printlogo


کد خبر: 235996تاریخ: 1400/7/20 00:00
خبر

30 یا 60 درصد تماشاگر؟
باشگاه‌‌های الهلال و النصر عربستان به دنبال برگزاری بازی‌‌های خود در ریاض در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ مقابل پرسپولیس و الوحده امارات با ظرفیت ۱۰۰ درصد تماشاگر بودند اما کنفدراسیون فوتبال آسیا با این مسأله مخالفت کرد. نشریه «الریاضیه» عربستان خبر داد درصد تماشاگران دیدار‌‌های الهلال و النصر مقابل پرسپولیس و الوحده افزایش نمی‌یابد و طبق اعلام گذشته با حضور ۶۰ درصدی تماشاگران برگزار می‌شود. با توجه به اینکه بازی پرسپولیس در ورزشگاه 22500 نفری فیصل بن فهد برگزار می‌شود چیزی حدود 13 هزار نفر می‌توانند در این ورزشگاه حاضر شوند.
عجیب اینکه دیروز خبر دیگری در این خصوص منتشر شد که در آن به حضور تنها 30 درصد اشاره شده بود که البته شاید این سهم تماشاگران الهلال از حضور در این بازی باشد هر چند پرسپولیس نمی‌تواند تماشاگر چندانی داشته باشد.
 
صدری فعلاً هست
معاون وزیر ورزش درباره نایب قهرمانی پرسپولیس در آسیا و اینکه پاداش آنها به خاطر تحریم به ایران نرسیده، خاطرنشان کرد: «در حال تلاش هستیم و تمام راه‌هایی که می‌توان این اقدام را انجام داد پیگیر هستیم، اما هنوز کنفدراسیون فوتبال آسیا همکاری نکرده است. امیدواریم یکی از راه‌ها به نتیجه برسد. شما در جریان هستید به خاطر شرایط تحریم مشکل داریم، نه در مورد این موضوع در خیلی از موارد پول‌های بیشتر از این میلیارد دلارها را باید بگیریم اما به مشکل خورده‌ایم. تلاش می‌کنیم این موضوع حل شود.»
علی‌نژاد همچنین در خصوص گزینه‌های مدیرعاملی پرسپولیس مانند کاشانی و طاهری گفت: «در مورد کسی هنوز بحث نشده است و فعلاً صدری کار خود را انجام می‌دهد.»
 
دوسری می‌رسد یا نه؟
سالم الدوسری ستاره تیم ملی عربستان  یکی از مهم‌ترین مصدومان تیم الهلال به حساب می‌آید و هنوز درباره رسیدن این بازیکن به بازی شنبه خبری نرسیده و احتمال غیبت این بازیکن در این بازی حساس زیاد است. در همین رابطه حمود القحطانی خبرنگار نشریه «الریاض» عربستان درباره رسیدن ستاره الهلال به بازی با پرسپولیس، خبر داد: «شانس حضور سالم الدوسری مقابل پرسپولیس بسیار کم است چون هنوز بهبودی خود را کسب نکرده است.»

Page Generated in 0.0337 sec