printlogo


کد خبر: 235968تاریخ: 1400/7/20 00:00
ستاره ها

مسی رکورد زد هدیه گرفت 
 دو گل در دقایق پایانی نیمه اول، که یکی از آنها با خوش‌شانسی لیونل مسی به ثمر رسید، آرژانتین را به پیروزی سه بر صفر مقابل اروگوئه در مرحله مقدماتی جام جهانی رساند.
در دقیقه 37 بود که مسی از فاصله 35متری پاسی به محوطه جریمه حریف ارسال کرد که نه نیکولاس گونزالس توانست اثری روی توپ بگذارد و نه فرناندو موسلرا، دروازه‌بان اروگوئه. توپ به این ترتیب وارد دروازه شد. حالا مسی اولین بازیکن در تاریخ آمریکای جنوبی شده که در بازی‌های ملی 80 گل زده و بعد از پایان مسابقه هم به این دلیل از طرف کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی یک هدیه گرفت.
شش دقیقه بعد از گل مسی، لائوتارو مارتینس فرصت خوبی را از دست داد اما توپ به رودریگو دپائول رسید و او آن را به گل تبدیل کرد. مارتینس هم در نیمه دوم، سانتر زمینی دپائول را گل کرد و نتیجه را سه بر صفر ساخت.
مسی گفت: «ما بازی عالی‌ای انجام دادیم. همه چیز بی‌نقص پیش رفت. اروگوئه منتظر می‌ماند تا حمله کنیم و بعد خطر ایجاد ‌کند. زمانی که گل اول را زدیم، فضای مناسب را پیدا کردیم و به گل‌های بعدی رسیدیم.»
این پیروزی به همراه تساوی بدون گل برزیل مقابل کلمبیا باعث شد که فاصله آرژانتین با برزیل صدرنشین به شش امتیاز کاهش یابد.
اروگوئه پیش از این دیدار، در هشت بازی شکستی را متحمل نشده بود. آنها در ابتدای بازی خطرناک ظاهر شدند و لوییس سوارس سه بار دروازه آرژانتین را به صورت جدی تهدید کرد. دو بار امیلیانو مارتینس، دروازه‌بان آرژانتین با واکنش‌های عالی مانع گل‌زنی او شد و یک بار هم ضربه این بازیکن به تیر دروازه برخورد کرد. در سمت دیگر هم جیووانی لوسلسو روی یک صحنه، از دروازه‌بان اروگوئه عبور کرد اما کمی تعلل کرد و ضربه او با برخورد به تیر، روی خط دروازه فرود آمد و گل نشد.
آرژانتین حالا 24 بازی پیاپی است که نباخته است.
ادینسون کاوانی در نیمه دوم به زمین رفت اما آرژانتین فرصت‌های بهتری در این نیمه داشت و آنخل دی‌ماریا در دو صحنه می‌توانست گل چهارم را بزند.
 
 
حمله عرب‌ها به 4 بازیکن منچستریونایتد
 سرازیر شدن سرمایه سعودی‌ها به نیوکاسل دیر یا زود این تیم را به فهرست تیم‌های ولخرج اروپا در زمینه خرید و فروش بازیکن اضافه می‌کند. مالکیت تیم راه‌راه‌پوش منطقه تین‌ساید به تازگی با قراردادی 305 میلیون پوندی به یک شرکت سرمایه‌گذاری که سعودی‌ها پشت آن هستند انتقال داده شده است و مدیران این شرکت وعده اختصاص بودجه‌ای 300 میلیون پوندی را برای تقویت این تیم داده‌اند. در این بین ظاهراً 4 بازیکن منچستریونایتد هم مورد توجه این باشگاه است. 4 بازیکنی که از وضعیت‌شان در تیم تحت هدایت اوله‌گونار سولشر آنطور که باید و شاید راضی نیستند. طبق گزارش نشریه میرر انگلیس، در فهرست خریدهای احتمالی «زاغ‌‌ها» برای پنجره نقل و انتقالات زمستانی، نام دنی فن‌دبیک، جسی لینگارد،‌ آنتونی مارسیال و اریک بایی قرار دارد.لینگارد 24 ساله که به پیوستن به اورتون به عنوان بازیکن قرضی علاقه‌مند بود حالا ممکن است از سنت‌جیمز پارک سردرآورد. دوران اوج او در من‌یونایتد در فصل 18-2017 بود که 13 گل زد و نقشی پررنگ هم در رسیدن انگلیس به نیمه نهایی جام جهانی 2018 روسیه داشت. بعد از آن اما او دو فصل سطح پایین را سپری کرد و به همین دلیل هم به وستهم قرض داده شد و در آنجا او در 16 بازی 9 گل زد و 5 پاس گل داد. او مایل بود در این تیم به کارش ادامه دهد اما اوله گونار سولشر به او وعده داد که در این فصل جزو بازیکنان اصلی‌اش خواهد بود که این اتفاق صورت نگرفت. مارسیال 25 ساله هم وضعیتی مشابه دارد. او فصل گذشته نتوانست کار خاصی انجام دهد و در 36 بازی فقط 7 گل زد و به همین دلیل از سرمربی نروژی‌اش سلب اعتماد کرد. از این رو باشگاه مخالف جدایی‌اش نیست اما نیوکاسل برای خرید او باید 40 میلیون پوند بپردازد. بایی هم با ورود رافائل واران به خط دفاعی به حاشیه رفته و به نفع اوست که در تیمی جدید شانس خود را برای شروعی دوباره امتحان کند.
 

Page Generated in 0.0057 sec