printlogo


کد خبر: 235010تاریخ: 1400/6/25 00:00
از رفتار رئال خوش‌مان نیامد
لئوناردو: امباپه ‌نمی‌رود

 لئوناردو مدیر ورزشی برزیلی باشگاه پاری‌سن‌ژرمن می‌‌گوید با همه هیاهویی که در روز پایانی بازار نقل و انتقالات به خاطر تلاش رئال مادرید برای خرید کیلیان امباپه به راه افتاد، این مهاجم جوان فرانسوی به دوران بازیگری‌اش در پارک دو پرنس ادامه خواهد داد. امباپه 22 ساله تا پایان فصل جاری با پاری‌سن‌ژرمن قرارداد دارد و هنوز حاضر به تمدید آن نشده است.
اگرچه او مستقیماً به این موضوع اشاره‌ای نداشته اما گفته می‌شود که او دوست داشت به تیم پایتخت اسپانیا ملحق شود. لئوناردو اما می‌گوید پاری‌سن‌ژرمن هیچ سناریویی که در آن امباپه یکی از اعضای این تیم برای فصل 22-2021 باشد را تصور نمی‌کرد. او همچنین از رئالی‌ها به خاطر پیشنهادی که در آخرین روزهای بازار نقل و انتقالات برای خرید امباپه ارائه کردند، انتقاد کرد و به آنها گفت خیلی امیدوار به جذب این بازیکن نباشند.
لئوناردو به کانال پلاس فرانسه گفت: «ما از رفتار باشگاه رئال مادرید خوش‌مان نیامد. شروع کردن مذاکرات برای خرید یکی از بهترین بازیکنان دنیا در هفته آخر بازار نقل و انتقالات ما را در شرایطی قرار داد که دوست نداشتیم. موضعیت ما درباره پیشنهاد آنها کاملاً مشخص بود. پیشنهاد‌شان کافی نبود، خیلی کمتر از چیزی بود که ما برای خرید بازیکن پرداخته بودیم. آخرین پیشنهادی هم که حرفش را می‌زدند هرگز ارائه نشد. نمی‌شود که شما دو، سه ماه یک سیاست برای فعالیت‌‌های‌تان در بازار نقل و انتقالات داشته باشید و ناگهان آن را اینگونه تغییر دهید.»
ستاره سابق میلان افزود: «من تصور نمی‌کنم که امباپه در پایان این فصل از پاری‌سن‌ژرمن برود. هیچ کسی به پاری‌سن‌ژرمن بدون امباپه فکر نمی‌کند. رابطه او هم با این باشگاه بسیار عمیق است و به همین دلیل هم ما به رفتن او فکر نمی‌کنیم. او در اینجا سمبل خیلی چیزهاست. نه فقط به خاطر اینکه فرانسوی است بلکه به خاطر اینکه یکی از بهترین بازیکنان دنیاست. شخصیتش همانطوری است که ما و همه دوست دارند.»
لئوناردو در پایان درباره مثلث هجومی پاریسی‌ها با حضور امباپه، لیونل مسی و نیمار اشاره داشت و گفت: «این مثلث چیزی نیست که ما فقط برای یک سال به آن نگاه کنیم. به نظر من این سه نفر مکمل یکدیگر هستند و هر کدام از آنها در ویژگی‌‌هایی که دارند بهترین بازیکن دنیا هستند. من هیچ حسادتی در رفتار آنها نسبت به یکدیگر نمی‌بینم.»
 

Page Generated in 0.0053 sec