printlogo


کد خبر: 235977تاریخ: 1400/7/20 00:00
خبر

تصادف خودرو با دونده ماراتن در پردیسان!
‌ یکی از دونده‌های ماراتن روز گذشته در پارک پردیسان به دلیل برخورد خودرو با او، دچار شکستگی دنده شد و به بیمارستان منتقل شده است.
به ادعای مربی این دونده، یکی از کارمندان سازمانی که دفترش در داخل پارک قرار دارد در حین عبور با خودرو در داخل پیست دوومیدانی پارک، با شاگردش تصادف کرده است.
داود شیرخانی، مربی امین تقی‌وند در مورد این ماجرا گفت: «یکی از کارمندان این سازمان مسیری را ورود ممنوع می‌رفت و کسی که در صندلی عقب خودرو سوار کرده بود، در ماشین را حین حرکت باز کرد که به آقای امین تقی‌وند برخورد کرد. ما در سمت چپ مسیر دویدنمان بودیم، راننده ماشین را سمت ما گرفت تا مسافرش را پیاده کند، مسافر هم قبل از توقف ماشین در را باز کرد که به تقی‌وند خورد و دو دنده‌اش شکست. متأسفانه با اینکه دیدند دونده ما زمین خورده اما هیچ‌کدام صبر نکردند که ببینند چه اتفاقی افتاده است. رفتیم پیدایش کردیم و وقتی ۱۱۰ گزارش تشکیل داد، او را هم مجبور به امضا کردیم. برای دیدن دوربین‌ها هم گفته‌اند باید حکم قضایی بیاورید.»
شیرخانی در مورد وضعیت امین تقی‌وند نیز گفت: «دو دنده‌اش شکسته، به سختی نفس می‌کشد و مورفین دریافت کرده تا چند ساعت دیگر که پزشک متخصص ویزیتش کند اما داستان این است که از مسابقه‌اش جا ماند. یک سال تمرین انجام داده بود، هزینه زیادی برای بلیت و ویزا پرداخت کرده و قرار بود یکشنبه در ماراتن آمستردام بدود.»
 
 
انتخاب مربیان تیم‌های ملی دوچرخه‌سواری
علیرضا حقی سرمربی شد
کادرفنی تیم‌های دوچرخه سواری پیست و جاده مشخص شدند و رسول هاشم کندی سرپرست فدراسیون احکام مربیان تیم‌های ملی را صادر کرد. طبق تصمیم سرپرست فدراسیون محمد ابوحیدری مربی تیم‌های ملی سرعت، علیرضا حقی مربی استقامت و نیمه استقامت، محمود پراش مربی تیم‌های ملی بانوان و زهرا صادق‌زاده کمک مربی تیم‌های ملی بانوان انتخاب شدند.
 
 
ثبت نام ۱۲ کاندیدا برای انتخابات فدراسیون اسکیت
خانم سرپرست به دنبال ریاست 
نام‌نویسی انتخابات فدراسیون اسکیت پس از ۱۰ روز کاری به پایان رسید و در نهایت ۱۲ داوطلب جهت تصدی پست ریاست فدراسیون اسکیت نام نویسی نمودند. قدرت جمشیدیان، بهروز حیدرزاده، حسین خیری نیا فیروزجاه، علیرضا روستاکاری، رضا شجیع، محمد عجم خراسانی نقندر، محمود علیزاده، سارا فرشتیان، ابوالفضل مجیدی، فریبا مددی، علیرضا نصیری و مجید هنرجو برای احراز پست ریاست فدراسیون اسکیت ثبت نام کرده‌اند. با پایان مهلت چهارساله بهمن محمدرضایی در فدراسیون اسکیت در تیر ۱۴۰۰ وزارت ورزش فریبا مددی را به عنوان سرپرست این فدراسیون انتخاب کرد. مددی با حفظ سمت به عنوان نایب رئیس زنان فدراسیون بدمینتون به این فدراسیون آمد. او اکنون برای پست ریاست این فدراسیون نیز ثبت نام کرده است. پیش از این و در نخستین مرحله نام نویسی بهمن محمدرضایی رئیس سابق فدراسیون، مجید هنرجو، علیرضا نصیری، محمدرضا شیخ جعفری و حسن یاری‌نیا برای این پست ثبت نام کرده بودند که به دلیل ابلاغ اساسنامه جدید آن ثبت نام‌ها لغو شد و فرآیند نام نویسی از سر گرفته شد. اسامی کاندیداهای تأیید صلاحیت شده بعد مراحل قانونی و پس از بررسی توسط وزارت ورزش و جوانان، اعلام خواهد شد.

Page Generated in 0.0049 sec