تاریخ: 1400/7/20 00:00
شروع رسمی مزایده کارگزار
دوساله بدون ذکر مبلغ پایه

 
با بارگذاری اسناد شرکت ورزشی فرهنگی پرسپولیس، شامل آگهی مزایده، ضمائم و متن قرارداد در سامانه تدارکات الکترونیک دولت (ستاد ایران)، مزایده انتخاب کارگزار اسپانسر پرسپولیس از یکشنبه شب رسماً آغاز شد.
بدین ترتیب متقاضیان همکاری با باشگاه پرسپولیس در حوزه مورد ذکر و مزایده‌گران می‌توانند با مراجعه به سامانه مذکور و به شرط عضویت در سامانه که قبل از این اطلاع‌رسانی شده بود، نسبت به دریافت اسناد مزایده، جهت شرکت در آن اقدام کنند.
دریافت و بارگیری (دانلود) این اسناد فقط تا ساعت ۱۵ روز دوشنبه به تاریخ ۲۶ مهرماه ۱۴۰۰، امکان‌پذیر خواهد بود و برای این کار عضویت در سامانه تدارکات الکترونیک دولت (ستاد ایران) الزامی است ضمن اینکه تا ساعت ۱۹ روز هشتم آبان انجام می‌شود و تاریخ‌های اعلامی به هیچ وجه قابل تمدید نخواهد بود.
همچنین باز شدن پاکات و پیشنهادها در روز نهم آبان و اعلام برنده مزایده نیز در تاریخ دهم آبان انجام می‌شود.
نکته مهم اینکه «قیمت پایه» در این برگه مزایده وجود ندارد. ظاهراً  باشگاه پرسپولیس حداقل در این مقطع قصد ندارد این رقم را علنی کند هرچند شنیده‌ها حاکی از آن است که کارشناسی قوه قضاییه، عددی حدود 150 میلیارد را برای فضای تبلیغاتی باشگاه معرفی کرده بود.
باشگاه پرسپولیس «مدت اجاره» یعنی مدت زمان قرارداد با کارگزار را 24 ماه خوانده که نشان می‌دهد باشگاه پرسپولیس به دنبال عقد قراردادی دوساله با کارگزار جدید است.
نکته دیگر اینکه قرمزها در فیلد مربوط عنوان مزایده از«واگذاری برخی فضای درآمدی به کارگزار» استفاده کرده تا مشخص شود مدل کار با کارگزار بعدی متفاوت با گذشته خواهد بود.
علی عطایی مدیر مالی، اداری و پشتیبانی باشگاه پرسپولیس توضیح داد: «پرسپولیس در شرایط حساسی به سر می‌برد ولی از ابتدا تأکید بر این بود که فرآیند انتخاب کارگزار جدید باشگاه به شکل مزایده و در نهایت شفافیت و رعایت اصول قانونی انجام شود. ما دقت، طی شدن روند قانونی و صرفه و صلاح پرسپولیس را فدای سرعت نکردیم. از طرفی، در تمام این مدت و در هر مرحله‌ای که پشت سر گذاشتیم، اگر دستگاه‌های نظارتی سؤالی داشتند یا به جهت انتشار اطلاعات نادرست در پاره‌ای رسانه‌ها یا در شبکه‌های اجتماعی، با شبهه‌ای روبه‌رو بودند، پاسخگو بوده‌ایم. سعی شد شفافیت در حد نهایت آن وجود داشته باشد و کار را به اصولی‌ترین شکل ممکن پیش ببریم.»

Page Generated in 0.0062 sec