printlogo


کد خبر: 235983تاریخ: 1400/7/20 00:00
توپ و تور

عملکرد خوب لژیونرهای والیبال در آغاز لیگ‌های اروپایی
لژیونرهای والیبال در لیگ‌های لهستان و ترکیه مقابل حریفان خود به میدان رفتند و عملکرد خوبی هم داشتند.
هفته دوم لیگ والیبال لهستان موسوم به پلاس لیگا برگزار شد و یاران میثم صالحی به مصاف یاران میلاد عبادی‌پور رفتند. تیم والیبال اسکرابلچاتوف که از حضور عبادی‌پور بهره می‌برد، توانست در یک بازی سخت اولیشتن را با نتیجه 3 بر 2 شکست دهد.
تیم والیبال اسکرا در دو ست ابتدایی به ترتیب با نتایج 25 بر 16 و 25 بر 22 به پیروزی رسید. در ادامه یاران عبادی‌پور ست سوم و چهارم را با نتایج 23 بر 25 و 17 بر 25 از دست دادند تا تکلیف برنده این دیدار به ست پنجم کشیده شود. در ست پنجم هم اسکرا موفق شد با نتیجه 15 بر 10 به پیروزی برسد و برنده بازی لقب گرفت. میلاد عبادی‌پور، کاپیتان تیم ملی والیبال ایران توانست 15 امتیاز در این بازی کسب کند که حاصل 12 امتیاز از حمله، یک امتیاز از دفاع و 2 امتیاز از سرویس بود. دیگر بازیکن ایرانی حاضر در پلاس‌لیگا و عضو تیم اولیشتن یعنی میثم صالحی با تصمیم سرمربی تیمش در ترکیب اصلی قرار نگرفت و تنها یک امتیاز را برای تیمش به دست آورد.
 
شروع خوب سید
هفته نخست لیگ والیبال ترکیه هم آغاز شد و در یکی از مهم‌ترین بازی‌ها تیم فنرباغچه در روزی که سیدمحمد موسوی را در ترکیب خود داشت موفق شد در برابر میهمانش تیم بلدیه با نتیجه 3 بر صفر به پیروزی برسد. در این بازی یاران موسوی موفق شدند با امتیازهای 25 بر 18، 25 بر 18 و 25 بر 22 از سد حریف خود عبور کنند. سید محمد موسوی، بازیکن ایرانی فنرباغچه در این دیدار موفق به کسب 10 امتیاز (4 امتیاز از حمله، 4 امتیاز از دفاع و 2 امتیاز سرویس) برای تیمش شد و یکی از بازیکنان تأثیرگذار این تیم ترکیه‌ای بود. در دیگر بازی لیگ ترکیه تیم اسپور توتو که مرتضی شریفی، دریافت کننده ایرانی را در اختیار دارد، مقابل تیم هالک بانک با نتیجه 3 بر یک مغلوب شد. این دیدار با امتیازهای 25 بر 22، 17 بر 25، 23 بر 25 و 18 بر 25 به سود هالک بانک پایان یافت.ژ مرتضی شریفی، در این مسابقه موفق به کسب 16 امتیاز (13 امتیاز از حمله و 3 امتیاز از دفاع) برای اسپور توتو شد اما نتوانست مانع شکست تیمش شود.
 
 
ادامه درخشش یخچالی در بوندس لیگا
بهنام یخچالی ملی‌پوش بسکتبال کشورمان که در حال حال حاضر در تیم سینتاینیکس در لیگ بوندس لیگای آلمان حضور دارد، مقابل مارلینز تیم بدون شکست این لیگ درخشش خوبی داشت. در این بازی که با حساب 116 بر 11 به سود یاران یخچالی به پایان رسید، ستاره تیم ملی کشورمان با 24 امتیاز، 4 ریباند و 4 پاس منجر به گل بهترین و پرامتیازترین بازیکن تیمش بود. سینتاینیکس با 4 امتیاز در رده چهارم جدول رده‌بندی قرار دارد. بازیکن گارد تیم ملی بسکتبال که سال گذشته را در لیگ دسته دوم بوندس لیگا به میدان رفت، با درخشش خود در تیم روستوک، امسال با پیشنهاد خوبی مواجه و به سطح اول بسکتبال آلمان رسید. یخچالی در حاضر تنها لژیونر ایرانی حاضر در بوندس لیگا و در کنار حدادی تنها ملی‌پوشان لژیونر ایرانی هستند.

 


Page Generated in 0.0046 sec