printlogo


کد خبر: 235007تاریخ: 1400/6/25 00:00
مصاحبه و خبر

 انتخابات یک فدراسیون دیگر هم باطل شد
نوبت به پرورش اندام رسید
حاشیه‌های فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام با ابطال انتخابات این فدراسیون تکمیل شد و دیوان عدالت اداری رأی به ابطال نتیجه انتخابات داد.
انتخابات فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام روز 13 دی ماه سال 99 برگزار و طی آن عبدالمهدی نصیرزاده به عنوان رئیس جدید انتخاب و معرفی شد. پس از برگزاری انتخابات، کاوه درودی یکی از نامزدهای ریاست که اتفاقاً رأیی در مجمع به دست نیاورده بود، از وزارت ورزش به عنوان مجری برگزاری آن به دیوان عدالت اداری شکایت کرد. او دلیل این شکایت را رأی دادن حسین یارمحمدیان رئیس هیأت استان اصفهان در انتخابات عنوان کرد که خودش نیز یکی از نامزدها بود. طبق قانون فردی که نامزد انتخابات یک فدراسیون می‌شود، حق رأی دادن ندارد. پس از بررسی‌های لازم از سوی دیوان عدالت اداری، این دیوان رأی به ابطال نتیجه انتخابات داد.
 
 
بعد از جایگزینی یوسفی برای اعزام به نروژ
بنا: میرزازاده به خاطر کرونا شرایط حضور نداشت
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: «علی اکبر یوسفی جایگزین امین میرزازاده در رقابت‌های جهانی نروژ شده است.»
محمد بنا سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی با بیان اینکه میرزازاده در ابتدای اردو علائم سرماخوردگی داشت که پس از انجام آزمایش، ابتلای وی به کرونا مثبت اعلام شد، گفت: «تمامی کسانی که با میرزازاده در تماس بودند نیز آزمایش دادند که تست آنها منفی بود. میرزازاده نیز بلافاصله اردوی تیم ملی را ترک و مجدداً در خوزستان تست کرونا داد که آزمایش وی مثبت بود. ما طبق فرآیند تیم‌های ملی علی‌اکبر یوسفی را که قرار بود در مسابقات زیر ۲۳ سال جهان کشتی بگیرد، جایگزین وی در وزن ۱۳۰ کیلوگرم برای حضور در رقابت‌های جهانی نروژ کردیم.»
او ادامه داد: «هم‌اکنون نیز تست میرزازاده منفی شده اما روند بهبودی کاملش کمی طول می‌کشد و ما با توجه به اینکه وی تمرینات تیم ملی را از دست داده و به لحاظ شرایط آمادگی جسمانی و بدنی عملاً حضورش در رقابت‌های جهانی نروژ منتفی بود، تصمیم گرفتیم وی را به رقابت‌های زیر ۲۳ سال جهان که آبان ماه در کشور صربستان برگزار می‌شود، اعزام کنیم.»
بنا در پایان گفت: «کشتی‌گیران حاضر در اردو در سلامتی کامل به سر می‌برند و هیچ مشکلی برای حضور در رقابت‌های جهانی نروژ ندارند.»
 
 
اولین اعزام بوکس نیروهای مسلح پس از ۴۵ سال
۱۰ بوکسور نیروهای مسلح برای نخستین‌بار بعد از ۴۵ سال در مسابقات ارتش‌های جهان (سیزم) که به میزبانی روسیه برگزار می‌شود، شرکت می‌کنند.
مسابقات جهانی بوکس ارتش‌های جهان (سیزم) از ۲۷ شهریور تا پنجم مهر در مسکو روسیه برگزار می‌شود و تیم بوکس نیروهای مسلح ایران متشکل از ارتش، سپاه و بسیج با ۱۰ ورزشکار و ۱۰ نفر کادر فنی امروز(پنجشنبه ۲۵ شهریور) برای شرکت در این مسابقات عازم روسیه می‌شوند.
بوکسورهای اعزامی به این مسابقات را سعید عزیزی کاکاوند در وزن ۴۹ کیلوگرم، محمدحسین حقی در ۵۲ کیلوگرم، سبحان صحرایی در ۵۷ کیلوگرم، حسین جدی در ۶۵ کیلوگرم، مسلم مقصودی در ۶۹ کیلوگرم، مهدی سرباز در ۷۵ کیلوگرم، میثم قشلاقی در ۸۱ کیلوگرم، محمد عزیزی در ۹۱ کیلوگرم و ایمان رمضانپور در مثبت ۹۱ کیلوگرم تشکیل می‌دهند.
تیم بوکس نیروهای مسلح بعد از پیروزی انقلاب در هیچ تورنمنت برون مرزی حضور نداشته و مسابقات ارتش‌های جهان (سیزم) اولین تورنمنت برون مرزی آنها پس از ۴۵ سال است.

 


Page Generated in 0.0044 sec