printlogo


کد خبر: 235986تاریخ: 1400/7/20 00:00
سوژه

 پشت پرده نشست‌های اخیر با مدیران
استقلال بودجه‌ای برای پرداخت بدهی ندارد
باشگاه استقلال از گذشته بدهی‌هایی به بازیکنان و مربیان خود دارد که هنوز پرداخت نشده است. گفته شده که مصطفی آجورلو طی روزهای اخیر به همین دلیل با مدیران سابق نشست‌هایی برگزار کرده است اما این نشست‌ها چندان هم نتیجه‌بخش نبوده چون مشکل اساسی استقلال که تأمین بودجه است حل نشده تا مدیران جدید استقلال بتوانند دیون خود به بازیکنان و مربیان سابق را پرداخت کنند. در واقع تا زمانی که بودجه‌ای برای پرداخت بدهی‌های انباشته استقلال تأمین نشود، این باشگاه قادر به حل این بحران نخواهد بود و مصطفی آجورلو نیز کاری از پیش نخواهد برد. مهم‌ترین پرونده‌های استقلال در آینده پرداخت بدهی به استراماچونی است، ضمن اینکه باید بدهی به پادووانی هم تعیین تکلیف شود. قرار است به زودی دادگاه عالی ورزش در فیفا درباره پرونده پادووانی رأی نهایی را صادرکند. اگر مشکل حادی پیش نیاید استقلال مبلغ قابل توجهی به این بازیکن بدهکار نیست اما چنانچه درخواست پادووانی مبنی براخذغرامت نقص عضو مورد پذیرش کارشناسان حقوقی فیفا قرار بگیرد، یک بدهی سنگین دیگر به لیست بدهی‌های استقلال اضافه خواهد شد و مشکلات به نقطه اوج خواهد رسید. به هر حال باید از راه‌های دیگری جز تأمین بودجه از طریق اسپانسرها این مشکل بزرگ حل شود و به احتمال زیاد بار دیگر باشگاه استقلال دست نیاز به سوی نهادهایی دراز خواهد کرد که بارها در چنین مواقعی کمک حالش بوده است.
 
 
 هیأت مدیره آبی‌ها حق مصاحبه ندارند
آجورلو فقط خودش در مورد استقلال حرف می‌زند!
اعضای هیأت مدیره باشگاه استقلال تا اطلاع ثانوی نمی‌توانند مصاحبه کنند. پس از آنکه اعضای جدید هیأت مدیره به نام‌های مهدی افضلی، مجتبی عبداللهی، محمد مؤمنی و مصطفی آجورلو در کنار پرویز مظلومی انتخاب شدند. طبق اطلاعات به دست آمده، اعضای هیأت مدیره باشگاه استقلال به علت شرایطی که در ابتدای کار برای آنها به وجود آمده است، فعلاً و تا اطلاع ثانوی از انجام مصاحبه منع شده‌اند. 
در همین راستا روز گذشته به سراغ محمد مؤمنی رفتیم تا با او در خصوص مسائل مربوط به استقلال صحبت کنیم و اینکه گفته می‌شود طبق صحبت‌های آجورلو شش هفته به فرهاد مهلت داده شده تا تیم جدیدش را هدایت کند (در صورت نتیجه نگرفتن) اما مؤمنی به این نکته اشاره کرد که اعضای هیأت مدیره استقلال نمی‌توانند مصاحبه کنند و از این پس فقط خود مصطفی آجورلو پاسخگوی مطبوعات است. نکته اینجاست که پیش از این هم آجورلو گفته بود تا استقلال قهرمان نشود و نتیجه نگیرد مصاحبه نمی‌کند (هر چند که این اتفاق نیفتاد و آجورلو این روزها زیاد با رسانه‌ها صحبت می‌کند. ) مشکلات این چند سال اخیر و اتفاقاتی که پشت سر هم برای استقلال حاشیه درست کرد باعث شده تا مسئولان استقلال راهکار مصاحبه نکردن اعضای هیأت مدیره را اتخاذ کنند و قرار است خود آجورلو به عنوان مدیرعامل شخصاً به تمام سؤالات اصحاب رسانه پاسخ دهد. البته لیگ هنوز شروع نشده تا زمانی که لیگ شروع نشود (لیگ بیست و هفتم مهرماه آغاز می‌شود.) استقلال موقتاً در امن و امان است و بعید به نظر می‌رسد که این تیم با حاشیه جدیدی مواجه شود اما همین که لیگ شروع شد و اتفاقات جانبی پیش آمد، مسلماً آجورلو نخستین فردی است که در رأس باشگاه استقلال باید پاسخ مطبوعات و هواداران را بدهد.
 مدیرعامل جدید استقلال در بدو ورودش سعی کرد که ارتباط خوبی با هواداران داشته باشد تا حمایت آنها را داشته باشد اما اگر تیم استقلال نتواند نتیجه بگیرد قطعاً این حاشیه امنیت از مدیر جدید استقلال برای ادامه کار گرفته می‌شود و او وظیفه دارد خودش عهده‌دار مسئولیتی باشد که از چندی پیش آن را قبول کرده است.
 کورسوی امید هواداران استقلال رزومه‌ای است که آجورلو در پاس دارد با قهرمانی که در سال‌های نخست لیگ برتر عاید این تیم شد.

 


Page Generated in 0.0055 sec