printlogo


کد خبر: 235966تاریخ: 1400/7/20 00:00
همپای فرانسه جنگیدیم
انریکه: به نظرم گل امباپه آفساید بود

لوییس انریکه در مصاحبه‌ای با تله‌دپورته درباره شکست اسپانیا در فینال لیگ ملت‌های اروپا صحبت کرده است.
اسپانیا شکست خورد اما عملکرد خوبی داشت. نظرت چیست؟
ما بدون جام به خانه می‌رویم اما با قهرمان حال حاضر جام جهانی به‌خوبی رقابت کردیم و از نظر کیفیت و قدرت فیزیکی، نفر به نفر با آنها برابر بودیم. اوایل بازی زجر کشیدیم اما بعدتر تهاجمی شدیم و بازی را به سمتی بردیم که می‌خواستیم. ما پیش افتادیم اما فرانسه در عرض یک دقیقه نتیجه را مساوی کرد. ما فرصت آن را نداشتیم که نفسی تازه کنیم.
آیا گل امباپه آفساید بود؟
از جایی که من روی نیمکت بودم که آفساید به نظر می‌رسید اما من هرگز درباره چیزهایی که کنترلی رویشان ندارم حرف نمی‌زنم.
نظرت درباره بازی چیست؟
نمی‌دانم از بیرون چگونه به نظر می‌رسید اما حس من این بود که مقابل تیم ملی قدرتمندی مانند فرانسه، به‌خوبی رقابت کردیم. در هر حال، برای بازیکنان و هواداران، این نتیجه کمی ناراحت‌کننده است.
گاوی چطور بود؟
مهم است، هر کسی که به تیم ملی فراخوانده می‌شود، بیاید و کمک کند. ما در داخل تیم رقابتی ایجاد کرده‌ایم و امیدوارم دفعه بعدی که بخواهم بازیکنان را دعوت کنم، مشکلات زیادی بر سر این داشته باشم که کدام بازیکن را خط بزنم. هر بار که یک بازیکن جدید را می‌آوریم، خوب کار می‌کند. فقط به گاوی و یرمی پینو نگاه کنید. ببینید آنها چقدر کیفیت و قدرت دارند. همه بازیکنان فوق‌العاده بوده‌اند.
کریم بنزما هم گل زیبایی زد.
او یکی از 30 نامزد توپ طلا است. مهاجمان معمولاً نمایش‌های تماشایی دارند و کارهای حیرت‌انگیز انجام می‌دهند. ما هم از پدری، آسپیلیکوئتا و جرارد مورنو خیلی راضی هستیم.
سرخیو بوسکتس چطور بود؟
بوسکتس به عنوان بهترین بازیکن تورنمنت انتخاب شده و این نشان می‌دهد که در چه سطحی است. او برای ما حیاتی است و کاپیتان ماست ولی نقش او فقط به همین ختم نمی‌شود.
 

Page Generated in 0.0040 sec