printlogo


کد خبر: 235994تاریخ: 1400/7/20 00:00
خرده گزارش

با درخواست یحیی و اقدام باشگاه
مطهری هم دوساله تمدید کرد
 ایران ورزشی – فقط دو روز بعد از تمدید قرارداد یحیی گل‌محمدی نوبت به حمید مطهری دستیار اول او در کادر فنی پرسپولیس رسید تا قراردادش را تمدید کند. مطهری مغز متفکر و تئوریسین یحیی در کادر فنی پرسپولیس است و طی 20 ماه گذشته همa از سوی هواداران به محبوبیت بالایی دست یافته هم ارتباط بسیار خوبی با گل‌محمدی و سایر اعضای کادر فنی دارد ضمن اینکه در رسانه‌ها هم محبوب‌ترین عضو کادر فنی سرخ‌هاست چرا که همواره ارتباط خوبی با آنها داشته است. دیروز مطهری به باشگاه پرسپولیس رفت و بعد از جلسه با سیدمجید صدری دو سال دیگر قرارداد خود را تمدید کرد تا او هم تا پایان فصل بیست و سوم لیگ حرفه‌ای عضو کادر فنی پرسپولیس باشد. با توجه به عملکرد مثبت مطهری و ارتباط بسیار قوی‌اش با یحیی، گل‌محمدی بعد از تمدید قرارداد خودش از مطهری خواسته بود که قراردادش را تمدید کند و او هم به این درخواست جواب مثبت داد. مطهری در حالی سه فصل دیگر با پرسپولیس خواهد بود که طی مدتی که از حضورش در کادر فنی پرسپولیس می‌گذرد شش پیشنهاد سرمربیگری در لیگ برتر داشته که چهار تا از آنها جدی بوده؛ دو بار نساجی، یک بار پدیده و یک بار هم سایپا. باشگاه پرسپولیس اعلام کرده این تمدید قراردادها در راستای ثبات در کادر فنی این تیم صورت گرفته است.
 
 
پرسپولیس همچنان شاکی از جوسازی‌ها
چرا الهلال را ضعیف جلوه می‌دهید؟
بعد از مصاحبه‌های اخیر یحیی گل‌محمدی و حمید مطهری که در آن به ضعیف جلوه دادن الهلال در داخل کشور واکنش نشان داده بودند و حتی آن را جوسازی می‌دانستند دیروز کاوه علی اسماعیلی مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس هم در مصاحبه‌ای رادیویی گفت: «ما با الهلال عربستان که اسکلت اصلی تیم ملی این کشور را تشکیل داده، بازی داریم. متأسفانه در داخل برخی تلاش گسترده دارند که بگویند الهلال ضعیف است. ۱۲-۱۰ محروم و مصدوم دارد و می‌خواهند مربی‌شان را اخراج کنند. این حرف‌ها دقیقاً با چه دلیل و منطقی بیان می‌شود؟ اما قطعاً روی بچه‌های ما تأثیر نمی‌گذارد، مطمئنیم اگر الهلال حتی ستاره‌هایش محروم و مصدوم باشند بازهم جانشینان گرانقیمتی دارد.» علی اسماعیلی گفت: «نباید با این حرف‌ها پرسپولیس را تحقیر و تخریب کنیم و بگوییم مقابل یک تیم ضعیف بازی دارد. این حرف‌ها اصلاً درست نیست، مطمئنیم مقابل یکی از قدرت‌های آسیا به میدان می‌رویم و بازی جذاب و هیجان‌انگیزی می‌شود. امیدواریم هواداران فریب این حرف‌ها را نخورند. الهلال مانند پرسپولیس تیم قدرتمندی است، پرسپولیس از دید خودمان قدرتمندترین تیم آسیا است و پنج دوره قهرمانی در لیگ سخت ایران داشته، امیدواریم با وجود یحیی گل‌محمدی، دستیارانش و بازیکنان اتفاق بزرگی را رقم بزنیم.»
 
 
پرداخت طلب باقی‌مانده بازیکنان و مربیان
جدیدها هم 10 درصد گرفتند
پرسپولیس دیروز در فاصله دو روز تا اعزام این تیم به عربستان برای برگزاری دیدار مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا بخش دیگری از مطالبات مربوط به فصل قبل بازیکنان و مربیان را به آنها پرداخت کرد. شاگردان یحیی گل‌محمدی حدود دو هفته قبل 40 درصد از طلب فصل پیش خود را دریافت کردند و دیروز هم باقی‌مانده مطالبات برای بسیاری از نفرات به حساب‌شان واریز شد. از طرفی حدود 10 درصد از قرارداد بازیکنان جدید پرسپولیس و همچنین بخشی از طلب بوژیدار رادوشوویچ هم به آنها پرداخت شده است.

 


Page Generated in 0.0075 sec