printlogo


کد خبر: 235956تاریخ: 1400/7/20 00:00
مصاحبه

تارتار: وقتی «کروکودیل» را اجرا کردیم عده‌ای مسخره کردند 
مهدی تارتار سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان درباره شرایط تیمش می‌گوید: «خدا را شکر با تلاش باشگاه و هیأت‌مدیره دو اردوی خوب داشتیم و توانستیم برنامه‌های تاکتیکی را پیاده کنیم. شرایط بد نیست و برای اولین بازی لیگ با صنعت‌نفت آبادان آماده می‌شویم. با توجه به شرایط دو سال گذشته می‌تواند پیشرفت خوبی برای‌مان باشد. البته خیلی ایده‌آل نیست. باید صبور باشیم تا ذوب‌آهن را کم‌کم به شرایط خوب گذشته برگردانیم. همه باید در این مسیر کمک کنند.» او با اشاره به قرعه‌کشی مسابقات می‌گوید: «به بازیکنان هم گفتم؛ دوست دارم هفته‌های اول با تیم‌های قوی‌تر بازی کنیم چون بعد از 7، 8 هفته تیم‌ها جا می‌افتند. مدعیان در‌ کورس قرار می‌گیرند و امتیاز گرفتن از آنها سخت می‌شود. در هفته دوم با استقلال و در هفته چهارم با تیم پرقدرت سپاهان بازی داریم و امیدوارم با دست پر از زمین خارج شویم.»
 او شعاری را برای بازیکنانش به‌عنوان هدف در نظر گرفته است: «شعاری را که به اتفاق کادر فنی با توجه به شرایط دو سال گذشته در نظر گرفتیم «کار و تلاش سخت، پایان خوب و ماندگار» است. امیدوارم خاطره خوبی از خودمان در اصفهان به‌جا بگذاریم. البته کارمان سخت است.» به نظر می‌رسد این تیم نسبت به فصل قبل تغییرات زیادی داشته است: «واقعاً ساختار تیمی را کاملاً تغییر دادیم حدود 70، 80 درصد از هفت سهمیه لیگ برتری، توانستیم افراد مدنظر را جذب کنیم. از لیگ یک هم بازیکن جذب کردیم. در‌ کل از نقل‌و‌انتقالات با بودجه معمولی که داشتیم راضی هستم. نقل‌و‌انتقالات تقریباً برای ما تمام شده است. باید تا نیم‌فصل صبر کنیم. اگر بازیکن بهتری پیدا کردیم او را جذب می‌کنیم در غیر این‌صورت با بچه‌های خودمان ادامه می‌دهیم. از هیأت‌مدیره تشکر می‌کنم که کم و کاستی نداشت. از مجتبی فریدونی هم تشکر‌ می‌کنم که در نقل‌و‌انتقالات به ما کمک کرد.» تارتار در مورد اینکه پیش از این در تیم‌های او حرکاتی مانند کروکودیل (خوابیدن بازیکن پشت دیوار دفاعی) یا پرتاب اوت آکروباتیک مشاهده شده اینطور می‌گوید: «ما فوتبال روز دنیا را دنبال‌ می‌کنیم. سالی که حرکت کروکودیل را اجرا کردیم عده‌ای به تمسخر گرفتند اما هرچه ببینیم و آموزنده باشد را سعی می‌کنیم یاد بگیریم و در تیم اجرا کنیم.»
 
 
باشگاه ذوب‌آهن:مشکل حدادی‌فر حل می‌شود
کاپیتان تیم ذوب‌آهن که در اردوی اخیر این تیم در تهران حاضر نشده بعد از مصاحبه مهدی تارتار مبنی بر اینکه قاسم حدادی‌فر باید در اردوی تیم برای دستیابی به جایگاهش رقابت کند، به‌دلیل ناراحتی به تمرینات آماده‌سازی خود پایان داد و نکته جالب اینکه برای ادامه بازی حاضر به مذاکره با تیم دیگری نشده است. مرتضی یزدخواستی، رئیس هیأت‌مدیره باشگاه ذوب‌آهن در این باره می‌گوید: «اختلاف نظر وجود دارد اما در مجموعه باشگاه هیچ اختلافی نیست. شاید حساسیت یا توجه زیاد به این موضوع به وجود آمده است. محرم نویدکیا در سپاهان و در این دوره قاسم حدادی‌فر در ذوب‌آهن کسانی هستند که جایی غیر از تیم خودشان بازی نکردند. حدادی‌فر بسیار بااخلاق و بی‌حاشیه است. همه کارکنان کارخانه و هواداران به او علاقه‌مند هستند. حدادی‌فر فرزند ذوب‌آهن است. ذوب‌آهن حدود 120هزار بیمه‌شده دارد که برای جامعه هدف ما کفایت می‌کنند. هیچ نکته‌ای که نشان از اختلاف باشد وجود ندارد. از بدشانسی این موضوع با تعطیلی دوشنبه و سه‌شنبه و همچنین تغییرات باشگاه همراه شد. حدادی‌فر تا قبل از بحث تغییرات مدیریتی به باشگاه رفت و صحبت کرد، تارتار هم اظهارنظر فنی خودش را داشت. حدادی‌فر دیروز در دفتر من بود. حدود یک ساعت به‌خوبی صحبت کردیم و از اتاق خارج شد. موضوعی بین من و او در حال رد و بدل شدن است و قرار است باشگاه این موضوع را حل کند، هواداران نگران نباشند. حدادی‌فر اواخر فصل قبل هم مشکلاتی برایش به وجود آمد، باشگاه او را همراهی کرد و به‌دنبال درمان رفت. اصلاً جای نگرانی‌ نیست و قرار نیست این اتفاق در شهر ما بیفتد.»

 


Page Generated in 0.0046 sec