printlogo


کد خبر: 235008تاریخ: 1400/6/25 00:00
لسترسیتی-ناپولی در لیگ اروپا، ساعت 23:30
مبارزه مدعیان در گام اول

لسترسیتی امشب در نخستین بازی مرحله گروهی لیگ اروپا میزبان ناپولی، مدعی دیگر قهرمانی این رقابت‌ها است.
 تیم برندان راجرز که برای دومین سال متوالی با کسب رتبه پنجم و با فاصله‌ای بسیار نزدیک از صعود به لیگ قهرمانان اروپا باز ماند، فصل گذشته در یک‌شانزدهم نهایی به وسیله اسلاویاپراگ حذف شد. 
این بهترین عملکرد روباه‌ها در جام یوفا یا لیگ اروپا بود و برای بهبود آن علاوه بر ناپولی باید در گروه C با لژیا ورشو و اسپارتاک مسکو هم روبه‌رو شوند.
لستر که برای نخستین بار در رقابتی اروپایی با ناپولی بازی می‌کند، شروع پرفراز و نشیبی در لیگ برتر داشته و با دو برد و دو باخت در رده نهم قرار دارد. این تیم در آخرین بازی خود در یک مسابقه تماشایی و هیجان‌انگیز برابر منچسترسیتی با تک گل برناردو سیلوا شکست خورد البته اگر واکنش‌های کاسپر اشمایکل نبود، شاید باخت بدتری نصیبشان می‌شد.
ناپولی هم که مثل لستر با پنجمی در فصل قبل دستش به سهمیه لیگ قهرمانان نرسید، با لوچانو اسپالتی روند خوبی دارد و در آخرین بازی خود 2 بر یک یوونتوس را برده. این تیم هم فصل گذشته در نخستین مرحله حذفی به وسیله گرانادا حذف شد، ناپلی‌ها در سه حضور آخر خود در لیگ اروپا به عنوان صدرنشین به مرحله حذفی صعود کرده‌اند از جمله در فصل 2016-2015 که هر شش بازی‌شان را بردند و رکورد 22 گل در مرحله گروهی لیگ اروپا را به نام خود ثبت کردند.
ناپولی یکی از پنج باشگاه حاضر در لیگ اروپا است که سابقه قهرمانی در جام یوفا را دارد؛ در سال‌های خاطره انگیز حضور دیگو مارادونا در 1989.
ناپولی در این بازی کاپیتان لورنزو اینسینیه را که مجبور به ترک زمین در برابر یووه شد، در اختیار ندارد مثل الکس مرت دروازه‌بان که اردوی تیم ملی ایتالیا را به خاطر مصدومیت کمر ترک کرد و جای خود را به داوید اوسپینا می‌دهد.
 استانیسلاو لوبوتکا و دیگو دمه هم به دلیل آسیب‌دیدگی بازی نمی‌کنند، در خط میانی آندره فرانک آنگیسا که شنبه در نخستین بازی برای ناپولی موفق بود به همراه فابیان رویس و الیف الماس قرار می‌گیرند. در خط حمله هم دریس مرتنز، رکورددار گلزنی و فوزی غلام آماده بازی نیستند اما پیوتر زیلینسکی در دسترس است.
ریکاردو پریرا مقابل منچسترسیتی 90 دقیقه روی نیمکت بود و شاید برای این بازی هم جای خود در دفاع راست را به تیموتی کاستانیه بدهد.
 یانیک وسترگارد هم هنوز به آمادگی ایده‌آل نرسیده اما بعد از یک ساعت بازی مقابل سیتی شاید دوباره در قلب دفاع به کار گرفته شود. 
جیمز مدیسون بازیساز لستر شاید بعد از 15 بازی بدون گل کنار گذاشته شود. 
بنابراین پاتسون داکا یا کلچی ایهیناچو که در فرصت محدود بازی در این فصل تأثیرگذار بوده‌اند، زوج جیمی واردی در خط حمله شوند.

Page Generated in 0.0056 sec